Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2009, 00:42   #21
schaker
Provinciaal Gedeputeerde

schaker's schermafbeelding

Standaard Heeft Leterme een andere strategie uitbedacht?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
.....
neen mr Leterme, het is u zelf die voor de verkiezingen ging rondbazuinen dat op 5 min alles ging geregeld worden en die na de verkiezingen zo plat op de buik ging liggen om toch maar uw postje te krijgen. U had beter gewoon het alternatief voor het Franstalige "non" op tafel gelegd: volledige splitsing, Vlaanderen onafhankelijk. maar neen, uw postje was te belangrijk.
Een paar weken geleden werd Leterme gevraag of zijn strategie van de afgelopen 2 jaar wel de juiste was. Daarop kon Leterme niet antwoorden.... daar moest hij over nadenken...
Nu zegt Leterme: "Ik sluit niet uit dat ik ooit nog premier word.... Maar ik zet door."
Gaat hij het dan anders doen als voorheen, of blijft hij dan weer doormodderen zonder enige resultaat????

De situatie is misschien drastisch verandert: Milquet (jawel, Madame Non zelf) heeft ons laten weten dat een staatshervorming naar ieders tevredenheid in één weekend te regelen is. Natuurlijk niet de komende maanden, maar ná de verkiezingen. Ik weet niet meer waarom dit niet de komende maanden geregeld kan worden, maar daar is vast een goede reden voor.
schaker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 05:57   #22
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Als op voorhand al een lijn gesteld wordt hoe ver de commissie mocht gaan is het moeilijk sluitende bewijzen te vinden.
Die "lijn" was,de eventuele besluiten van de commissie mogen niet interfereren met eventuele nog uitstaande rechtsgang rondom Fortis.....Dat kan nog jaren aanslepen als het aan advocaten en rechters ligt...

verder: In verschillende Knacks was al lang te lezen wat deze commissie nu in stijf ambtelijk gebrobbel gedocumenteerd heeft....

En dan bedenkt kiezer kelt : who cares anyway?

Laatst gewijzigd door kelt : 21 maart 2009 om 05:59.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 07:18   #23
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Verhofstadt leverde jaar na jaar een begroting in evenwicht.
hihi

zalig de armen van geest
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 08:03   #24
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan deze week en dit weekend er niet meer naast kijken: Leterme is back. Ik zou hier wat linken kunnen plaatsen, maar je kan gewoon elke Vlaamse nieuwssite aanklikken en je zult er wel iets van vinden.
Gisteren op de regionale TV, op VTM, vandaag in de Keien, morgen een grote interview in de Morgen en wsl in andere kranten, de VRT maakte zelf ruzie wie hem nu mocht interviewen.

Dat Leterme in de media wilt komen, kan ik volledig snappen, hij is politieker en hij moet dus bekend geraken, geen enkel probleem mee. maar dat de media hier zo opspringen??

Hij komt niet echt op bij de volgende verkiezingen, zou zelf op Binnenlandse Zaken kunnen terechtkomen, dus waar is de relevantie? gaat hij zoveel kijkers lokken? willen ze hem terug in het middelpunt van de belangstelling werken om de wind uit de zeilen te halen van LDD en NVA??

en dan zijn boodschap: het is allemaal de fout van de ander. het zijn de rechters, oa Londers, die hem tegenwerken, die hem buitengewerkt hebben.
neen, mr Leterme, het is u zelf die het gerecht heeft proberen te beïnvloeden.

het is de fout van de Franstaligen dat er geen communautair akkoord is gekomen.
neen mr Leterme, het is u zelf die voor de verkiezingen ging rondbazuinen dat op 5 min alles ging geregeld worden en die na de verkiezingen zo plat op de buik ging liggen om toch maar uw postje te krijgen. U had beter gewoon het alternatief voor het Franstalige "non" op tafel gelegd: volledige splitsing, Vlaanderen onafhankelijk. maar neen, uw postje was te belangrijk.

