![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ik kom zeker ni uit arabia nope arabieren in europa keren terug naar arabia? misschien , kan, wanneer de europeanen en afro-amerikanen naar land van hun herkomst terug keren zo iets ![]() Laatst gewijzigd door Rmimzaa : 14 maart 2009 om 01:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS voor zover we weten komen de eerste mensen uit centraal Afrika: Allen daarheen dus? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2009 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() hier iets da ik interessant vind een onderzoek geleid door Spencer Wells Geneticist Searches for DNA of "Adam," the First Human |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ik kan zeer goed lezen.
Misschien ligt het eerder aan uw gebrekkig Nederlands.
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wat een onzin verkoop jij. Nooit leren lezen ?
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() En wat probeer ik dan uit te leggen volgens u?
![]()
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 16 maart 2009 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Flauw.
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Partijlid
|
![]() oooh toch grappig.... Dromen is altijd leuk... maar je weet wat ze zeggen dromen zijn bedrog
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() het werd tijd
|
![]() |
![]() |
![]() |