![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
Uw 'vrij onderzoek' lijkt een beetje op 'vrij historisch onderzoek'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik verander mijn bericht zo vaak als ik wil. Tot wanneer ik een bericht heb getikt dat juist weergeeft wat ik bedoel. Wat u ook erover moogt denken. En u moet de woorden 'vrij onderzoek' niet meer in uw mond nemen vooraleer u degelijk weet wat het in feite betekent.
Laatst gewijzigd door system : 25 april 2009 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Zie je, toch wel. Wéér veranderd. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 25 april 2009 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U wilt niet dat men aan uw heilig oranje-huisje raakt. Wel, ik zal er zoveel aan schudden als ik dat wil. Laatst gewijzigd door system : 25 april 2009 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Neen, u hebt altijd beweerd dat hij niet bestaat. Ik zeg dat er meer dan één aanwijzing is dat hij wel degelijk heeft bestaan. En die aanwijzing kwam niet van de eerste en de beste.
Laatst gewijzigd door system : 25 april 2009 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Als u satire als waarheid wilt verkopen doet u uw best maar. Voor mij heeft u uw geloofwaardigheid op dit forum toch allang verloren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Zolang als u niet weet of hij bestaat die brief, moog u zeker niet zeggen dat hij niet bestaat. U neemt nogal vaak een loopje met de waarheid. U fabriceert uw eigen waarheid, lees: de 'waarheid' die u het liefst hoort. Maar daarom is het nog niet de waarheid.
Laatst gewijzigd door system : 25 april 2009 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
En als je toch bezig bent: Laat eens zien waar je die brief van Beatrix vandaan hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ik zeg niet dat die brief van Beatrix bestaat. Ik zeg alleen dat men zou kunnen natrekken of hij bestaat. Bovendien vermeldt de brief een datum waarop hij zou geschreven zijn. U zegt al onmiddellijk dat hij niet bestaat. Maar u weet het niet of hij al dan niet bestaat.
Laatst gewijzigd door system : 25 april 2009 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij lijkt dat toch onbegonnen werk hoor, het niet-bestaan van een brief aantonen.
Zelfs wanneer we de gehele aarde vruchteloos ondersteboven zouden spitten, zouden we hoogstens kunnen besluiten dat we de bewuste brief niet hebben gevonden. Maar hebben we daarmee aangetoond dat die brief niet best�*�*t? Daarom lijkt het me in dergelijk geval beter dat de bewijslast wordt omgekeerd: wie beweert dat die brief wèl bestaat, kan er maar beter mee voor de dag komen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve van het feit dat het aantonen van het niet-bestaan van een brief - of van God, nu we er toch over begonnen zijn - zo goed als onbegonnen werk is, ga ik helemaal nergens van uit.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Leuke fabel, maar dat is het.
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Wat u citeert kent slechts 2 (twee!) vindplaatsen op Google: 1. Het origineel, de bron. Een fake-brief als 'grap'geplaatst op een satirische site, in 2003. 2. Stormfront, die het een jaar later plaatst als 'de waarheid'. (Hoe vreemd toch). en tegenwoordig is er een derde: 3. system, die diezelfde fake-brief presenteert als 'de Waarheid'. system en Stormfront: één strijd. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 25 april 2009 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Bijvoorbeeld. Ik hoef geen monarchen, maar recht is recht en krom is krom.
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat dacht ik ook ja. En ik wachtte al lang op dit argument. Maar het kwam niet tenzij in uw antwoord nu. En dat is een historisch argument waarmee men rekening moet houden en dat eerder wijst op een fake. Maar dat is teminste een redelijk argument. En niet van dat aprioristisch gedoe van anderen hier. Laatst gewijzigd door system : 26 april 2009 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |