![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Karim Van Overmeire (Vlaams Belang) (1 t.e.m. 6 juni) Licentiaat in de rechten, gestart bij het NJSV, geboren te Gent, later actief in Geraardsbergen en Aalst. Volksvertegenwoordiger sinds 1992, auteur van enkele boeken. Lijsttrekker voor het Vlaams Belang te Oost-Vlaanderen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wanneer je op voorhand met ander partijen afspreekt en het openlijk verklaart via de media, dan hanteer je het principe van uitsluiting en dat is toch waar de "zogenaamde democratische partijen" voor willen staan, nl. niemand uitsluiten, dit is volgens mij niet democratisch. Laatst gewijzigd door alberto : 31 mei 2009 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ja, dat zou ik liever hebben, je ondehandeld met andere partijen en je sluit op voorhand en in dit geval georkestreerd niemand uit, ik vind dit niet democratisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat is verboten dacht ik. Behoort tot de lijst van beschermde kenmerken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van deelname aan het beleid toch? wat dacht je dat ze bedoelen met cordon sanitair?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
FDW mag stemmen halen zoveel hij wil, dankzij het cordon sanitair zal hij nooit aan het beleid hoeven deel te nemen. Joske Geyssels heeft er ook al voor gezorgd dat de boeken van uitgeverijg Egmont OOK NOOIT op de boekenbeurs zullen verschijnen, ik neem aan dat dit evenmin "censuur" heet? En �*lle (ALLE) wetsvoorstellen van het VB worden uiteraard systematisch verworpen, waarna een andere partij ze voorstellen zodat ze kunnen worden gestemd. Ook d�*t noemen ze in la Belgique DEMOCRATIE zeker? Het wordt eens tijd dat elke stemgerechtigde die een probleem heeft met het cordon sanitaire tégen de partijen stemt die dit cordon steunen. (zo moeten we toch rekenen volgens jullie pocolieten nietwaar?).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet al ziende blind zijn om niet te weten dat het cordon niets te maken heeft met al dan niet coalities maken met het VB.
Als het VB morgen pakweg 40% van de stemmen heeft dan worden die coalities wel gesmeed...kjik maar naar Oostenrijk/Italië . Tot daar het cordon als "niet coalitieafspraak". En ja...het niet samenwerken met partijen die te ver afliggen van uw ideologie is perfect democratisch. Het ondemocratische van het cordon ligt hem in het uitsluiten van mandatarissen, sympathisanten en programma uit het democratische spel. Het is niet meer en niet minder dan democratische fraude wanneer mandatarissen en sympathisanten door hun politieke voorkeur worden uitgesloten van het dagelijkse debat. Wanneer iemand zich in de ambtenarij uit als sos of lib dan is er geen vuiltje aan de lucht. Als iemand zich als VB'er uit zal hij of worden ontslagen of zijn carrière worden vernietigd. Ik heb hierboven reeds één voorbeeld gegeven (Gounod), ik heb een aantal journalisten aangehaald die werden ontslagen omdat ze de VB gedachte zijn kans weigerden te ontzeggen. Men behoeft niet veel verbeelding om zich voor te stellen hoe repressief deze desastreuse techniek op de werkvloer, vakbonden, redakties, gerecht enz wordt toegepast onder het motto van "cordon sanitair". Maar inderdaad: ik maak mij geen illuzies: zolang de links-progressieven (what the fuck that may be) de strathegische machtsposities in de vier machten blijven bezetten zal hún invulling van het begrip "demokratie" er eentje blijven in functie van die machtsconsolidatie.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 31 mei 2009 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben niet voor het CS omdat het de partij in een underdogpositie stopt, waar het VB maar al te graag zit! Ze nestelen zich daarin en hullen zich in elk debat in dat gegeven. Ze zijn zo 'uitgesloten', en dat is net wat zij willen doen met hun programma: mensen uitsluiten, iedereen die niet 'opbrengt' die niet 'genereert' en enkel kost (en ik vermoed dat binnen VB ook mensen zitten met een hanicap of mensen die door een arbeidsongeval werkonbekwaam zijn en dus in hun ogen profiteurs...)
Het CS als systeem mag voor mijn part worden opgeborgen, wat nog niet wil zeggen dat ze mee in een regering moeten:l want dan zijn we zo terug bij af: weg met de sociale zekerheid en elk voor zich, want dat is wat het Belang voorstaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Kijk: dit is nu net de kern van de zaak. Het is namelijk door het CS dat zulke leugens kunnen worden gespuid zonder (of met een vervalste (zie VRT)) publieke tegensprekelijkheid.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 31 mei 2009 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wie zegt dat ze dat al niet doen? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() VRT en andere media? Vakbonden? Ambtenarij? enz... Er is echter één gebied waar hij allerminst wordt uitgesloten: "vandalisme op zijn wagen", "vandalisme op zijn hoofdbureau", "doosbedreigingen", "er op kloppen" (dixit Y Desmet),...