![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of de man die in elke serieuze draad niet komt om zuur te doen in K&K draden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Zuurtjes !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ga mee met Knipp: zuurtjes ![]() Ben er even mee weg... ramen sluiten want er gaat hier een onweer losbarsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Kan je het ook aantonen?
Of worden draden die ik opstart automatisch eigendom van de K&K-goegemeente? Kijk, ik kan begrijpen dat het zwaar is om elke dag wakker te worden, wetend dat de Walen je geld stelen en dat ze geen Nederlands kunnen, maar daarom moet je nog steeds niet onredelijk doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vroeg me reeds lang af waar Hans bleef ![]() Oei... serieus onweer hier nu. Misschien belangrijker dan jouw eendimensionele ideetjes over hoe iemand is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Is die Hans/Henri eigenlijk een echte persoon, of is dat een parodie? Heb gehoord dat hij wordt geanimeerd door een groepje scholieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die dat in de reclame was in de Macro?
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een complex computer-algoritme dat men helaas heeft laten draaien op een 20 jaar oude pc. De parameters qua complexiteit moesten derhalve wat bijgesteld worden. Ook al omdat het ding met niet meer kan werken dan een amechtige analoge 14 Kbps modem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Godverdomme, wat een klotedag. Dit sleept aan tot ik in de auto zit, en in de winter vaak nog langer omdat het niet warm wordt in mijne auto.
![]() |