![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Los van discussie over bans, carlgustaaf zit hier volgens mij echt niet meer hoor. Zijn bijzondere 'stijl' zie ik er hier geen één hetzelfde hanteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als Groentje dan flagrant het forumreglement begint te overtreden dan moet men op zijn minst haar de kans laten om zich uit te leggen en zich te laten "herpakken", desnoods in IB met Maarten zodat hij, op een aanvaardbare manier er terug een toffe forumganger van kan maken. Met permbans ga je echter gewoon de mond gaan snoeren van de forumgangers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Om even op terug te komen ... indien Frutella inderdaad Groentje zou zijn
lees dan maar even alle reacties van de forumgangers en vorm nadien je mening http://forum.politics.be/showthread.php?t=117160 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ze werd niet van de ene op de andere dag geband. Ze heeft meerdere waarschuwingen gekregen. Dat hielp niet dus kreeg ze een berisping. Dat hielp ook niet en uiteindelijk liep haar strafpuntenaantal op tot een tijdelijke ban. Na die tijdelijke ban werd terug hetzelfde gedrag vertoond. Er zijn hier mensen voor minder buitengevlogen. |
|
![]() |
![]() |