![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
wat een groen linkiewinkie discours ! gevangenen moeten niet in een viersterrenhotel he . laat ze maar wat afzien, ze hebben het nog veel te goed... => dat is wat de man in de straat er van vind.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 21 april 2009 om 15:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men geraakt toch in de gevangenis omdat men bewust criminele daden heeft uitgevoerd? Toch niet omdat men per ongeluk een griepke heeft opgedaan zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan is de man in de straat een onnozelaar die er niets van kent, gefrustreerde zotten om het juister te benoemen. Een groen linkie winkie discours LOL. Al die mensen die er niets van kennen en toch allemaal experten zijn. ![]() Belachelijkaards. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Daar krijgen ze in elk geval de Rode Duivels niet meer aan te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
75% van de gevangenen in Belgie zijn niet veroordeeld, het zijn mensen in voorarrest en geinterneerden. Wat begrijp je daar nu niet aan? Er zitten zoveel niet veroordeelden in de gevangenissen dat men de veroordeelden naar huis stuurt. Wat begrijp je daar nu niet van? Het parlement zegt tegen de magistratuur "steek minder mensen in voorarrest" de magistratuur zegt, "wij zijn baas", en ze staken nog meer mensen in voorarrest. Daar zit het probleem in het gevangeniswezen en daar alleen. Wat begrijp je daar nu niet van? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees namelijk te veel, wat zeg ik? Veel te veel lees ik elke dag in de gazet dat meneerke zus of madammeke zo een krimineel feit gepleegd heeft, terwijl hij/zij reeds veroordeeld was voor andere feiten voorheen. En ik lees heeeeel weinig, maar dan echt heeeeeel weinig dat iemand in voorhechtenis genomen wordt, en dat achteraf blijkt dat het een vergissing betrof. Nondedju, d'r worden er niet genoeg in voorhechtenis genomen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Voor mij niet gelaten. Nog meer mensen in voorarrest? Goed, dat betekent alleen maar dat wanneer ik - ja, ik ben een gangster, veroordeeld word ik naar huis mag. Dat komt blijkbaar u goed uit en mij ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat het eens met u gebeurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak gewoon cellen zoals in de middeleeuwen van laat ons zeggen 3 op 3, tralies ervoor en elke dag een oud brood + wat water. 1x week 10 of 15 minuten vrije tijd ofzo. Probleem opgelost ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Gooi iedereen erin bij de geboorte, probleem nog beter opgelost. Prachtig toch dit simplisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier over criminelen die door een rechtbank veroordeeld worden tot een celstraf, dus enkel mensen die er haast om gevraagd hebben. Niet zomaar iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
U luistert totaal niet naar wat ik zeg, 50% van de gevangenen overkomt juist dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Raar toch dat de 'gangster' in dit soort zaken steeds gelijk heeft. Het gaat om mensen in voorarrest. Die zijn nog niet veroordeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Mensen in voorarrest zitten niet opgesloten?
![]() Maak je ernu speciaal een farce van? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |