![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ken bepaalde Afrikaanse grootsteden vrij goed die nu serieus verwesterd en gemoderniseerd zijn. Bepaalde inwoners van die steden vinden die evolutie vreselijk. Ik snap die mensen evenmin, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil is dat de Brusselse bourgeois-FDF'er, die zijn eigen volk verraden heeft, ook geen aanspraak mag maken op deze gemeente. Het is trouwens dit FDF dat de immigrantenbevolking misbruikt om de verfransingsmolen verder te laten draaien.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt wel, maar wat ik eigenlijk ook wilde zeggen is dat 'het zich ongelukkig voelen' in gemeentes als Molenbeek, Anderlecht... niet louter gekoppeld is aan Vlaams-nationalist of Vlaming tout court zijn, aangezien de autochtone Franstalige Brusselaars in deze gemeenten ook stilaan een minderheid aan het worden zijn en ook zij er wegtrekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wanneer sommige mensen in Molenbeek dan terruggrijpen naar de traditionele islam (niet die van de Wahabieten & bin Laden, de globalistische islam die de Amerikanen en Saoedi's propageren) of naar de traditionele berbercultuur, dan moeten we dat toejuichen. Met een ontwortelde ghetto-subproletariër valt niet te praten, maar mensen die terug aanknopen bij normen en waarden kunnen het streven naar Vlaamse eigenheid begrijpen en dan zijn ook bondgenootschappen tegen de misprijzende FDF-bourgeoisie mogelijk.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 7 maart 2009 om 21:35. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze maken zichzelf wijs dat het de wereld een betere plaats zou maken als men de grote talen laat winnen op de kleinere, maar blijken wel hun identiteit te verliezen. En identiteit, daar gaat het hem net om. Het is identiteit dat de mensen verenigt (in tegenstelling tot ethnische eigenheid zoveel mogelijk negeren in de hoop een 'ideale' wereldburger te creëren). Men kan pas gerespecteerd worden als men zichzelf respecteert IMO.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 7 maart 2009 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij zijn de subjectieve vijanden van de Vlamingen, maar zouden eigenlijk hun objectieve bondgenoten moeten zijn!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar ik vooral op doelde is niet zozeer dat mensen zich storen aan de toestand van een buurt of stad, maar aan de eigenheid van zijn inwoners die natuurlijk verschilt onderling. Iets wat je dus ook ziet in die Afrikaanse grootsteden waar ik in gewoond heb. Bepaalde inwoners hun leefstijl evolueert, verandert wat wrevel opwekt bij andere inwoners. Irritatie om het anders zijn van medeburgers. Dat is wat nefast is en wat ik deplorabel vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() In principe klopt het wat je zegt. Het wordt alleen wel een probleem wanneer de Vlamingen hen zouden misbruiken als bufferstemmen voor hun zaak. Vóór er zo'n alliantie gevormd kan worden zou het Vlaams-nationalisme ten eerste een beter imago moeten krijgen en er zou veel meer opbouwende militante actie moeten optreden hiervoor; Vlaanderen verdient beter dan de angstpsychose waaronder het lijdt.
Het is trouwens belangrijk dat we echte verbetering voor die (niet per se verloren) ghetto-subproletariërs boeken door hen hun wortels terug te geven waar ze zich thuis bij voelen, ZONDER onze ziel te verkopen (trouwens, zo'n neprespect zou ook erg doorzichtig zijn in de eerste plaats). In dit laatste punt zit een grote uitdaging die enkel te overbruggen valt met goede intensies en wilskracht van beide partijen. Een land met een eigen identiteit als bv. Nederland blijkt er beter in te slagen dan een verdeeld land waar men de irreële angst heeft rechts-populist te worden indien men de waarheid erkent dat er geen Belgische eigenheid bestaat en dat we in de eerste plaats Nederlandstalig en Vlamingen zijn en eigenlijk België niet gewild hebben. Nederland is een perfect voorbeeld van hoe mensen met zelfrespect ook automatisch meer respect en bewondering afdwingen bij andere culturen. Nederland is verre van perfect, toegegeven, in hun regering zitten pro-Atlantische slijmballen, maar ik heb niet de indruk dat de gewone Nederlandse man hen altijd daarin volgt. Voorbeeld: op de Nederlandse televisie vonden ze de Amerikaanse plannen voor een invasie in Irak een prachtidee, terwijl de excuses van de VS schaamteloos doorzichtig waren dat enkel mentaal gehandicapten het niet zagen. Mijn Nederlandse vrienden waren echter, net zoals de gemiddelde Europeaan, erg gekant tegen die oorlog sinds het uiterste begin.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 7 maart 2009 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
P.S. In Brussel zie ik ook veel Amerikanen, Engelsen, Fransen, Italianen, Japanners - zonder van de Europese Commissie te spreken-> inderdaad, we worden overspoeld door vreemdelingen, en dan zwijg ik nog over onze uitgebuite Congolezen-> als die er mogen zijn, waarom dan anderen ook niet? Geef 1 grondige reden (maar kom niet met de Islam aandraven hé - de katholieke kerk is minstens even erg en even dogmatisch, die zijn elkaar waard - het is eigenlijk vasten,we mogen dus niet doen wat we nu doen, volgens het Vaticaan: GEEN internet en GEEN SMS enz. tijdens de vasten, m.a.w. iedereen die nu bezig is , is geen goede katholiek- doet me eigenlijk aan de Taliban denken.... Laatst gewijzigd door Boontjes : 7 maart 2009 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(De "Egalité" verwijst bij Soral naar de Franse republikeinse identiteit rond "Liberté, Egalité, Fraternité".)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De idee dat je voorstelt begrijp ik echter wel, we moeten opbouwen en niet afbreken, wil de Vlaming ooit ontwaken in Nedervlaanderen.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 7 maart 2009 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik laat mijn geluk niet afhangen van het kleurtje van mijn buren.
![]() |
#34 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet om de kleur, wel om de verloedering van de gemeente en de triestige sfeer die daar hangt. De linkerzijde houdt dit kiesvee bovendien in stand.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat ze voor jaar nog gepleit hebben voor de oprichting van een onafhankelijke Palestijnse staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Noord-Afrika heb je Marrakech b.v., dat onder de voet wordt gelopen door Amerikanen, Israëliërs, Fransen, ...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het uitdrijven van Palestijnen om plaats te maken voor Joodse gewapende immigranten & kolonisten moet ophouden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Als je in Brugge woont, en je ziet er alle dagen duizenden toeristen van de ganse wereld, dan ben je ook niet gelukkig- psychologisch is te veel te veel - maar wij hebben die geglobaliseerde wereld gewild (althans, wij hebben gestemd voor die mensen die dat wilden, en aangezien dit ALLE partijen waren, moeten we nu niet komen zagen...+ het is nu eenmaal zo: iedereen kan gaan en staan waar hij/zij wil - als wij dat kunnen/mogen: waarom dan de rest van de wereld niet?
|
![]() |
![]() |