![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Het ligt aan mij?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens is Evola (al een tijdje niet meer in leven) nog een stapje hoger dan de krijgerskaste. Hij schreef ook dat de rangschikking dient te gebeuren vanaf de priesters tot de gewone mensen. Maar de Brahmin staan inderdaad bekend om hun wil om ten oorlog te trekken wanneer dit nodig blijkt te zijn. Mijn punt was dat de civilisaties van boven naar onder degraderen. De Romeinen waren reeds een beschaving van krijgers. Nu leven wij in een beschaving van verkopers. Nog even en wij worden een beschaving van boeren, zoals de grote beschavingen van heel lang geleden nu zijn geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En dat de andere allochtonen dat ook goed vinden, is dan ook normaal? Moest ik ergens nieuw toekomen en m'n best doen om in de groep te passen en het te maken, en er kwam een andere kwiet van mijn soort de clown uithangen, ik zou hem de les spellen. en iedereen zou dat normaal vinden. Behalve als 't om arabieren gaat. D�*n moeten we dat begrijpen en verstaan. D�*n is dat een uitzondering. ik zeg u, ze staan op één lijn, daarom dat ze elkaar nooit bekritiseren. Nu moeten we alleen nog weten waarom er sommigen (ja, intussen nog enkel maar 'sommigen' de meesten hebben ook al geleerd) alles wat arabisch en islamiet is nog steeds blindelings verdedigen.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijp je dat? Of wil je terug naar je rustig rijhuisjesleventje waarbij je semikatholiek, bang en bekrompen kunt doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
er is dus toch een probleem? Nu nog effe leren na te laten om op d boodschapper te kakken en we kunnen msschn idd iets beginnen te doen om iets op te lossen. Nog effe de denigrerende toon laten en we zijn weeral een stap verder. Dan nog uw omgekeerd rascisme -dat bepaalde mensen niks verkeerd kunnen doen- en dan kunnen we terug echt vooruit.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 23 april 2009 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
noch speel ik de man, maar meestal -op een enkele uitzondering na- de bal. integenstelling tot "....je rustig rijhuisjesleventje waarbij je semikatholiek, bang en bekrompen..."
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 23 april 2009 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() geen halve teksten quoten.
+ toon s effe aan waar ik systematisch alles wat tegen mijn mening ingaat afbreek? ik geef argumenten. Leuke, minder leuke.... ok maar dit : "....je rustig rijhuisjesleventje waarbij je semikatholiek, bang en bekrompen..." zal je niet veel vinden van mijn hand. Maar we maken vorderingen van "leugenaar!" zijn we al geevolueerd naar "pak de symptomen aan..."
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 23 april 2009 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() gewoon effe een quote.kan niet moeilijk zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar u kaatst gewoon de bal terug. Ofewl spelen jullie de man, ofwel kaatsen jullie de bal. Maar het spel spelen... da's te moeilijk. wat ik begrijp. jullie speeltuin wordt namelijk hoe langer hoe kleinder. Argumenten hoe langer hoe raarder en de tegenstrever heeft alle d�*gen nieuwe feiten om zich op te beroepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijdezot? De strategie is: we verkopen ons huis tegen een goede prijs aan een bruine en we bollen het zelf af!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() ik dacht dat ik een quote had gevraagd.
Maar on topic reageren of de eigen schrijfsels staven wordt lastig he?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() is niet moeilijk hoor nu je je spiegel hebt gevonden Laatst gewijzigd door globalmedia : 23 april 2009 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige wat je doet is "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaislamoslimarokkaanaaaaa aaaaaaaaaaa!!!!11". Stop met roepen en begin te denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu staat het me voor dat nèt dat denken de laatste decennia totaal verboten was!
Als je namelijk d�*cht dat je ineengeklopt waart, dan bleek dat enkel een "gevoel" te zijn, het onveiligheidsGEVOEL weetjenog?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |