![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat heb jij gedaan door je totaal nutteloze racistische tussenvoegsels. Je bevestigt alle clichés die Le Soir, het FDF en tutti quanti zo graag hebben. Je bent onbruikbaar. Doe daar iets aan en kom dan terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar als ik voor een bleekscheet een en ander door de vingers moet zien, dan doe ik dat ook voor een spleetoog, een neger of een makak. Ik heb het moeilijk met evaluaties '�* la tête du client'. Ik vind dat trouwens niet eens een gebrek. Iedereen gelijk voor de wet. Moet ook kunnen, toch?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pericles,
van harte ne zalige sinksen toegewenst, en laat de vurige tongen maar eens goed boven uwe kop dansen. Luister eens hier, kameraad, ik heb ècht liever dat ge de dingen voor u zelf doet, en hoop dat ge er wel bij vaart. Maar toch bedankt ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Gewoon terugsturen naar afzender met een vriendelijk briefje bij.
![]() |