![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle mods
![]() enRaf, omdat die de tenendraad bezoedelde met mannelijke dingen ![]()
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zou wel eens kunnen...
|
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ik heb nog nooit mijn negeerfunctie gebruikt. Hoe werkt dat?
#26 |
Minister
|
![]() Je klikt op de naam van het 'slachtoffer' (aan de linkerkant van het bericht), kiest 'profiel' uit de lijst. Dat brengt de profiel pagina op. Zoek daar naar iets als 'Voeg MaGNiFiCaT toe aan je negeerlijst' . Aan de rechterkant, nogal bovenaan. Dat is een link. Klik de link en bevestig.
#27 |
Banneling
|
![]() Ik vind die negeerfunctie nogal zinloos, als je van die persoon toch nog scheldpost per PB kan ontvangen.
Tenzijj het waar is, wat Dronkoers zei, nl dat de tekst van dat PB dan ook geknipt is. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 mei 2009 om 12:35. |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan die pb ook verwijderen zonder dat je die opent he
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Je kan ook ..........
Wel ga naar de 'opties pagina' ... (link voor luie mensen) .... En of blokkeer alle PB's, of beperk PB's to mensen op je 'vriendenlijst'. Citaat:
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil eigenlijk alleen diegene uitschakelen, die mij scheldpost stuurt. Vriendenlijsten begin ik niet aan te leggen, daar zou ik al te vlug mee klaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, je krijgt toch eerst het lijstje met privéberichten. Ondertussen zal je al wel weten van wie je scheldpost krijgt, neem ik aan. Dan kan je rechts een bericht van die forummer aankruisen en onderaan "verwijderen" selecteren. En hop, weg is dat bericht. Eens proberen? Ik zal je een pb sturen, en doe het eens.
Bij mij lukt dat toch. Maar ik krijg die posts ook niet in een pop-up.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 7 mei 2009 om 09:18. |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik heb je test weggehaald, door hem te openen en weg te halen, omdat ik bovenstaand bericht nog niet gelezen had.
Laatst gewijzigd door eno2 : 7 mei 2009 om 09:32. |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok, opnieuw proberen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 7 mei 2009 om 09:33. |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ik wou die scheldposter juist vriendelijk verzoeken, in de titel van zijn PB's "scheldpost" aan te geven, zodat ik het kan wegflitsen.
![]() In de praktijk flits ik die persoon in het vervolg nu ook wel automatisch weg (zonder te openen). Ik had die mogelijkheid nooit eerder opgemerkt (wellicht doordat de aanvinkkolom rechts buiten beeld viel). Maar afiijn, hieruit is toch gebleken,, dat in PB's (zo goed als) alles straffeloos kan... Laatst gewijzigd door eno2 : 8 mei 2009 om 09:35. |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Ik wil weten wie het is!
|
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() oei, nieuwsgierigheid komt aardig in de buurt van een bijna oncontroleerbaar verlangen naar... weten
een zwak moment? ![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Nu ja .... Als je 't zodanig nadrukkelijk etaleert dat je 't zodanig nadrukkelijk ambetant vindt .......
'k vind het niet echt 't zoveelste wereldwonder dat deze persoon je blijft pesten ....