![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Om even terug te keren naar het onderwerp:
In deze post van moderator Akira staat eigenlijk dat tegelijkertijd alles en niets een belediging is of kan zijn. Is iets een overduidelijke belediging aan u gericht, maar begaat u in uw onwetendheid het foutje dat u die belediging citeert alvorens het te melden of zoiets, is het opeens geen belediging meer. Anderzijds kan blijkbaar alles als belediging of persoonlijke aanval worden opgevat en aan de moderatie gemeld worden middels het rode driehoekje. Zelfs als u niet de intentie heeft iemand te beledigen, maar de 'beledigde' vat dat wel zo op, dan kunt u daarvoor strafpunten krijgen. In de praktijk gaat dit dus betekenen dat men werkelijk elk woord op een gouden weegschaal moet leggen alvorens een bericht te plaatsen, en zelfs dan loopt men het risico een ander te 'beledigen'. Kortom een perfect wapen om anderen mensen, wier mening u niet toegedaan bent, tijdelijk of definitief het zwijgen op te leggen, mits de 'juiste' moderator(en) (die nimmer 100% neutraal zijn, het zijn tenslotte ook maar mensen, en persoonlijke of politieke voorkeuren blijven altijd op de achtergrond een rol van betekenis spelen) uw klacht ontvankelijk verklaren. |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=59
deze ook ... hypocriet is geen taalkundig geen scheldwoord ... het duidt erop dat iemand zich "schijnheilig gedraagt" Laatst gewijzigd door Anna List : 17 maart 2010 om 14:33. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Akira : 17 maart 2010 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Overigens is die discussie naast de kwestie omdat de bestrafte uitspraak niet gewoon "hypocriet" was zoals ik al eerder zei. Indien dat wel zo was geweest dan had ik gewoon geknipt zonder een berisping te geven. Laatst gewijzigd door Akira : 17 maart 2010 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() in dat geval bedoelt u wellicht dat u denkt dat ik mij vergis ... zelfde nuance hoor ... zo kunnen we beleefd worden tot we omvallen van de slaap.
Laatst gewijzigd door Anna List : 17 maart 2010 om 14:41. |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen tijd kan je niet meer aanhalen.
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ik wacht samen met u in spanning.
Voor zover ik weet heb ik Illwill sinds zijn ban niet echt persoonlijk aangevallen, enkel zijn slecht gebruik van het nederlands, wat een objectief feit is. Het zal mij dus ook benieuwen. Laatst gewijzigd door parcifal : 17 maart 2010 om 14:56. |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt zelfs in een persoonlijk bericht naar mij gezegt dat je enkel nog op mij reageerd met het doel mij persoonlijk aan te vallen op dergelijke manier dat je er net geen ban voor krijgt. Maar je geeft geen toelating om dit bericht van jou te tonen en ontken je het gewoon. ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Tja, wat kan er hier nog aan toegevoegd worden?
Verticale klassering wat mij betreft. Laatst gewijzigd door parcifal : 17 maart 2010 om 15:02. |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=135328&page=3
Citaat:
![]() Ja wat had je gedacht? Als men zelfs met de bekentenis van de persoon zelf niets doet...tja. Dan houd het op natuurlijk. En kom nu niet af dat dit hierboven van Parcifal geen persoonlijke aanval is é. Trouwens hij doet dit constant, maar deze is wel enorm duidelijk.
![]() |
![]() |
#36 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Laat het echter duidelijk zijn dat dit forum niet dient om persoonlijke vetes uit te vechten. Ik heb daar al genoeg voor gewaarschuwd. Indien u verkiest om dat wel te doen, dan moet u niet verwonderd en nog minder verontwaardigd zijn over de gevolgen die dat heeft. Dus voor alle duidelijkheid: gelieve persoonlijke aanvallen gewoon te melden en er niet op in te gaan. En verwacht niet onmiddellijk een reactie. Er zijn niet altijd moderatoren online! |
|
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef dan gewoon toestemming dat ik jou PB mag plaatsen é. ![]()
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent nu online, ik geef hierboven de link naar zijn overduidelijke aanval...wat doe je? Ik krijg opnieuw naar mijn voeten.
![]() |
![]() |
#39 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeggen dat een poster het dierlijk niveau niet overstijgt mag wel alles toelaten is t beste volgens mij hoor ... Laatst gewijzigd door Anna List : 17 maart 2010 om 15:10. |
|
![]() |