![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Wouter Van Bellingen (Onafh op lijst sp.a, voorheen spirit) (27 april tem 3 mei) Als zoon van Rwandese ouders werd Van Bellingen geadopteerd door een Vlaams gezin, vader bij Volksunie. Hij is een voormalig ambtenaar en de eerste zwarte schepen in Vlaanderen te Sint-Niklaas. Hij kwam in het nieuws toen enkele koppels weigerden om door hem te worden getrouwd. Voorheen bij spirit (nadien VlaamsProgressieven, nu SLP). Hij komt op als onafhankelijke op de lijst van de sp.a. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() U zei letterlijk "ik ben voorstander van". Dan verwijzen naar de internationale bron van die wetspraak is vrij kort door de bocht. Welke argumenten vindt u overtuigend om de huidige negationisme-wetgeving te ondersteunen?
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 2 mei 2009 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik al dat verbieden van meningen en ideologieën een straatje zonder einde. Waar eindigt dat ? Voor mij mogen er gerust nazi's, fascisten, stalinisten, anarchisten, ja zelfs liberalen hun mening uiten. Als mensen van Blood & Honour niemand storen, dan mogen zij gerust blijven hun feestjes houden. Het is niet echt mijn muziek, ook de tatoo's en het zuipen is vaak walgelijk, maar goed, ieder zijn hobby. Zolang de openbare orde maar niet verstoord wordt en er geen geluidshinder is. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 mei 2009 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sta mij toe om een tweede drogreden in uw betoog te signaleren. U doet beroep op een mix tussen een ad populum en een gezagsargument. Wat u overigens ook niet doet, is inhoudelijk reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik begin te vrezen dat het idd zo is dat 80% van hun werk bestaat uit europa napennen. Tijd om politics.EU te starten ? Laatst gewijzigd door Knipp : 2 mei 2009 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Politics.eu. Dan vluchten de liberaal-democraten daarheen en krijgen we hier nog serieus publiek over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In dit geval kan je gerust van 95% spreken denk ik. Nu voor mij niet gelaten, het heeft immers geen zin om het warm water twee maal uit te vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mr. Van Bellingen, het is spijtig dat u niet concreter op de vragen kan antwoorden. Maar het verbaast mij niet, en bevestigt de onverdedigbaarheid van een censuurwet. Waarvoor dank.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Aan de overheid maak je sowieso geen kans meer maar de media-aandacht wordt meestal ook zo uitvergroot - en de feiten zoveel erger voorgesteld dan ze feitelijk zijn dat de impact disproportioneel groot is. I.e. maatschappelijk wordt je door de 'politiek correcte' meute op dezelfde hoogte gezet als Marc Dutroux, wat je verdere leven veel ernstiger beinvloed dan die geldboete. Ik ben eigenlijk volledig tegen de wet op het negationisme, maar het meest stuitend vind ik dat mensen niet eens het recht hebben om te argumenteren waarom ze denken dat de holocaust mogelijk anders was dan de officiële geschiedenis. Dat ervaar ik als een zware belediging voor mijzelf; ik eis absoluut het recht om verschillende opinies over iets te horen, waarna ik zelf wel zal uitmaken welke versie ik geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |