![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Omtrent 1 mei. Hoe denkt U daar over? | |||
1 mei hoeft voor mij niet meer: schaf dit af! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 27,27% |
Aan 1 mei raakt men niet! Dit moet blijven! |
![]() ![]() ![]() |
19 | 57,58% |
Ik heb hier helemaal geen mening over. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,09% |
Iets anders. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,06% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't was toch schoon, zo veel rood
![]() alleen wel weer spijtig dat die zaag Freya weer kwam zeveren over hoe ze alles zullen oplossen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() 1mei is eén van de weinige niet-christelijke feestdagen en moet net daarom behouden blijven , het is een erkenning van de werkende mens ook gekend als de citroen die ze altijd weten te vinden als de staatskas moet gevuld worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoed af!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da weet ik maar al te goed genoeg.
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Waarop doel je? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat is maar een klein voorbeeldje van hoe overal waar de vakbond niet sterk staat of afwezig is en waar laag geschoolde mensen te werk gesteld worden de arbeidswet wordt overtreden. En dan spreken we nog niet over illegalen en zwartwerk ed. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Dank u om dit zo kernachtig te verwoorden. |
|
![]() |
![]() |