![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En d�*�*r mijn beste heb ik geen enkel probleem mee! Enkel met het feit dat IK geen KABOEM poorten mag eisen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enige tijd geleden maakte ik melding aan het CGKR van mogelijke discriminatie door de rode zender VRT ivm schijtluis Tom Lenaerts die verklaarde dat hij verbod kreeg van VRT om het VB in zijn programma uit te nodigen. Ik kreeg via e-mail antwoord van het CGKR waarin ze meer specificaties vroegen, ik bezorgde hen die en ik kreeg terug een antwoord dat als volgt luide: Citaat:
Meer dan een maand nadien kreeg ik dan een brief van het CGKR waarin ze meer uitleg gaven. '' Het staat de programmakers vrij in principe vrij uit te nodigen wie ze willen. Maar zelfs los van deze kwestie is de ( federale ) Antidiscriminatiewet niet van toepassing op aangelegenheden die tot de bevoegdheid van de Gemeenschappen en Gewesten behoren ( zoals het mediabeleid ) . Dat de door u gehekelde feiten buiten het toepassingsgebied vallen betekent uiteraard niet dat - in casu - de openbare omroep volledig willekeurig te werk kan gaan bij de programmering. Integendeel, o.m. de mediadecreten en de VRT beheersovereenkomst voorzien in een kader dat conform is met de democratische principes en de fundamentele rechten.'' Laatst gewijzigd door daiwa : 10 mei 2009 om 22:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je nog meer van dergelijke onzin? ![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 mei 2009 om 23:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry, maar dat centrum is een farce, en heeft het racisme probleem verklungeld.
Vroeger had racisme nog een zware betekenis, nu ist meer een geforceerd excuus om groepen hun gelijk te latenhalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In theorie is dat centrum een goed idee, een noodzaak zelfs, maar ik geef toe dat de praktijk zo nu en dan misschien wel wat te wensen overlaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en niet zoals die verhuurder dus
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() En moest het nu eens niets met racisme te zien hebben. Wie kan nu niet begrijpen dat iedereen niet zomaar voldoende multicul geaard is om eender wat of wie in zijn huis binnen te laten. Ik kan best begrijpen dat Moslimeigenaars liever met een soortgenoot zaken doet dan met ''ongelovigen'' zoals er hier zoveel rondlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen, als je als Vlaamse eigenaar het foutieve gedachtengoed hebt dat je liever een normale vlaamstalige vlaamse huurder hebt waar je goed contact mee kan hebben, dan ben je dus wèl rijp voor de gaskamers wegens racisme, discriminatie, xenofobie, extreem rechts gedachtengoed, islamfobie en eventuele nazaat van een jodenjager uit WOII.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 mei 2009 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen, als je als Vlaamse eigenaar het foutieve gedachtengoed hebt dat je liever een normale vlaamstalige vlaamse huurder hebt waar je goed contact mee kan hebben, dan ben je dus wèl rijp voor de gaskamers wegens racisme, discriminatie, xenofobie, extreem rechts gedachtengoed, islamfobie en eventuele nazaat van een jodenjager uit WOII.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het probleem dat je er wel mee hebt is dat al uw buren, zowel van boven, onder, links of rechts van overal komen behalve van 't Dorp. Hoe wilt ge nu echt met die mensen over koetjes en kalfjes praten. Temeer dat de meesten je aanzien alsof dat ge van een andere planeet komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn alleenstaande poetsvrouw, met mentaal gehandicapped kindje woont zo: op haar verdiep is zij de enige Vlaming, ze begrijpt de drie andere huurders totaal niet. Zij begrijpen ook niets. Vooral niet dat elke week ieder op zijn beurt de trap + overloop moet kuisen. Daarom doet zij het maar ELKE week. Ge moet als vlaming uw plaats weten nietwaar, zo tussen drie mannelijke buren als alleenstaande vrouw. De andere mensen die ik ken woonden in een sociale blok met een meerderheid aan afrikaanse migranten. Samen met hun bagage brachten ze ook hun afrikaanse insecten mee. Na verloop van tijd moest heel de blok worden gedesinfecteerd. Het stamverband was ook leuk. Tussenmuren tussen twee of meerdere appartementen werden gewoon uitgeslagen "want ze waren gewoon om samen te wonen"! was NIEUWBOUW appartementencomplex! Je moest het zien na vijf jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Toen ik daar vorige maand over deze materie een thread over opstarte kreeg ik 10 tal dagen ban. En die gasten die mogen dat allemaal zomaar in openbaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Door de mensen te pas, en vooral te on-pas racisten te noemen, zonder eigenlijk goed te weten wat dit woord allemaal inhoud, is het begrip inderdaad volledig uitgehold, en waardeloos geworden. Het is gewoon een soort belediging tegenwoordig , die een stop zet op gelijk welke discussie, de ander diaboliseert , en tegen weer en wind in, ongelijk geeft.
|
![]() |
![]() |