![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bij deze mag je me dan wel eens vertellen wat dan wel dé beslissing moest zijn aldus jou Citaat:
Da's nog de fout van die rechter, noch de fout van dat kind en noch de fout van de oorspronkelijke 'koopouders' Een goede beslissing met het oog op in het belang van het kind lijkt me dan ook helemaal niet simpel en men zal moeten afwegen wat het meeste schaadt. In dit geval is dat dan de ontrekking uit de vertrouwde habitat tov hetgeen jij hier opmerkt. En dat feit blijft ongeacht de beslissing lijkt me... al plaats je dat kind nu terug bij de biologische vader dan verdwijnt die historische hetze nog niet uit die archieven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie in principe _indien ze geen voorgeschiedenis ed hadden_ geen enkel verschil tussen die ouders en dat ander ouderpaar met de natuurlijke vader. Beide waren dan immers bereid en op de hoogte een bepaalde som te moeten ophoesten voor die draagmoeder. Tenzij men het al ergens kan gaan aantonen dat ze 'overboden' ofzo... maar daar is net geen sprake van : aldus diezelfde Utrechtse rechter Citaat:
Citaat:
Gezien de hetze leek dat de beste oplossing ( tenslotte is het dan ook ontrokken ) daar die pleegouders volledig neutraal zijn. Weet ik veel... dat stukje heb ik niet echt gevolgd Maar leg me eens uit ...waarom dat een kind dat gebaard werd door een draagmoeder en dus bestemd was voor een totaal ander oudergezin van alle mogelijke kandidaat oudergezinnen het beste af zou bij uitgerend dat oudergezin waarvan de vader de biologische determinerende factor vormt ? Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door praha : 24 juni 2009 om 23:57. |
||||||
![]() |
![]() |