Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2009, 14:34   #21
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

...en blij dat roodhaar dan zal zijn.
Al die vieze, vuile zionisten - poef - weg!
Waarschijnlijk krijg je al spontaan een orgasme bij het idee alleen al.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 14:39   #22
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

zoals reeds eerder gezegd : ik ga niet in op persoonlijke aanvalletjes in de hoop een scheldpartij op te starten om vervolgens te gaan klagen bij de mods om zo iemand geband te krijgen.

toch zielig dat zionisten naast leugens steeds deze laffe tactiekjes gebruiken.

enfin, speel je kinderlijke spelletjes maar zelf.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 14:59   #23
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
zoals reeds eerder gezegd : ik ga niet in op persoonlijke aanvalletjes in de hoop een scheldpartij op te starten om vervolgens te gaan klagen bij de mods om zo iemand geband te krijgen. ..

enfin, speel je kinderlijke spelletjes maar zelf
Aaaah, U bent er zo 1 - nee idd - dáár doe ik niet aan mee - klagen bij de mods om iemand geband te krijgen is niet mijn stijl - dát is nu pas kinderachtig - over kinderlijke spelletjes gesproken.
Oud 9 juni 2009, 15:07   #24
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Dierenmishandeling benik tegen !!!!

Mensen zijn rare wezens !!

Oorlog voeren om uw gelijk te halen ,
wat is nut daar van ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 19:45   #25
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Paarden - kinderen - mindervaliden - gehandicapten - vrouwen + een combinatie van alle voorgaande - lafhartig volk zonder scrupules, zonder waarden en normen - en dat wordt massaal naar Europa geïmporteerd!
Zeg eens grapjas, hoeveel Hamasmilitanten 'importeerden' wij naar Europa?
Oud 9 juni 2009, 20:10   #26
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Zeg eens grapjas, hoeveel Hamasmilitanten 'importeerden' wij naar Europa?
Zeg eens slimste thuis - waar lees je dat ik dat schrijf?
Oud 9 juni 2009, 20:32   #27
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

-Zionisten liegen
-Israelische fundametalisten
-typisch zionisten
-uitverkoren zion
-uitverkoren volk

Tot hier de argumenten van Roodhaar.

Mensen het wordt tijd om met deftige medeforummers te discussieren.

Tomm,Andy en Ministe van Agistatie zijn niet bepaald pro-Israel en kunnen deftig discussieren.

Published 12:49 11.05.11
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 20:37   #28
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Topic gaat over Arabieren die gebruik maken van dieren om onschuldige burgers weer proberen te doden.
En ooops daar is hij om weer van discussie te veranderen.
Als je met zijn larie en apekool niet akkoord ben krijg direct een van zijn favoriete zinnen op je kop : zionist enz...

Niet dat een Zionist een scheldwoord is maar ik twijfel of een van ons hier een Zionist is.

Oud 9 juni 2009, 21:08   #29
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Topic gaat over Arabieren die gebruik maken van dieren om onschuldige burgers weer proberen te doden.
het topic gaat over onderdrukte palestijnen die alle, tot hun beschikking staande, middelen gebruiken om zich tegen de bezetter en onderdrukker te verzetten. vechten voor hun rechten gegarandeerd door het verdrag vd rechten vd mens (vrijheid, zelfbeschikkingsrecht, recht op elementaire goederen,...). Rechten waar de internationale gemeenschap 60j geleden het besluit genomen heeft dat de palestijnse bevolking hier geen recht op heeft.

dat ze paarden gebruiken is enerzijds grappig, anderzijds dieptreurig.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 21:15   #30
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zeg eens slimste thuis - waar lees je dat ik dat schrijf?
Als u het in die posting zelfs niet heeft over militanten van gelijk welke beweging, dan is uw post zeker racistisch. De moeite niet om gelezen te worden, de moeite niet om er op te reageren. En al helemaal de moeite niet om hem serieus te nemen.

Laatst gewijzigd door Andy : 9 juni 2009 om 21:17.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 21:30   #31
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
btw: dubbelnicks doen het weer zeer goed

zionisten he.
Zegt Bruut Geweld.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 22:28   #32
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
dat ze paarden gebruiken is enerzijds grappig, anderzijds dieptreurig.
Beste 1207, ik vind je gebrek aan begrip voor de mohammedaanse cultuur enerzijds grappig, anderzijds dieptreurig, en ik zou je dan ook willen verzoeken, één en ander in zijn historische context te willen zien.

Want wat zijn de waar gebeurde feiten?

Toen de profeet (vzmh) nog op aarde vertoefde, bedacht hij op een nacht het nuttigste wonder dat hij de mensheid ter verheffing der wereldwijde beschaving ten deel kon laten vallen. Als ik voor de verandering nou eens, zo peinsde hij in zijn diepe, diepe wijsheid, op een gevleugeld paard door de lucht van Mekka naar Jeruzalem zou vliegen? Dat leek hem een megacool idee, eens wat anders dan de dagelijkse sleur van karavanen overvallen en joden de keel oversnijden. En voorwaar, Allâh is genadig en barmhartig, want nog was Mohammeds gedachte niet koud, of hem verscheen de aartsengel Gabriël om hem zijn wens te vervullen. Binnen de middellangste keren zweefde hij op 't allerfraaiste ros over de maanbeschenen daken der allerheiligste stad, om rond kwart voor half drie in Jeruzalem te landen en een kopje koffie te gaan drinken met zijn voorgangers de profeten Abraham (vzmh), Mozes (vzmh) en Jezus (vzmh).

