![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens als Fortis U nog niet geplukt heeft, dan zal de regering het binnen een tijdje wel doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwerpen maakt op mij helemaal niet de indruk van een "grootstad". Veel drukte en rommeligheid, dat wel, vuil dat soms dagenlang niet opgekuist wordt enzovoort.
![]() |
![]() |
#23 | |
Partijlid
Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Antwerpen-Centraal-Beveren: tussen 17 en 23 minuten met de trein Centrum Antwerpen-Deurne (ongeveer 13 km) met de tram (ondergronds): 15 minuten tijdens volle spits In volle spits sta ik op een kwartiertje in het station, voor u kan die verplaatsing uiteraard langer zijn, maar dat is in elke stad zo. De eerste 18 jaar van mijn leven heb ik in Deurne gewoond, maar sinds ik in het centrum woon geniet ik veel meer van de voordelen van de stad en heb ik pakken minder last van de ergernissen. Ik geef u wel gelijk dat er veel kan verbeteren op het vlak van properheid. Over drukte moet je niet zeuren als je in een grootstad woont, voor rust en stilte moet je op het platteland zijn (hoewel, al dat gefluit van die vogels en het geronk van grasmaaiers ... vreselijk). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de pot gerukt, ja. Als ze het dan in eigen land vragen dan staat Leuven toch bovenaan, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() blablalblbal.. dat 1.800 medewerkers ondervroeg die in het buitenland tewerkgesteld zijn.
De volledige lijst telt 254 steden. De hele top 20 is Europees. Kaboel en Bagdad..blablablabla mhoeha |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Pardon, ik vind Leuven minstens even vuil en lawaaierig als Antwerpen.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |