![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tiens, de meeste psychiaters beperken zich tot platspuiten en drogeren. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Burger
|
ja wie lacht er nu?
de tand? Eddy walput of was het Eddy protput? hé ho sint alexius te grimbergen; je laatste euthenasie spuitje gegeven? je laatste electroshokje gegeven? tot weerziens in de hel? of voor de poort van Sint-Pieter ; mijn naamgenoot? zie maar dat je kunt tango dansen... anders ga je recht naar ... waar de zon niet schijnt... groetjes joshua thesun |
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb het hier liggen maar moet er nog aan beginnen. Citaat:
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Burger
|
ja lang geleden;
ik zal je eens een verhaal vertellen over de impotentie van de flikken in ons land; neanderthalers; ze verdienen véél... maar geen ene flik is het waard... mietjes; met hun matrak en traanspray... ze zouden beter allemaal eens een cursus incompetentie volgen groetjes the peace.police |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Burger
|
ik kan vrede brengen op aarde
ik hou niet van oorlogen de afloop is onzeker ik sta in het midden de psychiatrie en de zotten ik sta in het midden kies jouw eigen weg wij kruisen elkaar |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Burger
|
a new year;
psychiatrie 2000 you become there a plant or a beast find the art in your haert and you come free greetings my friends |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Minister
|
Kan he parket niets doen tegen de psychiatrie ? Ook corrupt ?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Burger
|
ik ken een paar procuruerkes...
één pot nat the peacepolice neemt zelf het recht in handen... vaarwel psychiatrie... jullie excuses komen véél te laat... ik wacht er al 10 jaar op groetjes aan peuskens en mommaerts |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
Ik ben ook een dichter.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Burger
|
ja fantasten; we hebben er allemaal last van...( in je dromen)...
ja anarchisten... ( tot in de kist) ja peaceworkers... peace.police |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Burger
|
gaat het belgisch gerecht voor de zoveelste keer falen?
gaan ze van kim de gelder een martelaar maken? de psychiater zal er weer een zootje van maken... ik ben in ieder geval hun ergste nachtmerrie... hun dromen zullen wegsmelten als sneeuw voor de zon... greetings the peacepolice |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Lokaal Raadslid
|
Waar gaat dit eigenlijk concreet over
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Staatssecretaris
|
Ja, peacepolice wat ben je van plan?
|
|
|
#36 |
|
Burger
|
vandaag is mijn hoogdag;
the peace.police heeft de psychiatrie overgekocht; ze zijn nu van mij; ik eis geen schuld; ik eis enkel een goed excuus greetings the belgium maffia |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Minister-President
|
Het is goed dat je de psychiatrie hebt overgekocht, nu kun je er permanent in wonen.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Burger
|
slachtoffers van de psychiatrie;
luister; jullie staan niet meer alleen we hebben muren rond de psychiatrie gesloopt het is tijd om de stilte te breken hun spelletjes die ze met ons gespeeld hebben we zijn niet langer hun marjonetten het is tijd om de stilte te doorbreken... onschuldige slachtoffers verenig u the peace.police staat paraat! |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#40 |
|
Burger
|
psychiatrie belgium...
de sukkelaars... ze hebben zolang gestudeerd... janetten en mietjes; dat zijn ze... nu is the peace.police er; jullie laatste uur... greetings the peacepolice |
|
|
|