Je kan het wel zo vlijmscherp stellen, maar je doet de waarheid wel geweld aan.

Leterme is wel degelijk tegengewerkt door OVLD, SP.A en de franstalige partijen. Van deze laatste kan ik het begrijpen, maar OVLD had maar één doel voor ogen, en dat was het kartel uitelkaar spelen, een doel waar ze overigings in geslaagd zijn. Dat dit Vlaanderen miljarden gekost heeft en zal kosten, zal hun een worst wezen. Partijbelang boven het belang van de bevolking.

En het gerecht heeft wel degelijk stront aan de knikker.
Oud 21 maart 2009, 08:09   #25
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verhofstadt leverde jaar na jaar een begroting in evenwicht.
Ocharme.

Verhofstadt had de economie mee, normaal had hij de overheidsschuld verder moeten afbouwen, maar hij heeft integendeel, alles voor zich uitgeschoven, denk maar aan:

- De pensioenfondsen die opgesoupeerd zijn, ondertussen moeten de pensioenen wel betaald worden.
- De overheidsgebouwen die verkocht zijn, ondertussen moeten die gebouwen wel terug gehuurd worden.
- Alles wat los of niet te vast zat is verkocht.

En wat heeft de antiVlaamse Verhofstadt voor Vlaanderen gedaan? Hij wou BHV ook splitsen, de akkoordenwaren zo goed als rond, Vlaanderen moest bloeden voor de uitvoering van een uitspraak van het grondwettelijk hof. Niet vergeten dat Verhofstadt het probleem BHV zelf gecreeerd heeft.
Oud 21 maart 2009, 13:20   #26
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Verhofstadt had de economie mee, normaal had hij de overheidsschuld verder moeten afbouwen, maar hij heeft integendeel, alles voor zich uitgeschoven, denk maar aan:

- De pensioenfondsen die opgesoupeerd zijn, ondertussen moeten de pensioenen wel betaald worden.
- De overheidsgebouwen die verkocht zijn, ondertussen moeten die gebouwen wel terug gehuurd worden.
- Alles wat los of niet te vast zat is verkocht.

En wat heeft de antiVlaamse Verhofstadt voor Vlaanderen gedaan? Hij wou BHV ook splitsen, de akkoordenwaren zo goed als rond, Vlaanderen moest bloeden voor de uitvoering van een uitspraak van het grondwettelijk hof. Niet vergeten dat Verhofstadt het probleem BHV zelf gecreeerd heeft.

Stelt u samen even met mij vast
- de heer Leterme orakelde dat volgens de technieken van het goede bestuur, voortaan de begrotingen opgeleverd zouden worden zonder te moeten terugvallen op eenmalige operaties (debat met Guy Verhofstadt in 2007) en dat er zelfs nog 4 miljard euro over zou schieten om de sociale zekerheid te spijzen (de heer Letermes rerum novarum speech 2007)
- in het najaar van 2007 slaagde de heer Leterme, toen begrotingsminster onder Verhofstadt III, er niet in een begrotingscontrole uit te voeren voor 2007, noch slaagde hij erin om nog een begroting voor 2008 in te dienen. Hij beperkte zich tot het in ontvangst nemen van een begrotingsvoorstel opgemaakt door het kabinet Vandenbossche (Freya). Mevrouw Vandenbossche ontving in retour een bon voor een gratis saunabezoek.
- in het voorjaar van 2008 presenteert de heer Vandeurzen laattijdig een begroting voor 2008. De heer Vandeurzens begroting bevatte een aantal "duurzame éénmalige begrotingsmaatregelen". De heer Leterme, toenmalig begrotingsminister, hield zich in die periode onledig met het counterfeiten van een youtube filmpje. Hij zou voortaan "anders aan politiek" doen
- de regering Leterme I blijkt bij de start niet langer over een begrotingsminister te beschikken.
- in het najaar van 2008 levert de regering Leterme een begrotingsvooorstel 2009 in. Deze begroting gaat uit van een economische groei van 2,4%. Het IMF had toen al lang bekendgemaakt dat er een economische nulgroei aan stond te komen.
- de dag nadat het begrotingsvoorstel 2009 ingediend werd onder Leterme I, moet het al aangepast worden. In tegenstelling tot wat de heer Leterme, begrotingsexpert par excellence, beweerde staan de uitgaven voor 'dure consultants" wel degelijk tweemaal ingeschreven. De Standaard krijgt de wind van voren.
- gisteren meldde de heer Leterme in de keien van de wetstraat, drie prioritaire onderwerpen te hebben: problemen op het departement justitie, problemen bij het departement financiën en .. de staathervorming. Ik stel vast dat er volgens de heer Leterme geen problemen zijn op het departement begroting (het bestaat namelijk niet, wat wellicht het budgettaire deficit van ondertussen 15,4 miljard verklaart) en dat de heer Leterme in zalige onwetenheid verkeert wat betreft de banaliteit dat behalve op de planeet Leterme overal elders een economische crisis losgebarsten is.
- ik stel nogmaals laconiek vast dat onder paars telkens begrotingen in evenwicht opgeleverd werden.

