![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en u draait de zaken om.Het is niet door dat systeem dat de gevangenissen overvol zitten. De gevangenissen zitten overvol omdat de criminaliteit -door een te links/laks beleid- de pan uitswingt. Ik kan u garanderen dat de criminaliteit in bvb Slowakije een pak kleiner is. Nochtans zijn de mensen er een pak armer en achtergestelder -nochtans dé reden volgens links om crimineel te worden-. Maar ja, ik durf zeggen, ze hebben ten eerste een pak minder noord afrikanen en een flik is er nog een flik. Da's een man of vrouw naar wie je luistert als die iets zegt en het vervolgens ook doet. niks politiestaat, gewoon iemand die er voor zorgt dat voor iedereen in de maatschappij de spelregels dezelfde zijn. Doordat dit een politiek probleem is -zowel oorzaak als mogelijke oplossing-, spreken de politiek-benoemde rechters hoe langer hoe lichtere straffen uit.... correctie ! Men spreekt vandaag de dag wel strenge straffen uit, maar men geeft hoe langer hoe meer gunstmaatregelen om mensen uit de gevangenis te halen. De procureurs en onderzoeksrechters -zich hiervan bewust- stoppen de echte criminelen dan maar even in voorarrest -kwestie van de maatschappij toch even te beschermen en het bepaalde individu toch een beetje te straffen. Maar dat wist u al. u houdt zich gewoon van de domme.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 8 april 2009 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() justitie in België en feitelijk overal in het westen is een lachertje.
Criminelen lachen zich kapot met onze menselijkheid inzake justitie. moordenaars moeten gewoonweg levenslange dwangarbeid krijgen. En met dwangarbeid bedoel ik niet folderkes plooien of zo maar echt zware arbeid die nota bene iets moet opbrengen om hun eten en onkosten te betalen alsook de schadevergoeding ten opzichte van de familie van hun slachtoffer(s) verkrachters waarvan duidelijk bewezen is geld hetzelfde pedofielen idem En is er te weinig plaats kan men alsnog de doodstraf uitspreken voor voornoemden En voor de rest moet de straf even zwaar wegen als het misdrijf. En betogingen die uit de hand lopen zoals die bij bijeenkomsten van de g20 of navo enz.. alles wat kapot word gemaakt moet vergoed worden door de mensen die op dat moment door de politie worden rechtmatig opgepakt. dus de politie moet gewoon zoveel mogelijk personen op pakken en deze draaien op voor de hele schade. camerabeelden mogen gebruikt worden om daders ook later op te pakken en draaien evenzeer op voor de kosten misschien dat betogingen dan wat beleefder blijven |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die hele zware gevallen die onder geen beding nog terug vrij mogen komen, gewoon demonteren. Ze hebben levens genomen, laat ze dan nu maar levens redden door organen af te nemen tot er niets meer over blijft wat kan gebruikt worden. Laatst gewijzigd door Garry : 8 april 2009 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Dat zou zo werken: cipier/beulsknecht/oud kampbeul van Breendonk slaat gevangene met zweep. Na zijn shift komt hij thuis en merkt dat er iemand is langs geweest die zijn vrouw en zijn kinderen heeft afgeslagen met een zweep. Cipier slaat gevangene niet meer. Begrijp je? Cipiers zijn heel gevoelig voor wat er buiten de gevangenis gebeurd. Laatst gewijzigd door HAMC : 9 april 2009 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De geest van een cipier kunnen we waarschijnlijk beter begrijpen. Citaat:
Wie weet verhangt de gevangene zich niet aan een radiator. ![]() . Citaat:
Men moet echt geen crimineel zijn om wraak te nemen als iemand zijn kinderen iets misdoet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Van Noppen zijn dochter reed eens in haar wagen en een vrachtwagen drukte haar zachtjes van de baan. Even later kreeg Van Noppen een telefoontje en er werd hem verteld dat "men" de volgende keer over haar gingen rijden als hij niet stopte. Doe maar zei Van Noppen, vermoord mijn kinderen maar dat interresseerd mij niet. Nu, klaarblijkelijk was dat een volslagen gek, als je je kinderen wil laten afmaken voor je werk. Cipiers heb ik dat nog niet horen zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je sommigen hoort over die arme zigeuners die slecht behandeld worden in Polen zouden we eigenlijk al die arme zigeuners meteen naar hier moeten brengen, een leefloon cadeau doen en een sociale woning, en laat ze hier maar stelen, inbreken, moorden... zonder ze teveel lastig te vallen. Laatst gewijzigd door andev : 9 april 2009 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Ja,maar , neen maar, juist ja maar neen, afspraak onduidelijk...... enz. enz. Zo draait alles in België. Als het gerecht zich niet aan de afspraak houd en niet werkt is er ook geen democratie.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 10 april 2009 om 04:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot ik persoonlijk het geval ken van een cipier die in weelde leeft, zonder dat mevrouw gaat werken, noch geerfd: 3X jaarlijks op reis, zwembad laten graven, luxewagens, motors,... Ik weet niet of die man een uitzondering is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Zegt toch iets over dat justitie.
Nog eens herhaal ik,wie komt er aan de top? Zijn zonen van meestal welstellende ouders,slim en van het één naar de andere schoolbank zonder problemen bij de eerste van de klas,beetje belangstellend in rechten,studeren en dank zij hun ouders een belangrijk postje gaan bemachtigen aldaar in de justitie.Nooit iets meegemaakt,geen voeling met de lagere klasse.Handelt alleen wat er in de wetboek staat. totaal gevoelloos voor de man in de straat.Dat is de justitie!. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals er vele politieagenten zijn die drie vier keer per jaar op vakantie gaan. Allemaal van dat preeke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ALLEMAAL CORRUPT! EN ALLE GEVANGENEN DWALING VAN "HET SYSTEEM" ANARCHIEEEEE NUUUUUUUUUU!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Agenten zijn allemaal corrupt ja, het geld wordt altijd op het bureau verdeeld en wie niet meewerkt wordt buitengepest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |