![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij bedoelt misschien eerder zaken zoals syfillis, herpes, gonorroe en dergelijke
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er was TBC in de Begijnenstraat Piet, dat zijn feiten, dat heeft niets te maken met wat jij gelooft of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feiten ??? Nee, jij beweert dat. En het staat mij vrij jouw verhaaltje te geloven of niet.
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, dat was ik vergeten, als ik feiten aanhaal veranderen die automatisch in verhaaltjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Op onze kosten toch he!?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
tbc is hier terug ingevoerd door albanezen en russen en tsjetsjeenen. net zoals dat motje dat de kastanjebomen aanvalt. kwam hier oorsronkelijk ook niet voor en hebben we ook van de immigranten gekregen. niet erg, maar je moet niet zeggen dat tbc enkel in de gevangenissen hier in belgie voorkomen door de toestand van deze. Da's een leugen
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
maar effe een reactie 'on topic'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
neen, u moet een link of bron kunnen posten. De dooddoener van links op dit forum - alles zonder link of bron = GELOGEN!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef mij één goei reden waarom ik jouw verhaal zomaar blindelings zou moeten geloven.
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Ze komen idd minstens met mensen die tbc hebben in contact.
bron Maar het schijnt niet te kloppen dat het nergens meer in Europa voorkomt behalve in België. In Nederlandse gevangenissen hebben ze in 2002 nog hetzelfde voor.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 16 april 2009 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met enkelband weet ik het niet.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() doebel
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 16 april 2009 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
dat kan goed zijn, ik heb ook nooit gezegd dat 't in de gevangenis voorkomt... dat was iemand anders. ik zeg dat het idd terug in onze contreien voorkomt, ingevoerd door russen en tsjetsjeenen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
haha! iedereen een enkelband dan maar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vlaams Belangers zitten hier hard te zeveren dat onze strafuitvoering niets voorstelt en dat de gevangenis een paradijs is.
Deze bleiter heeft er ocharme 1 dag moeten zitten: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...nis-vorst.aspx Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt allemaal te zien voor wat je veroordeling is, al dan niet met onmiddellijke aanhouding of van voorarrest naar verder zitten of tijdelijk vrijgelaten in afwachting van uw proces ....en dan ja of nee aanhouding ter zitting.
Voor al de rest die moet afwachten, kan je misschien wel eerst 3 jaar wachten tot de post u het nieuws brengt of je binnen moet of een enkelband krijgt en als je dan binnen bent alsnog een enkelband ....enzoverder hé. Me dunkt is de psychologische terreur van de strafuitvoering nog lang niet ten einde. En die 21 euro is de kostprijs van dat enkelbandje....voor ergens ten lande te kijken wanneer het lichtje aangaat is dat al vet betaald vind ik. De veroordeelde krijgt dat dus niet. t' is voor de andere gangsters.
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Iemand met enkelband mag niet buiten komen, mag niet werken, etc. Natuurlijk kun je de gaarkeuken van de gevangenis laten langskomen. Dan zitten de mensen zich niet blind te staren op die "schandalige" 21 euro die de gevangene per dag krijgt.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 16 april 2009 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je leest je krant duidelijk niet goed. De kostprijs van het bandje is 21 euro. Voor een opsluiting ligt dat (schijnbaar) ergens boven de 100 euro per dag. De gedetineerde kan gaan werken en als hij geen werk heeft kan hij gaan doppen en dat is zijn inkomen. Niks anders.
![]() |