Ik ben dus "ongerust" over de begrotingscompetenties van de heer Leterme. het "zou wel eens kunnen" dat ook de heer Leterme budgettaire vaardigheden de scheiding tussen ernst en ridicuul in gevaar brachten.

Verder vraag ik me af hoelang de heer Leterme en co nog zullen emmeren over de begrotingsproblemen die ze erfden van paars. Paars bestaat sinds voor zover ik herinner sinds juni 2007 niet meer. Sindsdien heerst hier het goed bestuur. Niets belet een goed bestuurder om een begroting in evenwicht in te dienen, tenware natuurlijk dat goede bestuurders voor 7 juni 2009 de kiezer niet schofferen durven.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 maart 2009 om 13:29.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 13:29   #27
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Laat ons nu eens serieus wezen, het is een groffe schande dat zowel Verhofstadt als Leterme een come-back plannen. Ik vraag mij af hoe die mensen zo constant hun geweten kunnen verkrachten - maar het punt is natuurlijk dat ze totaal geen geweten hebben. Zoals elke behoorlijke politieker.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 13:40   #28
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
- ik stel nogmaals laconiek vast dat onder paars telkens begrotingen in evenwicht opgeleverd werden.
volgens de arithmetiek van freya misschien
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 17:12   #29
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat Leterme in de media wilt komen, kan ik volledig snappen, hij is politieker en hij moet dus bekend geraken, geen enkel probleem mee. maar dat de media hier zo opspringen??

Hij komt niet echt op bij de volgende verkiezingen, zou zelf op Binnenlandse Zaken kunnen terechtkomen, dus waar is de relevantie? gaat hij zoveel kijkers lokken? willen ze hem terug in het middelpunt van de belangstelling werken om de wind uit de zeilen te halen van LDD en NVA??
De media bedienen slechts het gepeupel, en het gepeupel herkent in Leterme zijn gelijke: een middelmatig mens in alle denkbare aspecten.

Citaat:
en dan zijn boodschap: het is allemaal de fout van de ander. het zijn de rechters, oa Londers, die hem tegenwerken, die hem buitengewerkt hebben.
neen, mr Leterme, het is u zelf die het gerecht heeft proberen te beïnvloeden.
Ik wist niet dat dat bewezen was...

Citaat:
het is de fout van de Franstaligen dat er geen communautair akkoord is gekomen.
Wat 'n hemeltergend manicheïstisch simplisme...

