![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Hoog tijd om dit bijzonder gevaarlijke feest af te schaffen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu weet iedereen het uit de media. Wie het nu niet weet woont op de maan. En daar hebben ze geen last van een spelleke Gotch�* in Gent. We zijn beland in een land van regels, paraplu's en casuïstiek. Ten bate van de advokaten, artuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Jongens, jongens waar zijn wij in godsnaam mee bezig. 'T zullen wel de verkiezingen zijn zeker de burgemeester (hoofd van de politie) wil geen risico's nemen is samen met zijn korps paranoïde geworden denk ik. Al die regeltjes, verboden, draconische maatregelen ze komen mijn strot uit.
Vorige week nog MP3's verbieden, ik stel voor dat wij dan ook neuspeuteren in de wagen beboeten met 200 euro per inbreuk, oorpeuteren 250 euro, schieten met waterpistool 1 week cachot. Gevolg is dat onverdraagzaamheid toeneemt i.p.v. afneemt, alle initiatief verdwijnt, voor alles zijn aanvragen, documenten allerhande noodzakkelijk kortom het is onwerkbaar geworden luisteren en zwijgen dat zullen wij moeten doen want onze overheden en amtenaren weten wat goed voor ons is ![]() Kijk we leven in een samenleving waar mensen wonen, leven is een risico er kan altijd iets mislopen dat moeten wij aanvaarden en niet steeds zitten te dramatiseren, kan je hier niet tegen verschans je in een schuilkelder en zit daar je levensstraf uit, en stop die betutteling aub. Laatst gewijzigd door jbl : 11 april 2009 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Engeland is een goed voorbeeld.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik zou 't niet beter kunnen verwoorden!
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mijn part, mogen ze hier lucht ook op de vergunning gooien. Ofwel alles toelaten, het is het een of het ander. Een .50 met 80J erachter uiteraard lucht, zou wel mogen, maar een 410 moet op de licentie. Zever natuurlijk.
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In Schotland is dat het geval.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 12 april 2009 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() Onnozel, doch allemaal rechtsreeks of onrechtsreeks te danken aan een of andere idioot die met zijn neppistoolke van 2 x niets naar school wou gaan en indruk wou maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
juist niet. Het is te wijten aan agenten die veel te weinig opgeleid zijn en bijlange niet klaar zijn voor de functie die zij eigenlijk in onze maatschappij moeten uitoefenen.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkele jaren terug was ik beginnend motorrijder.
En stapte ik eens binnen in een benzinestasion na het tanken, met mijn helm nog op mijn kop (maar toch met mijn kin-klep naar boven ...). De reaktie van mevrouw de benzine-boerin was erg buitensporig ... maar na enkele sekonden begreep ik dat zij overvallen geweest was door iemand die zijn gezicht verborg met een motorhelm .... (waarbij hier nogmaals mijn ekskuus voor alle dames-benzinestasionsuitbaatsters, voor wie ik een bijzondere boon heb. Net als voor alle andere uitbaatsters van wat dan ook, net als voor alle andere dames tussen 16 en 66 ...) Daarop wat verder broderend, denk ik dat het best is om geen onnozele kinderspelletjes te spelen, als die mensen op het verkeerde been kunnen zetten. (andere onnozele kinderspelletjes: hoe meer hoe liever. Wegens anti-stress.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 14 april 2009 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() Goh ja, welk plezier heb je ook eigenlijk aan een "water"pistool.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik Engeland hebben is er een limiet op 12 footpound. Daarboven is er een Fire Arm Certificate nodig, toch een goede regeling.
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.shootinguk.co.uk/news/314...t_airguns.html
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |