Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 17 maart 2010, 13:51   #21
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dank je.

Dat meldknopje staat daar niet voor niets. Wie mij persoonlijk aanvalt, mag erop rekenen dat ik van dat knopje gebruik maak. Ik denk dat dit algemeen geweten is onder de reguliere forumpopulatie.
en dan ?
Anna List is offline  
Oud 17 maart 2010, 13:52   #22
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Zelfde topic als mijne...de mijne krijgt slotje...deze niet....nuff said
hypocriet !
Anna List is offline  
Oud 17 maart 2010, 14:01   #23
Anna List
Banneling

Standaard

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=63

deze draad is dubbel
Anna List is offline  
Oud 17 maart 2010, 14:17   #24
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Om even terug te keren naar het onderwerp:

In deze post van moderator Akira staat eigenlijk dat tegelijkertijd alles en niets een belediging is of kan zijn.

Is iets een overduidelijke belediging aan u gericht, maar begaat u in uw onwetendheid het foutje dat u die belediging citeert alvorens het te melden of zoiets, is het opeens geen belediging meer.

Anderzijds kan blijkbaar alles als belediging of persoonlijke aanval worden opgevat en aan de moderatie gemeld worden middels het rode driehoekje. Zelfs als u niet de intentie heeft iemand te beledigen, maar de 'beledigde' vat dat wel zo op, dan kunt u daarvoor strafpunten krijgen.

In de praktijk gaat dit dus betekenen dat men werkelijk elk woord op een gouden weegschaal moet leggen alvorens een bericht te plaatsen, en zelfs dan loopt men het risico een ander te 'beledigen'.
Kortom een perfect wapen om anderen mensen, wier mening u niet toegedaan bent, tijdelijk of definitief het zwijgen op te leggen, mits de 'juiste' moderator(en) (die nimmer 100% neutraal zijn, het zijn tenslotte ook maar mensen, en persoonlijke of politieke voorkeuren blijven altijd op de achtergrond een rol van betekenis spelen) uw klacht ontvankelijk verklaren.
Sus Iratus is offline  
Oud 17 maart 2010, 14:25   #25
Anna List
Banneling

Standaard

http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=59

deze ook ...

hypocriet is geen taalkundig geen scheldwoord ... het duidt erop dat iemand zich "schijnheilig gedraagt"

Laatst gewijzigd door Anna List : 17 maart 2010 om 14:33.
Anna List is offline  
Oud 17 maart 2010, 14:30   #26
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Om even terug te keren naar het onderwerp:

In deze post van moderator Akira staat eigenlijk dat tegelijkertijd alles en niets een belediging is of kan zijn.

Is iets een overduidelijke belediging aan u gericht, maar begaat u in uw onwetendheid het foutje dat u die belediging citeert alvorens het te melden of zoiets, is het opeens geen belediging meer.

Anderzijds kan blijkbaar alles als belediging of persoonlijke aanval worden opgevat en aan de moderatie gemeld worden middels het rode driehoekje. Zelfs als u niet de intentie heeft iemand te beledigen, maar de 'beledigde' vat dat wel zo op, dan kunt u daarvoor strafpunten krijgen.

In de praktijk gaat dit dus betekenen dat men werkelijk elk woord op een gouden weegschaal moet leggen alvorens een bericht te plaatsen, en zelfs dan loopt men het risico een ander te 'beledigen'.
Kortom een perfect wapen om anderen mensen, wier mening u niet toegedaan bent, tijdelijk of definitief het zwijgen op te leggen, mits de 'juiste' moderator(en) (die nimmer 100% neutraal zijn, het zijn tenslotte ook maar mensen, en persoonlijke of politieke voorkeuren blijven altijd op de achtergrond een rol van betekenis spelen) uw klacht ontvankelijk verklaren.
Gelieve beter te lezen. Er staat helemaal niet dat alles en niets een belediging kan zijn. Ten eerste is het niet omdat iemand een bericht rapporteert dat wij er ook een gevolg aan geven. Er worden vaak ten onrechte berichten gerapporteerd. En ten tweede is het al evenmin zo dat berichten niet meer als beledigend worden beschouwd als ze geciteerd werden. Indien iemand een beledigend bericht citeert en het ook meldt, dan zullen wij dat - indien de melding terecht is - wel degelijk behandelen (samen met een waarschuwing om dergelijke berichten niet meer te citeren). Maar als een bericht niet gemeld wordt en de betrokkene er wel op reageert, dan is het duidelijk dat de persoon in kwestie geen vragende partij is om het bericht te knippen.

Laatst gewijzigd door Akira : 17 maart 2010 om 14:33.
Akira is offline  
Oud 17 maart 2010, 14:39   #27
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=59

deze ook ...

hypocriet is geen taalkundig geen scheldwoord ... het duidt erop dat iemand zich "schijnheilig gedraagt"
U vergist zich. Een persoon in een discussie hypocriet noemen is wel degelijk een scheldwoord, aangezien het de bedoeling heeft de persoon in kwestie te beledigen en laat dat nu net de definitie van scheldwoord zijn.

Overigens is die discussie naast de kwestie omdat de bestrafte uitspraak niet gewoon "hypocriet" was zoals ik al eerder zei. Indien dat wel zo was geweest dan had ik gewoon geknipt zonder een berisping te geven.

Laatst gewijzigd door Akira : 17 maart 2010 om 14:41.
Akira is offline  
Oud 17 maart 2010, 14:41   #28
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akira Bekijk bericht
U vergist zich. Een persoon in een discussie hypocriet noemen is wel degelijk een scheldwoord, aangezien het de bedoeling heeft de persoon in kwestie te beledigen en laat dat nu net de definitie van scheldwoord zijn.
in dat geval bedoelt u wellicht dat u denkt dat ik mij vergis ... zelfde nuance hoor ... zo kunnen we beleefd worden tot we omvallen van de slaap.

Laatst gewijzigd door Anna List : 17 maart 2010 om 14:41.
Anna List is offline  
Oud 17 maart 2010, 14:42   #29
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelieve beter te lezen. Er staat helemaal niet dat alles en niets een belediging kan zijn. Ten eerste is het niet omdat iemand een bericht rapporteert dat wij er ook een gevolg aan geven. Er worden vaak ten onrechte berichten gerapporteerd. En ten tweede is het al evenmin zo dat berichten niet meer als beledigend worden beschouwd als ze geciteerd werden. Indien iemand een beledigend bericht citeert en het ook meldt, dan zullen wij dat - indien de melding terecht is - wel degelijk behandelen (samen met een waarschuwing om dergelijke berichten niet meer te citeren). Maar als een bericht niet gemeld wordt en de betrokkene er wel op reageert, dan is het duidelijk dat de persoon in kwestie geen vragende partij is om het bericht te knippen.
Waarom verwijder je de OVERDUIDELIJKE persoonlijke aanval van Parcifal, welke ik aan jou persoonlijk heb gemeld dan niet?
Geen tijd kan je niet meer aanhalen.
illwill is offline  
Oud 17 maart 2010, 14:44   #30
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom verwijder je de OVERDUIDELIJKE persoonlijke aanval van Parcifal, welke ik aan jou persoonlijk heb gemeld dan niet?
heb je geen link ?
Anna List is offline  
Oud 17 maart 2010, 14:52   #31
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
heb je geen link ?
Ik zal eens effe gaan zoeken.
illwill is offline  
Oud 17 maart 2010, 14:56   #32
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
heb je geen link ?
Ik wacht samen met u in spanning.
Voor zover ik weet heb ik Illwill sinds zijn ban niet echt persoonlijk aangevallen, enkel zijn slecht gebruik van het nederlands, wat een objectief feit is.

Het zal mij dus ook benieuwen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 17 maart 2010 om 14:56.
parcifal is offline  
Oud 17 maart 2010, 14:59   #33
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik wacht samen met u in spanning.
Voor zover ik weet heb ik Illwill sinds zijn ban niet echt persoonlijk aangevallen, enkel zijn slecht gebruik van het nederlands, wat een objectief feit is.

Het zal mij dus ook benieuwen.
Wie heeft het over sinds?

Je hebt zelfs in een persoonlijk bericht naar mij gezegt dat je enkel nog op mij reageerd met het doel mij persoonlijk aan te vallen op dergelijke manier dat je er net geen ban voor krijgt.

Maar je geeft geen toelating om dit bericht van jou te tonen en ontken je het gewoon.
illwill is offline  
Oud 17 maart 2010, 15:01   #34
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Tja, wat kan er hier nog aan toegevoegd worden?

Verticale klassering wat mij betreft.

Laatst gewijzigd door parcifal : 17 maart 2010 om 15:02.
parcifal is offline  
Oud 17 maart 2010, 15:02   #35
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
heb je geen link ?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=135328&page=3

Citaat:
Over genuanceerde zaken kan je niet discussieren met posters die het dierlijke niveau niet overstijgen, zoals jij. Mijn verontschuldigingen hiervoor overigens aan de meeste dieren
En zoals ik al zei, Parcifal heeft mij een PB gestuurd met daarin de melding dat hij enkel nog reageerde op mij om me persoonlijk aan te vallen zodat hij net geen ban zou krijgen. Dat is nu al jaren aan de gang en de moderatie laat maar begaan. Ahnee, dan komen ze nog klagen dat bepaalde mensen veel rappoteren
Ja wat had je gedacht?
Als men zelfs met de bekentenis van de persoon zelf niets doet...tja. Dan houd het op natuurlijk.

En kom nu niet af dat dit hierboven van Parcifal geen persoonlijke aanval is é.
Trouwens hij doet dit constant, maar deze is wel enorm duidelijk.
illwill is offline  
Oud 17 maart 2010, 15:03   #36
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U heeft geen enkele persoonlijke aanval aan mij persoonlijk gerapporteerd. U hebt de voorbije dagen al wel talloze berichten aan het moderatieteam in het algemeen gerapporteerd. Sommige daarvan terecht en die zijn ook zo behandeld, anderen waren onterecht en die zijn dan ook niet behandeld.

Laat het echter duidelijk zijn dat dit forum niet dient om persoonlijke vetes uit te vechten. Ik heb daar al genoeg voor gewaarschuwd. Indien u verkiest om dat wel te doen, dan moet u niet verwonderd en nog minder verontwaardigd zijn over de gevolgen die dat heeft.

Dus voor alle duidelijkheid: gelieve persoonlijke aanvallen gewoon te melden en er niet op in te gaan. En verwacht niet onmiddellijk een reactie. Er zijn niet altijd moderatoren online!
Akira is offline  
Oud 17 maart 2010, 15:03   #37
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Tja, wat kan er hier nog aan toegevoegd worden?

Verticale klassering wat mij betreft.
Wat is er? Ga je het opnieuw ontkennen?
Geef dan gewoon toestemming dat ik jou PB mag plaatsen é.
illwill is offline  
Oud 17 maart 2010, 15:07   #38
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U heeft geen enkele persoonlijke aanval aan mij persoonlijk gerapporteerd. U hebt de voorbije dagen al wel talloze berichten aan het moderatieteam in het algemeen gerapporteerd. Sommige daarvan terecht en die zijn ook zo behandeld, anderen waren onterecht en die zijn dan ook niet behandeld.

Laat het echter duidelijk zijn dat dit forum niet dient om persoonlijke vetes uit te vechten. Ik heb daar al genoeg voor gewaarschuwd. Indien u verkiest om dat wel te doen, dan moet u niet verwonderd en nog minder verontwaardigd zijn over de gevolgen die dat heeft.

Dus voor alle duidelijkheid: gelieve persoonlijke aanvallen gewoon te melden en er niet op in te gaan. En verwacht niet onmiddellijk een reactie. Er zijn niet altijd moderatoren online!
Ben ik hier nu aan het opkomen omdat ik persoonlijke vetes wil uitvechten? Ik ben al jaren aan het vragen om ervoor te zorgen dat de persoonlijke aanvallen van Parcifal worden gestopt!

Je bent nu online, ik geef hierboven de link naar zijn overduidelijke aanval...wat doe je? Ik krijg opnieuw naar mijn voeten.
illwill is offline  
Oud 17 maart 2010, 15:08   #39
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=135328&page=3

En zoals ik al zei, Parcifal heeft mij een PB gestuurd met daarin de melding dat hij enkel nog reageerde op mij om me persoonlijk aan te vallen zodat hij net geen ban zou krijgen. Dat is nu al jaren aan de gang en de moderatie laat maar begaan. Ahnee, dan komen ze nog klagen dat bepaalde mensen veel rappoteren
Ja wat had je gedacht?
Als men zelfs met de bekentenis van de persoon zelf niets doet...tja. Dan houd het op natuurlijk.

En kom nu niet af dat dit hierboven van Parcifal geen persoonlijke aanval is é.
Trouwens hij doet dit constant, maar deze is wel enorm duidelijk.
Dat is wel degelijk een persoonlijke aanval. Je hebt die gerapporteerd, maar had niet het geduld te wachten tot er een moderator online was en bent die dan maar bewust her en der zelf gaan posten in de hoop op een reactie van anderen. Ik heb geen zin, noch tijd om dat vervolgens overal te gaan zoeken en verwijderen. Wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten.
Akira is offline  
Oud 17 maart 2010, 15:09   #40
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

dus iemand hypocriet noemen mag niet
zeggen dat een poster het dierlijk niveau niet overstijgt mag wel

alles toelaten is t beste volgens mij hoor ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 17 maart 2010 om 15:10.
Anna List is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be