Echt, de dag dat jij één originele gedachte formuleert, een gedachte die gebloeid en gerijpt is, niet afgekeken van andere middelmatige mensen, met een gedegen analyse van wat is, een realistisch uitgangspunt van wat moet zijn, een nuchtere afweging van het verschil tussen wat is en wat moet zijn, en een doordachte tactiek om het verschil te overbruggen... - dié dag trek ik één voor één mijn vingers uit hun kom.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 17:29   #30
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Leterme is terug omdat Verhofstadt terug is. Het dient om de spotlight een beetje te stelen en de media-aandacht voor onze grote redder des vaderlands wat te minderen. Niet meer dan dat.
Als Verhofstadt terug komt dan huur ik een bomauto in.

Want we mogen ons vooral niet afvragen hoe hij villa's heeft kunnen kopen in Italië en nog meer vastgoed overal in Europa. Toevallig na dat hij een put in de begroting heeft geslagen op momenten dat de economie gunstig was.

Voor zijn eigen gezondheid zou hij beter uit het land wegblijven. En enquetes die zeggen dat hij meest populaire politicus is zouden onder de mat moeten worden geveegd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 17:49   #31
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Echt, de dag dat jij één originele gedachte formuleert, een gedachte die gebloeid en gerijpt is, niet afgekeken van andere middelmatige mensen, met een gedegen analyse van wat is, een realistisch uitgangspunt van wat moet zijn, een nuchtere afweging van het verschil tussen wat is en wat moet zijn, en een doordachte tactiek om het verschil te overbruggen... - dié dag trek ik één voor één mijn vingers uit hun kom.

Vlijmscherp! Geef mij snel uw paswoord!

Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 17:51   #32
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stelt u samen even met mij vast
- de heer Leterme orakelde dat volgens de technieken van het goede bestuur, voortaan de begrotingen opgeleverd zouden worden zonder te moeten terugvallen op eenmalige operaties (debat met Guy Verhofstadt in 2007) en dat er zelfs nog 4 miljard euro over zou schieten om de sociale zekerheid te spijzen (de heer Letermes rerum novarum speech 2007)
Uitgaande van de hoogconjunctuur die toen nog heerste, was dat geen onrealistische prognose. Er zijn er maar heel weinig die de economische crisis zagen aankomen, dus uitspraken uit 2007 afrekenen op basis van de huidige situatie is op zijn minst gezegd nogal idioot.

Citaat:
- in het najaar van 2007 slaagde de heer Leterme, toen begrotingsminster onder Verhofstadt III, er niet in een begrotingscontrole uit te voeren voor 2007, noch slaagde hij erin om nog een begroting voor 2008 in te dienen. Hij beperkte zich tot het in ontvangst nemen van een begrotingsvoorstel opgemaakt door het kabinet Vandenbossche (Freya). Mevrouw Vandenbossche ontving in retour een bon voor een gratis saunabezoek.
- in het voorjaar van 2008 presenteert de heer Vandeurzen laattijdig een begroting voor 2008. De heer Vandeurzens begroting bevatte een aantal "duurzame éénmalige begrotingsmaatregelen". De heer Leterme, toenmalig begrotingsminister, hield zich in die periode onledig met het counterfeiten van een youtube filmpje. Hij zou voortaan "anders aan politiek" doen
- de regering Leterme I blijkt bij de start niet langer over een begrotingsminister te beschikken.
- in het najaar van 2008 levert de regering Leterme een begrotingsvooorstel 2009 in. Deze begroting gaat uit van een economische groei van 2,4%. Het IMF had toen al lang bekendgemaakt dat er een economische nulgroei aan stond te komen.
- de dag nadat het begrotingsvoorstel 2009 ingediend werd onder Leterme I, moet het al aangepast worden. In tegenstelling tot wat de heer Leterme, begrotingsexpert par excellence, beweerde staan de uitgaven voor 'dure consultants" wel degelijk tweemaal ingeschreven. De Standaard krijgt de wind van voren.
- gisteren meldde de heer Leterme in de keien van de wetstraat, drie prioritaire onderwerpen te hebben: problemen op het departement justitie, problemen bij het departement financiën en .. de staathervorming. Ik stel vast dat er volgens de heer Leterme geen problemen zijn op het departement begroting (het bestaat namelijk niet, wat wellicht het budgettaire deficit van ondertussen 15,4 miljard verklaart) en dat de heer Leterme in zalige onwetenheid verkeert wat betreft de banaliteit dat behalve op de planeet Leterme overal elders een economische crisis losgebarsten is.
Leterme kan idd beter terug naar het Vlaamse niveau verhuizen. Als premier bakte hij er niets van.

Citaat:
Dat was niet het geval. En dat tijdens een hoogconjunctuur en bovendien nog na een hele hoop eenmalige reddingsmaatregelen.

Ik stel laconiek vast dat we een groot deel van het huidige deficit aan VHS te "danken" hebben.

Citaat:
Ik ben dus "ongerust" over de begrotingscompetenties van de heer Leterme. het "zou wel eens kunnen" dat ook de heer Leterme budgettaire vaardigheden de scheiding tussen ernst en ridicuul in gevaar brachten.
VHS was hem al voor.

Citaat:
Verder vraag ik me af hoelang de heer Leterme en co nog zullen emmeren over de begrotingsproblemen die ze erfden van paars.
Hopelijk nog lang. De waarheid heeft haar rechten.

Citaat:
Paars bestaat sinds voor zover ik herinner sinds juni 2007 niet meer.
Anders zou het ook geen erfenis maar een verderzeting zijn...

Citaat:
Sindsdien heerst hier het goed bestuur. Niets belet een goed bestuurder om een begroting in evenwicht in te dienen, tenware natuurlijk dat goede bestuurders voor 7 juni 2009 de kiezer niet schofferen durven.
En hoe stel jij voor dat die begroting in evenwicht wordt gebracht? Er heerst een loodzware crisis, en VHS heeft een groot deel van de reserves opgesoepeerd om de bevolking te kunnen voorliegen dat hij een goed financieel beleid voerde.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 17:52   #33
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Als Verhofstadt terug komt dan huur ik een bomauto in.

Want we mogen ons vooral niet afvragen hoe hij villa's heeft kunnen kopen in Italië en nog meer vastgoed overal in Europa. Toevallig na dat hij een put in de begroting heeft geslagen op momenten dat de economie gunstig was.

Voor zijn eigen gezondheid zou hij beter uit het land wegblijven. En enquetes die zeggen dat hij meest populaire politicus is zouden onder de mat moeten worden geveegd.
Ik kan mij geen erger premier voorstellen op dit moment.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 19:20   #34
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht

Vlijmscherp! Geef mij snel uw paswoord!

Ook geen vertrouwen in de originaliteit van Vlijmscherp?
Oud 21 maart 2009, 20:11   #35
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Doe mij maar de pest en de cholera tegelijkertijd, dan hoeft mijn doodsstrijd niet onnodig lang te worden gerekt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
....dié dag trek ik één voor één mijn vingers uit hun kom.
En ook nog Jazeker met : Als Verhofstadt terug komt dan huur ik een bomauto in....

Oei oei…

Ik heb een minder pijnlijke en/of dodelijke suggestie.

Of het nu Mijnheer Pest, Mijnheer Cholera, of een andere Mijnheer is : een onbekwame wordt het sowieso.

Welnu, waarom dan niet het rugzakje pakken, en allen samen naar een zonnig strand trekken, om er het aangename der strandgenoegens aan het nuttige te koppelen.

Het nuttige zijnd, dat u daar een groepsfoto met uw aller bloot achterwerk laat nemen door één of andere fotograaf van Agentschap Belga, om te laten zien aan alle Belgische (en ongetwijfeld enkele buitenlandse) gazetten hoe u over de Mijnheer in kwestie denkt.

Het zal ten aanzien van bedoelde Mijnheer weliswaar even weinig effect hebben dan uw zelfkastijding of uw dood, maar het heeft minstens twee voordelen :

1. u kunt het zelf navertellen, met intacte vingers bovendien
2. er zijn hier niet wéér een aantal forummers minder

Zij die menen dat hun anonimiteit in het gedrang zou worden gebracht door hun bloot gat openbaar te maken, kunnen vanzelfsprekend een stand-in inhuren.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 20:21   #36
Den Duisteren Duikboot

Standaard

http://www.planetdan.net/pics/misc/leterme.htm

Met de muis op het ventje klikken, ingedrukt houden en zwieren maar...

(Dit bij wijze van intermezzo uiteraard.)
Oud 21 maart 2009, 20:24   #37
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Leterme heeft drie jaar goed bestuurt als leider van de Vlaamse regering. Verhofstadt heeft ons land op tal van vlakken naar de afgrond geleid.

institutioneel (probleem BHV door wijziging kieskringen)
ethisch (homohuwelijk, softdrugwet, euthanasie)
communautair (de Franstaligen rot verwennen, waardoor ze niet meer willen)
justitie (er is onder Verhofstadt niets veranderd, van de commissie Dutroux is er niets gerealiseerd)
Veiligheid (crapuleuze jongerenbendes werden gepamperd)

Verhofstadt was de slechtste premier ooit !

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 21 maart 2009 om 20:32.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 20:36   #38
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door job Bekijk bericht
Je kan voor of tegen hem zijn.
Maar dat neemt niet weg dat ie letterlijk weggepest werd.
In de zaak Fortis heeft Leterme zichzelf niets te verwijten, het is duidelijk dat er geen enkele van de aanwijzingen van beïnvloeding van Londers bewezen is. De eerste voorzitter van cassatie heeft (in opdracht van ???) moedwillig gepoogd de regering omver te werpen.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 22:14   #39
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Leterme heeft drie jaar goed bestuurt als leider van de Vlaamse regering. Verhofstadt heeft ons land op tal van vlakken naar de afgrond geleid.

institutioneel (probleem BHV door wijziging kieskringen)
ethisch (homohuwelijk, softdrugwet, euthanasie)
communautair (de Franstaligen rot verwennen, waardoor ze niet meer willen)
justitie (er is onder Verhofstadt niets veranderd, van de commissie Dutroux is er niets gerealiseerd)
Veiligheid (crapuleuze jongerenbendes werden gepamperd)

Verhofstadt was de slechtste premier ooit !
Max toch, je vergat warempel het stemrecht voor vreemdelingen. Het weze je voor één keer vergeven.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 22:20   #40
Eschaton ß
Partijlid

Eschaton ß's schermafbeelding

Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
En ook nog Jazeker met : Als Verhofstadt terug komt dan huur ik een bomauto in....

Oei oei…

Ik heb een minder pijnlijke en/of dodelijke suggestie.

Of het nu Mijnheer Pest, Mijnheer Cholera, of een andere Mijnheer is : een onbekwame wordt het sowieso.

Welnu, waarom dan niet het rugzakje pakken, en allen samen naar een zonnig strand trekken, om er het aangename der strandgenoegens aan het nuttige te koppelen.

Het nuttige zijnd, dat u daar een groepsfoto met uw aller bloot achterwerk laat nemen door één of andere fotograaf van Agentschap Belga, om te laten zien aan alle Belgische (en ongetwijfeld enkele buitenlandse) gazetten hoe u over de Mijnheer in kwestie denkt.

Het zal ten aanzien van bedoelde Mijnheer weliswaar even weinig effect hebben dan uw zelfkastijding of uw dood, maar het heeft minstens twee voordelen :

1. u kunt het zelf navertellen, met intacte vingers bovendien
2. er zijn hier niet wéér een aantal forummers minder

Zij die menen dat hun anonimiteit in het gedrang zou worden gebracht door hun bloot gat openbaar te maken, kunnen vanzelfsprekend een stand-in inhuren.
Ja, mijns inziens gaan we allemaal de gevolgen nog dragen van onze geprononceerde mening, Mrs. H. Is't echt pikkedonker met zo'n zwarte zak over je hoofd?
Eschaton ß is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be