![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"zalig zijn de..." ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Leve de vrijheid van meningsuiting. Tegenwoordig mag men een kat geen kat meer noemen, zeker als die kat bruin is en bij voorkeur als criminaliteits- en/of OCMW-statistiek door het leven gaat. De mensen weten wel beter Piano! Dit is geen nederlaag. Het VB kon zich geen beter campagne toewensen dan dit vonnis! Reacties gehoord uit het politieke landschap? Heel low profile : dit vonnis wordt lastig voor al de partijen die zich op het VB inspireren mbt de vreemdelingenproblematiek en het criminaliteitsprobleem in haar nasleep. Steve God Stunt kneep 'em : straks bevindt hij zich nog in het beklaagdenbankje voor z'n stilzwijgende medewerking aan de illegalendeportaties die al een tijdje aan de gang zijn. Hoe dan ook : op 13 juni stem ik voor het eerst op het VB. En ik zal de enige niet zijn zo te horen aan de reacties van veeeeeeeeeel mensen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Idioten: tussen light en hard de grens is flinterdun. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht liever tot 13 juni, dan zie je wat de democratie, het volk dus, over deze gerechtelijke ingreep denkt.
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Sinds de "drie traditionele partijen" alleen gerechtigd zijn ons volk te vertegenwoordigen, worden alle burgers die zich niet blind onderwerpen aan de regering, beschouwd als paria's en behandeld alsof zij uitgesloten zijn uit de gemeenschap.
Wij horen al het gehuil, dat een bepaalde pers morgen zal laten horen. Alle regeringsbladen zullen samen uiting geven aan hun verontwaardiging omdat het Vlaams Blok in een slachtofferrol werd geduwd. Dit is een aanslag op de vrijheid, de zoveelste aanslag die zij reeds op hun geweten hebben. Alles zal hen worden teruggegeven oog om oog, tand om tand. EN ZIJ ZULLEN HET NIET GESTOLEN HEBBEN! Leefden wij niet in een regime van vrijheid? NIET MEER! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, ik volg effe niet.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat mij tenslotte om de rechten (en plichten) van alle bevolkingsgroepen in dit land en niet enkel voor een stelletje onverdraagzame nostalgieke verzuurden die menen dat het zonlicht alleen voor hen mag schijnen. In België mag je nog altijd zeggen wat je denkt, dat is niet veranderd door dit arrest. Maar het zal nu wel iedereen duidelijk zijn dat je niet ongestraft op een georganizeerde wijze mensen mag aanzetten tot het discrimineren van anderen op basis van religie, etnische origine enz. En d�*t is het enige wat telt.
![]() |
![]() |
#34 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als het Blok zegt dat de aarde plat is, mag ik dan niet zeggen dat dat klopt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |