![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Als er op dit moment verkiezingen zouden zijn, zou u dan voor het Vlaams Blok stemmen ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
204 | 56,51% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
157 | 43,49% |
Aantal stemmers: 361. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Absoluut niet!
#22 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
||
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles heeft zijn limieten , ook de vrije meningsuiting...gelukkig maar.. ![]() Loop maar in Israel eens rond 'Lang leve Hitler !!' , ik denk dat ze u levend villen.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zeer juist.
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb nog steeds het volste vertrouwen in een partij die zich niet zondigd aan zoet-praterij, maar spreekt over de FEITEN, als de situatie zo is... waarom verzwijgen?
Als men nu al de 4de keer het blok voor de rechter sleept.. als men de grondwet moet aanpassen uit EIGENBELANG... hmm moet ik den nog vertrouwen hebben in de partijen die zichzelf democratisch noemen. 13 Juni, ik verlang er al naar ![]() het wordt een feestje ![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
(Het was vooraf genoeg gezegd: wat de uitspraak ook werd, het VB wint in het "pays réel"! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#30 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Voor VB-ers is het inderdaad beter: [size=7]NEIN[/size] te zeggen 8)
|
![]() |
![]() |
#31 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
||
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat er zich nu afspeelt is voor mij voldoende om vanaf nu met overtuiging een geweldige proteststem ten voordele van het blok uit te brengen. Het partijprogramma is nagenoeg van secundair belang. Ik denk dat ik bijlange niet de enige zal zijn die er zo over denkt.
De onverdraagzaamheid, huichelarij, hypocrisie en het fnuiken van vrije meningsuiting door het establishment en van centrum links zijn voor mij evident!
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() tuurlijk wel, maar eigenlijk zou er een poll moeten zijn, gaat u nu uw mening veranderen? (negatief of positief)
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik overweeg zwaar om meer te doen dan alleen maar een stem uit te brengen voor het Vlaams Blok. Dit regime moet aktief bestreden worden.
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#37 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#38 |
Burger
|
![]() Neen, nooit
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nope, geen stem voor het Blok. Ik heb een hekel aan sympathy votes, ook al ben ik het niet eens dat het Blok opgedoekt moet worden.