![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Misschien weet u het nog niet maar het punt van frauderen is belastingen ontduiken. ![]() Deze is denk ik ook rijp voor het quote-archief.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 maart 2009 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() En dat doet men natuurlijk omdat men zich voorheen al blauw betaald heeft aan belastingen... iets wat de frauderende gelukszoekers uit Pakistan nog nooit gedaan hebben en nooit zullen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ze beginnen te frauderen nadat ze voor zichzelf uitegmaakt hebben dat ze al genoeg uitgemolken werden door de fiscus. Dat betekent dat ze al een serieuze duit in de zak hebben gedaan, iets wat niet kan gezegd worden van de buitenlandse fraudeurs voor wie u het opneemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Telkens ik denk alles gezien te hebben. ![]() Volgens u moet men eerst toch een "beetje" eerlijk werken voor men mag frauderen. ![]() ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 maart 2009 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij moet men al behoorlijk uitgemolken zijn door de fiscus alvorens men fraude begint te overwegen. De fraudeurs beginnen er dan ook aan na een lange of korte carrière van afdragen, iets wat die vreemde parasitaire gelukzoekers niet kan gezegd worden. Die komen naar hier om het systeem van meetafaan te beduvelen. Laatst gewijzigd door Gilette : 1 maart 2009 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu u zich zo heerlijk geamuseerd hebt met de onnozele, domme Belgen die ook proberen te frauderen en vanaf uw hoge zitje neergekeken hebt op de dommeriken op het Forum, kan u misschien eens proberen een normale reactie te formuleren over allochtonen die naar hier komen in de hoop op een beter leven dan ze hadden in hun vaderland maar zich uiteindelijk onwettig verrijken op kosten van het land waar ze nu wonen.
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() België, 't is boter bij de vis he
![]() 't land van zoete koekjes, melk en honing. Gatverdekke, ik zien mijn land geerne!
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik zou toch graag een andere bron lezen hierover.
Iemand die in België illegaal verblijft en dan werkloosheidsuitkering krijgt of o.c.m.w.-steun en kindergeld kan niet. Er klopt iets niet in dit verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch één iemand die op een gelijkaardige manier dacht (zie reactie van artisjok hierboven).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nog wat, is het omdat men klussen in het zwart laat doen, dat men voor de rest geen belastingen betaalt? Ik laat ook klussen in huis in het zwart doen, omdat ik geen zin heb om de staat nog meer te verrijken dan ik nu al doe. Het verschil met die fraudrerende Paki's Fallen Angel, is dat ettelijke frauderende Paki's tonnen van mijn belastinggeld en sociale bijdragen maandelijkse/jaarlijks bijven opsoeperen en dat zij geen nikkel bijdragen, terwijl ik, die in de hoogste belastingschijf zit, de staat occasioneel enkel wat BTW-inkomsten en minder belastinginkomsten ontzeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Niks hypocrisie. Ik zeg eerlijk dat ik de staat occasioneel BTW-inkomsten ontzeg daar ze al rijkelijk bediend wordt door de directe belastingen en sociale lasten die ik betaal, gezien ik in de hoogste belastingschijf val.
Het wordt nu wachten tot jij toegeeft dat die Paki's 100 % zuiver parisatair het systeem kaalplukken en geen euro bijdragen, ooit hebben bijgedragen en ooit zullen bijdragen. Als jij het verschil niet ziet, mag er ernstig getwijfeld worden aan uw verstandelijke vermogens en aan uw intenties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In mijn straat woont er ook iemand die al 40 jaar dopt en ook in het zwart werkt(e) als electricien. Hij zit nu bijna aan zijn pensioen van een (officieel) niet bestaande loopbaan. Niets nieuws onder de zon dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus omdat er in uw straat een frauderende Belg woont, moeten we de spons vegen over het feit dat allochtonen ook frauderen. Uw redenering is die van een kind dat zijn zin niet krijgt : "en waarom mag ikke da nie als Jefke het wel mag?"
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, hij redeneert zoals een klein, mokkend kind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ik lach me een kriek met de reakties hier. Normale reakties krijgen op politics? *hoestbui* Een student architect roept alle Belgen uit tot fraudeurs. Architecten werken en zijn creatief bezig. Die hebben geen tijd om op dit forum wat zielloos bezig te zijn met geweld en beschuldigingen. Typisch voorbeeld van een studentje met te veel vrije tijd die wil afkraken. De mama en papa moesten het weten en maar betalen en frauderen om hun studentje te laten spelen. Het staat u vrij woordspelingen te zoeken. Kop op de zon zal nog steeds schijnen op ieder van u.
|
![]() |
![]() |