Hoe weet ik (vzmm) nu dat dit alles echt gebeurd is? Wel, in de koran lezen we de volgende spreuk: ‘Gezegend zij Allah die zijn slaaf ’s nachts bracht van de heilige moskee naar de verste moskee.’ Met de eerste, gewijde moskee wordt duidelijk bedoeld het heilige huis, de Ka’ba, in Mekka. De tweede moskee is natuurlijk de gebedsplaats in Jeruzalem, de rots op het tempelplein, maar dat had u al geraden. Dus geen twijfel mogelijk en Jeruzalem is sindsdien een heilige stad voor de mohammedanen.

Welke lering valt daaruit te trekken?

De "profeet" (vzmh) liet een paard in de lucht vliegen. Zijn volgelingen (vzmh) doen dus ook paarden (vzmh) in de lucht vliegen. Hij wilde naar Jeruzalem, en dat willen de Palestijnen ook.

En wat al deze waar gebeurde feiten eigenlijk bewijzen staat hier geschreven, want voorwaar, Allâh is genadig en barmhartig:

http://forums.marokko.nl/archive/ind...t-2590480.html

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 9 juni 2009 om 22:52.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 23:45   #33
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Geniaal
Oud 9 juni 2009, 23:48   #34
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

MEGAkewl!
Oud 9 juni 2009, 23:56   #35
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Tien Palestijnen vielen vandaag de grens tussen Israel en Gaza aan en maakten ook gebruik van paarden met verborgen explosieve ladingen. Er ontstond een vuurgevecht waarbij 4 Palestijnse strijders werden gedood. Israeliërs verloren geen manschappen. De grens is daarop gesloten, maar 30.000 dieren-vaccinaties zijn wel doorgelaten en nog 140 vrachtwagens met humanitaire hulp zullen ook nog doorgelaten worden.

http://www.jpost.com/servlet/Satelli...cle%2FShowFull

30.000 dieren-vaccinaties: voor hondsdolheid of mond- en klauwzeer ?
Elke zelfmoordaanslag verkleint de kans op vrede, nog meer dan die al is verkleind.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 08:26   #36
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zionisten liegen
-Israelische fundametalisten
-typisch zionisten
-uitverkoren zion
-uitverkoren volk

Tot hier de argumenten van Roodhaar.
tuurlijk dat je weer voorbijgaat aan het internationaal recht, Vn resoluties, krantenartikels, Neturei karta enz die ik eveneens in mijn posts gebruikt heb.

Maar dat Israelische fundamentalisten liegen is nu eenmaal eigen aan het beestje.

en dat ze antisjemitisme verwijtjes, holocaustwentelen , off topic gaan en ban/boycot vragen of eisen is dat eveneens. Verbaast me dus niet dat je dat scenario weer volgt.
.
Oud 10 juni 2009, 08:34   #37
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Elke zelfmoordaanslag verkleint de kans op vrede, nog meer dan die al is verkleind.

sinds de immer verder durende kolonisatie of sinds dat men een staat voor joden stichtte in Palestijns gebied terwijl de aanwezige bevolking dat niet wilde...

Abbas kan trouwens op weinig steun rekenen : De Israelis palmen nog verder grond in en dat niet alleen : ook het water willen ze voor zich alleen in de Westbank.

Citaat:
Israelis get four-fifths of scarce West Bank water, says World Bank

Israelis use 240 cubic metres of water a person each year, against 75 cubic metres for West Bank Palestinians and 125 for Gazans, the bank said. Increasingly, West Bank Palestinians must rely on water bought from the Israeli national water company, Mekorot
.
bron :
http://www.guardian.co.uk/world/2009...disputehttp://

Zoveelste indicatie dat israel géén vrede wil en geen levensvatbare Palestijnse staat zal laten bloeien.
.
Oud 10 juni 2009, 10:34   #38
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Beste 1207, ik vind je gebrek aan begrip voor de mohammedaanse cultuur enerzijds grappig, anderzijds dieptreurig, en ik zou je dan ook willen verzoeken, één en ander in zijn historische context te willen zien.

http://forums.marokko.nl/archive/ind...t-2590480.html
Hier kan je meer over lezen/zien :

http://www.youtube.com/watch?v=joGFWCR6-bM

Oud 10 juni 2009, 10:45   #39
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

1207 heeft toch wel gelijk:

ik lach me de ene scheur na de andere als ik zulke preken hoor, maar als ik bij de gevolgen stilsta, vind ik het niet meer zo leuk.

Hoopgevend is wel dat je je soms wel eens in je ogen wrijft als je leest wat een eeuw geleden, en soms tot op heden, in onze contreien zoal werd verkondigd. Met Hitler zou je je ook krom lachen als je niet wist waarop die z'n verhaal is uitgedraaid. Gelukkig zal zijn navolger een heel ander soort onzin moeten verkondigen, want die oude versies hebben afgedaan.

En misschien staat het er voor alle soorten onzin steeds minder goed voor...
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 12:00   #40
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
sinds de immer verder durende kolonisatie of sinds dat men een staat voor joden stichtte in Palestijns gebied terwijl de aanwezige bevolking dat niet wilde...

Abbas kan trouwens op weinig steun rekenen : De Israelis palmen nog verder grond in en dat niet alleen : ook het water willen ze voor zich alleen in de Westbank.

.
bron :
http://www.guardian.co.uk/world/2009...disputehttp://

Zoveelste indicatie dat israel géén vrede wil en geen levensvatbare Palestijnse staat zal laten bloeien.
Er zijn van Israëlische kant genoeg initiatieven geweest om die nederzettingen weg te halen. We zagen wat er gebeurde in Gaza; wat de Israëliërs vreesden. Namelijk, een terroristische staat ontstond.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be