![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde, vind ik het wel degelijk een absurditeit om een ontkenning van eender welke genocide strafrechterlijk te willen vervolgen. Laatst gewijzigd door system : 28 februari 2009 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnbaar is dat toch niet zo vanzelfsprekend als u denkt. Natuurlijk kan hierover niet ten gronde gediscussieerd worden op dit forum...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Nu, het valt wel op dat heel veel ontkenners (praktisch allemaal?) zich bevinden in de hoek van radicaal rechts. Laatst gewijzigd door system : 28 februari 2009 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me grotendeels een misvatting te zijn. Revisionisten kan men in alle politieke hoeken plaatsen. Vraag is evenwel of dit iets met politiek gedachtegoed te maken heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() U zegt dat wel, maar ik heb moeite u te geloven. Let wel, in principe sluit ik niets uit, maar meestal komen de ontkenners uit een vrij rechtse hoek. En dan druk ik me hier vrij eufemistisch uit. Tenzij u me kunt overtuigen met voorbeelden van het tegendeel.
Laatst gewijzigd door system : 28 februari 2009 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan u uw eerste bewering te staven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Negationisme heeft niets te doen met historisch besef, dan kan je evengoed de slag bij Hastings gaan ontkennen, of D-day, of het feit dat de Belgen als eersten loopgraven aanlegden... De reden waarom juist DIT fenomeen ontkent wordt, is de ideologische verkramptheid bij veel antisemieten, fascisten en zelfs rechts-nationalisten. In plaats van zich gewoonweg te distantiëren doen ze liever alsof het nooit gebeurd is. Ook aan de linkerkant heb je zo'n minderheid m.b.t. de misdaden van het communisme, haast allemaal actief bij de PVDA... Dus: Williamson ging het bestuderen? Bullshit, dat maak je mij niet wijs. Hij moest gewoon de keuze maken wat hem het dierbaarste was: zijn lidmaatschap van de Kerk of zijn radicaal antisemitisme officieel behouden. Dit laatste bracht hem de afgelopen jaren weinig op, dus heeft ie nu precies (na even peinzen) besloten om zijn aanpak te wijzigen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is zijn visie daarom de werkelijkheid? Zo ja, hij mag het dan eens aantonen. Zeker de bewering dat mgr. Williamson "zijn lidmaatschap van de Kerk wil behouden" (waaronder verstaan wordt: zijn plaats in de officiële Kerk). Juist dat heeft mgr. Williamson nooit gezocht. Net als de Priesterbroederschap wenst men geen zoete broodjes te bakken met concilaire katholieken, zeker die niet die grondig afwijken van het katholieke geloof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ondertussen gaat 't voort.
Dat fascistisch zwijn geeft niet op: http://www.sueddeutsche.de/bayern/587/493929/text/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rechtsstaatfetisjisten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Leg mij ook eens uit waarom een Engelsman, woonachtig in Argentinië, vervolgd wordt in Duitsland voor uitspraken op de Zweedse televisie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |