Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2004, 19:09   #21
gorik.
Vreemdeling

gorik.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar gorik. Stuur een bericht via MSN naar gorik.
Standaard

volgesn mij ben ik conservatief,maar ik denk dat omdat ze mij die etikkete geven (daar is er al ove rgesproke)

maar wanneer kan je nu iemand conservatief noemen ik vind me in sommige opzichten progressief en andere conservatief.

ze noemen me al conservatief als ik bepaalde waarden van vroeger wil behouden:bv gezin,ik vind gezin belangerijk en ben tegen de emancipatie van kinderen. taal en cultuur vind ik ook belangerijk en dan nog enkele mara ben ik daarom een conservatieve bompa zoals ze zeggen??
gorik. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 09:11   #22
Klingon
Burger

Klingon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klingon
Dat was de vraag niet.
Jawel, dat was het wel. Het draait om prioriteiten. Ik zie het nut niet om Vlaanderen zelfstandig te maken, maar veiliger verkeer in mijn stad (Antwerpen) is een topprioriteit. Enkele jaren geleden werd hier een enquete gehouden, en daaruit bleek dat verkeersveiligheid probleem nummer 1 was bij de Antwerpenaren, nr 2 was verontreiniging, en pas achteraan stonden vreemdelingen, onveiligheidsgevoel en (straat)criminaliteit.
Dus, de topprioriteit �*s onafhankelijkheid. Want werkelijk alles in dit landje heeft een communautaire tint. Wanneer Vlaanderen een probleem wil aanpakken ligt Wallonie dwars (en omgekeerd). Want over zowat alles hebben we wel een tegengesteld idee.

Zou het niet veel eenvoudiger zijn wanneer Vlaanderen autonoom over alles kon beslissen?
Klingon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be