![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
- infinity of the material existence - infinite changings and evolutions Maar natuurlijk geloof je niet dat je altijd bestaat, je bent tot stand gebracht, en door wie/wat? Jouw antwoord op deze vraag is jouw eigen concept van de schepper waarin je gelooft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet tot stand gebracht, en in feite besta ik niet.
Ik ben maar arbitrair afgebakend hoor. Het feit dat ik beweer een bewustzijn te hebben wilt niks zeggen. En het is geen geloof, hetgeen ik zeg. Het is gewoon zo dat de mensen graag afbakenen, want ze kunnen niet beter. Maar er zijn geen afbakeningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Ik besta niet
Ik beweer Ik ben arbitrair afgebakend Ik kan niet beter = drogreden |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De entiteit die U afbakent en de naam Flanelcondoom geeft beweert. En de entiteit die U afbakend en de naam Flanelcondoom geeft kan niet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hebben ze dat effectief zo gevraagd?
Vroeg men: gelooft u in schepping of Gelooft U in de schepping op zes dagen tijd? Daar is wel een groot verschilletje in he
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Excuseer? Kijk eens rond je beste man... Het universum is het absolute bewijs van schepping. Niets, maar dan ook niets in het universum is toeval.
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, al dan niet geloven in een schepping heeft volgens mij maar weinig te maken met het al dan niet goed onderwijs. Laatst gewijzigd door system : 27 februari 2009 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Er is geen toeval. Noch is er schepping. Dingen zijn. Wij kunnen slechts proberen om ze te vatten, maar we zijn slechts aapjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind dat het Nederlandse onderwijs het ook goed doet op andere, niet zo makkelijk te meten onderdelen. Onlangs stelde iemand hier de vraag waarom Nederland veel meer kritische ex-moslims kent dan Vlaanderen. Denk aan Ayaan Hirsi Ali, Afshin Ellian, etc. Nou, dat is ook het Nederlandse onderwijs. In Nederland wordt je toch meer aangezet om je te ontwikkelen tot kritische burger. Dat is de keerzijde van de Vlaamse tucht en discipline in het onderwijs. Veel Vlamingen zijn niet voor niets zo onmondig. Mensen die er een positieve draai aan willen geven noemen dat bescheiden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Dat roep je ook altijd over de Belgische gezondheidszorg. Maar daar heb ik je onlangs ook vakkundig op je plaats gezet. Ik kan hier wel uit een onderzoek gaan citeren. Maar dat heeft bij jou toch geen zin. Als de resultaten je niet aanstaan, dan deugd het onderzoek niet. Dus laat maar. Je hebt gelijk. Het Belgische onderwijs is inderdaad beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U hebt wel de kunst om dingen steeds weer te verdraaien. U moet de rollen niet omdraaien. Als er iemand op zijn plaats werd gezet, was u het wel. U antwoordt trouwens altijd naast de kwestie in dit verband, door steeds weer af te komen met uw favoriet non-argument dat er in de Belgische hospitalen meer RMSA bacteriën te vinden zijn. Dat is ongeveer het belangrijkste dat u wist te vertellen over de Belgische geneeskunde. Ik heb u geantwoord dat de RMSA bacterie in de Nederlandse hospitalen weliswaar minder, maar toch zeker ook aanwezig is, dat men verschillende afdelingen van verschillende ziekenhuizen in Nederland (ik heb u zelfs de lijsten getoond van al deze hospitalen) tijdelijk heeft moeten sluiten,al gedurende ettelijke jaren, dat men in 2009 weer afdelingen heeft moeten sluiten wegens de aanwezigheid van deze bacterie en dat deze bacterie dus ook bij u oprukt. Bovendien heb ik ook gewezen dat er steeds meer Nederlanders opteren voor de chirurgie en de verzorging in Belgische ziekenhuizen -in 2008 waren er dat 8000 (9000?) Nederlanders, een significante verhoging in vergelijking met 2007- . Wat dus wil zeggen dat er iets schort met de Nederlandse geneeskunde, net zoals met het Nederlandse onderwijs. Dat niet iedereen hier tevreden is over zo massa toeloop van Nederlanders heb ik u ook nog verteld, maar dat dus de Belgische geneeskunde door de Nederlanders erg wordt geapprecieerd en uw eigen geneeskunde behoorlijk minder. En tenslotte -want ik kan hier zo nog lang verdergaan- dat België in het buitenland een zeer goede faam heeft op het vlak van de geneeskunde, meer bepaald mbt de hartchirurgie, de in vitro-fertilisatie, de wachtlijsten, de kosten, de orgaantransplantaties en de beschikbare organen, de doorsnee vrij goede verzorging in de hospitalen, geneeskundige gesofistikeerde apparatuur in menig ziekenhuis, enz. D�*t zijn de feiten. En dat is dus helemaal wat anders dan wat u ons hier weer probeert wijs te maken. Laatst gewijzigd door system : 28 februari 2009 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk eerder dat het een miljarden jaren evolutie achter zich heeft ... en het begon bij het begin. Ook geloof ik HEEL STERK dat evolutie en schepping twee handen op één buik zijn. Ik geloof zeer sterk in de schepping; Maar ja, iedereen is vrij van wil om te geloven, en dat is net zo mooi aan Haar. Gezegend zijt ge allen En neen geen toeval, niets toeval: God does not play dice
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 28 februari 2009 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
sin otra luz y guía sino la que en el corazón ardía. Laatst gewijzigd door Visjnu : 28 februari 2009 om 14:03. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Koran 67: 1-4 1. Gezegend is Hij in Wiens hand het Koninkrijk is en Die macht heeft over alle dingen. 2. Die de dood en het leven heeft ingesteld, opdat Hij u moge beproeven wie onder u zich het beste gedraagt; en Hij is de Almachtige, de Vergevensgezinde. 3. Hij Die de zeven hemelen opeenvolgend heeft geschapen. Gij kunt geen tekort zien in de schepping van de Barmhartige. Kijk dan nog eens; ziet gij een enkel gebrek? 4. Kijk dan weer eens en dan nog eens, uw blik zal vermoeid en verzwakt tot u terugkeren. God zij geprezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uh-huh honey. |
|
![]() |
![]() |