Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2009, 00:15   #21
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Daar (bijvoorbeeld) Guderian en carlgustaaf hier ongestoord verder mogen dubbelnicken, is het wel spijtig dat dezelfde vergevingsgezindheid niet op (bijvoorbeeld) Groentje-18 en Anna List van toepassing is.
Los van discussie over bans, carlgustaaf zit hier volgens mij echt niet meer hoor. Zijn bijzondere 'stijl' zie ik er hier geen één hetzelfde hanteren.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 01:54   #22
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Los van discussie over bans, carlgustaaf zit hier volgens mij echt niet meer hoor. Zijn bijzondere 'stijl' zie ik er hier geen één hetzelfde hanteren.
Er is maar 1 manier om dat met zekerheid te weten: Open een topic over homo's als lokaas.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 03:24   #23
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Dacht dat de moderatie hier antwoordde ... ben precies mis ... nog geen enkele reactie ...
Frutella was, zoals hier reeds gezegd, een dubbelnick van een banneling. Ik denk niet dat ik daar nog meer woorden moet aan vuilmaken.
tronca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 21:08   #24

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca Bekijk bericht
Frutella was, zoals hier reeds gezegd, een dubbelnick van een banneling. Ik denk niet dat ik daar nog meer woorden moet aan vuilmaken.
Toch bedankt om, alhoewel niet bevredigend, te antwoorden.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2009, 22:08   #25

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca Bekijk bericht
Eerlijk gezegd ... er zijn er hier een drie- viertal die Groentje (stel dat Frutella inderdaad Groentje was) hier per sé wegwilden. Waarom is me een raadsel ... misschien een privékwestie of een te hevig meningsverschil in één of andere draad. Maar je kan niet ontkennen dat haar postings inhoud bevatten en dat ze meer dan twaalfduizend reacties heeft gegeven zonder het forumreglement te overtreden.
Als Groentje dan flagrant het forumreglement begint te overtreden dan moet men op zijn minst haar de kans laten om zich uit te leggen en zich te laten "herpakken", desnoods in IB met Maarten zodat hij, op een aanvaardbare manier er terug een toffe forumganger van kan maken. Met permbans ga je echter gewoon de mond gaan snoeren van de forumgangers.
Oud 27 maart 2009, 22:32   #26

Karma's schermafbeelding

Standaard

Om even op terug te komen ... indien Frutella inderdaad Groentje zou zijn

lees dan maar even alle reacties van de forumgangers en vorm nadien je mening

http://forum.politics.be/showthread.php?t=117160
Oud 28 maart 2009, 00:17   #27
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om even op terug te komen ... indien Frutella inderdaad Groentje zou zijn

lees dan maar even alle reacties van de forumgangers en vorm nadien je mening

http://forum.politics.be/showthread.php?t=117160
Citaat:
Zet een pan water op en wacht tot het water lauw is. Zodra de ergste kou eraf is gooi je de kikker levend in de pan. Het beste kun je een van de prins geen kwaad kikker nemen. Deze hebben een blind vertrouwen in een goede afloop en zijn dus altijd de klos. Het moment van erin gooien komt redelijk precies. Gooi de kikker niet te vroeg in het water. Dan is hij te bewegelijk en kan er mogelijk weer uit springen. Wacht ook niet te lang want dan brand de kikker zijn pootjes en zal direct uit de pan springen. 30 graden is een aangename temperatuur de kikker zal roerloos blijven drijven af en toe eens kwaken en ook soms met zijn ogen knipperen. Breng het water langzaam aan de kook, zodra de kikker geen geluid meer maakt en niet meer naar u knipoogt zet u de kookwekker op 15 minuten. Zout naar smaak toevoegen. Na 15 minuten vist u de kikker eruit. Snijdt de billetje eraf. Beetje cocktail saus erover en smullen maar.
Oud 28 maart 2009, 10:24   #28
Starfire
Provinciaal Statenlid

Starfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eerlijk gezegd ... er zijn er hier een drie- viertal die Groentje (stel dat Frutella inderdaad Groentje was) hier per sé wegwilden. Waarom is me een raadsel ... misschien een privékwestie of een te hevig meningsverschil in één of andere draad. Maar je kan niet ontkennen dat haar postings inhoud bevatten en dat ze meer dan twaalfduizend reacties heeft gegeven zonder het forumreglement te overtreden.
Als Groentje dan flagrant het forumreglement begint te overtreden dan moet men op zijn minst haar de kans laten om zich uit te leggen en zich te laten "herpakken", desnoods in IB met Maarten zodat hij, op een aanvaardbare manier er terug een toffe forumganger van kan maken. Met permbans ga je echter gewoon de mond gaan snoeren van de forumgangers.
Groentje-18 heeft kansen genoeg gehad. Zelfs onder haar latere nicks kon ze het niet laten om exact hetzelfde gedrag te vertonen als het gedrag waar ze meerdere waarschuwingen, berispingen en een tijdelijke ban heeft gehad.

Ze werd niet van de ene op de andere dag geband. Ze heeft meerdere waarschuwingen gekregen. Dat hielp niet dus kreeg ze een berisping. Dat hielp ook niet en uiteindelijk liep haar strafpuntenaantal op tot een tijdelijke ban. Na die tijdelijke ban werd terug hetzelfde gedrag vertoond.

Er zijn hier mensen voor minder buitengevlogen.
Starfire is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be