![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar gaat het naar toe met deze veiligheidshysterie?
Citaat:
Reign by fear, we komen alsmaar dichter ... HIER
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Djeetje. Moest ik in Gent rondlopen met zo'n onozel waterpistootltje zou ik eerder doodvallen van schaamte dan van een politiekogel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Terecht, waar gaan we naartoe als volwassenen zich bezighouden met zo'n kinderachtigheden.
Terwijl meer en meer gezinnen de crisis voelen gaan de "nouveaux riches" en de snobs zich met zo'n kul bezighouden. De decadentie ten top !
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Zatte corrupte flikken die tientallen auto's in de prak rijden, gedekt worden door criminele SP.A en VLD politici moeten dan wel weer kunnen....
Einde der tijden nabij ? of worden we allen zot ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze in een of ander zwembad gaan spelen of op het strand in Bredene...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politie vind het 'te gevaarlijk' zo van die fluoricerende waterpistooltjes, en dus wordt het verboden. Heeft de politie het voor het zeggen dan in Gent? Is dan voor elke uiting van vrij burgeriniatief een wet 'nodig' om het aan banden te leggen?
En als er dan weer eens iemand explodeert en rond in het wilde weg medeburgers begint af te maken is de oorzaak natuurlijk weer een raadsel. Het schramele antwoord is enkel nog meer verbieden...een vicieuse cirkel. Aan de organizatoren: een ding dat water spuit kan je in vele vormen maken. Ik zou het ludiek maken dat spel. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 april 2009 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de politie zou beter een deftige opleiding krijgen. Dan zullen ze misschien daadwerkelijk een veilig gevoel aan de maatschappij kunnen geven ipv de angst die ze nu uitstralen.
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() terwijl minderjarigen die agenten aanvallen vrijuit gaan, zullen mensen die met een waterpistooltje rondlopen, vervolgd worden.
België is inderdaad het land van het surrealisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() ![]() Ach, Ik begrijp de verwarring wel ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over studenten, trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Decandent? Een waterpistooltje van €3 en wat vrije tijd.
Gepluimde Honoré , Wil je mijn hobby wel eens omschrijven. Ik bouw in mijn € 10 000 woonkamerwerkplaatsje €2000 gevechtsrobots, die na 10 seconden al in puin zouden kunnen liggen- indien ik het niet goed zou doen.
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Zevenhonderd spelers gaan op pad
voor een Gotch�* ! in de binnenstad. De flikken zijn bang voor heftig pang-pang : "Blijft liever droog dan 'dood' en druipnat !" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag mij af wat de politie bezielt.
De vorige edities van het spel waren geen probleem. Nu opeens zou men kunnen "overreageren". Waarschijnlijk omdat het nu in de media komt zeker. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 11 april 2009 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 11 april 2009 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() die gasten in't blauw hebben dringend nood aan een normale opleiding ipv na 10 maanden te kunnen spelen.
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
700 speelvogels met plastieken fluoriscerende waterpistoolkes zijn dat wel. Ik zou het waterkanon inzetten ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp die mannen. Niet alle waterpistolen zijn fluoricerend. En kunnen mensen aan het schrikken brengen. Want vanaf dat mensen een wapen zien zullen ze de persoon associeëren met een moordenaar.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|