![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mvg Timmeke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Hoezo, anti-Israël campagne van Verhofstadt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() de israeli's heben niks te zoeken in gaza of in de westelijke jordaanoever.
als er elken dag een huis in u dorp naar de zak wordt gedaan, een paar gasten van 15 worden neergeknald omda ze me stenen naar nen tank werpen( schade dat da doet zone steen). palestijenn hun olijfbomgaarden worden voor express naar de kloten gedaan, de veiligheidsmuur pakt palestijne waterbronnen in,.... ik zou wss al lang bij hamas zijn gegaan. leve hamas!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() elke nationalistische groepering moe geholpen worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Hoewel ik het opblazen van ontschuldige burgers ook ten sterkste afkeur kan ik om de dood van een kolonist zeker niet treuren, die mensen hebben in Gaza en de westelijke jordaanoever dan ook niets te zoeken. Het getuigd voor mij nog maar eens van de extremistische mentaliteit die een flink deel van de Joden er op nahoud. Iemand dierf hier schrijven dat de Israelis bijna nooit burgers viseren, En die 1000 mensen die gisteren dakloos zijn gemaakt dan? Allemaal terroristen of wat? Slaag er de cijfers maar eens op na, dan blijkt dat er gemiddeld nogaltijd 3 keer meer Palestijnse burgers sterven dan Israelische.
En hoe je het ook draait of keert, de invloed die het Israelisch-Palestijns conflict op het dagelijkse leven van de gemiddelde Palestijn heeft is veel sterker dan op dat van een Israeli. Israelis kunnen dan misschien niet meer met een gerust gemoed de bus nemen, ze hebben tenminste de mogelijkheid de bus te nemen, inkopen doen, familie bezoeken, de vrijheid voor te gaan en staan waar ze willen… iets dat in de bezette gebieden s tijdens een staat van beleg uit den boze is. Daar hebben dan wel vooral burgers van te leiden en niet de terroristen. De manier waarop die mensen dagdagelijks vernederd worden door vreemdelingen in hun EIGEN land is zo mensonterend dat ik er niet van sta te kijken dat die mensen tot het extremisme en terrorisme worden gedreven. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Alweer een oorlog op wereldniveau en wie is er alweer bij betrokken? Alweer de moslims. Hebben ze nog niet genoeg grondgebied op deze aardkloot, dat ze er altijd maar bij moeten hebben. Als wij hier verder zo tolerant blijven hebben we binnenkort gelijkaardige situaties. Dan eisen ze Antwerpen op!
Het is misschien onrealiseerbaar, maar houdt eens een wereldwijde enquete in qua religie neutrale landen en vraag wie er het meest voor overlast zorgt in 'gastlanden', Joden of Moslims. En trek dan uw conclusies. De Joden laten mij gerust, dus ik laat ze ook met rust. Verdraagzaamheid en wederzijds respect noemen ze dat. De moslims daarentegen... Enne aan die zwammer over propere straten: het jodenkwartier in Antwerpen is een gedekte feesttafel in vergelijking met de moslimbuurten waar je bijna de ratten van de inwoners niet meer kan onderscheiden.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() dagallemaal,
het is niet omdat U het niet WEET, dat het niet de waarheid is, of niet zou bestaan. Het erkennen dat men VEEL NIET weet is het begin van de wijsheid. En de site van amacord, zou ik toch zeker niet als de ideale plak beschouwen voor eerlijke berichtgeving! The Piano kennen we reeds te lang van hier op de forums. Steeds halve waarheden poneren! En dan nog alleen deze welke in zijn kraampje passen. t.t.z. degenen die zijn VZW kunnen vooruit helpen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() De Vlaamse joden hebben geen reet te zien met Israël, ze moeten dan ook eens ophouden met zich ermee te moeien.
Dat ze anders naar ginds verhuizen ... Net zoals de moslims hier de palestijnse kwestie niet moeten oprakelen, door Joden te beledigien of lastig te vallen. Als ze willen de held uithangen: beide naar midden-oosten en vecht daar jullie zielige oorlog uit ... laat de Vlamingen met rust ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() En geef eens een reden waarom daar geen eerlijke berichtgeving opstaat. Ik ben gewoon met feiten te werken, niet met subjectieve gevoelens over ideale plekken. Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() 2. Zij rakelen die kwestie hier niet op zoals deze die het conflict hier willen importeren. je vergelijking gaat dus in het geheel niet op en is een vertoning van een anti-Joods gevoel zonder enige reden (tenzij dat jij er een verborgen agenda op nahoudt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het palestijns conflict ken ik uit het hoofd, en ik heb geen sympathie voor beiden. Ze zullen moeten samen zoeken naar een oplossing, en het geweld zal maar langzaam uitsterven. Met Zionisme wordt de joods-nationale beweging bedoeld die als doel heeft de terugkeer van het joodse volk naar Zion, een heuvel met daarop gebouwd het Armeense en joodse kwartier van de stad Jeruzalem en pars pro toto het Heilige Land. Het ontstaan van de term zionisme als zodanig werd in 1888 gelanceerd door Nathan Birnbaum in Wenen. Pas onder het leiderschap van Theodor Herzl werd het zionisme een geaccepteerde politieke term van de nationale beweging. Wat zei u ook alweer? Wat is het verschil tussen het streven naar een joodse staat met het streven van de Hamas en de Moslimbroederschappen naar een islamitische staat?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Verschil tussen joodse staat en Hamas? Als je het conflict zo goed kent dan ben ik verwonderd dat je dat nog niet weet. Ga gewoon eens het "charter" van Hamas nalezen ![]() |
||
![]() |
![]() |