![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik krijg spontaan het gevoel dat we een nieuwe locatie gevonden hebben voor DHL en zaventen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik ben voorstander van de steden de hoogt in te jagen en van alle dorpen af te breken. Dit geleid door de overheid, uitgevoerd door de privé. Bye bye Kessel-Lo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amen. Voor een onafhankelijke Natie Kessel-Lo, met een genetisch zuivere bevolking Kessellolaren (?), Kessel-Lose moeders aan de haard met 13 kinderen en noeste Kessel-Lose vaders die op het land van de Hertog van Kessel-Lo werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Kessel-lo onafhankelijk!
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als we nu eens gewoon leuven uitgraven en verplaatsen naar de Ardennen. We noemen het nieuwer-leuven. Dat is al een start.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Geen geluk voor jou
![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste oplossing is al Joden, Moslims en ander gespuis afmaken, hun huizen plat smijten en er een mooi park aanleggen waar de echte Kessel-lo's burger kan in genieten.
![]() Na 'Auschwitz', 'Belzec', 'Chelmno', 'Sobibor' en 'Treblinka' bekt ook 'Kessel-Lo' wel. ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 17 juni 2009 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 juni 2009 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geen band; nog niet, ik werk eraan; ik moet zeggen, de autochtone Kessel-lo-ers zijn niet bepaald sociaal en uitnodigend (hoewel, ik toffe uitzonderingen ken ondertussen); dat was in mijn heimat wel wat anders! Vanaf wanneer mag ik mij dan een autochtone Kessel-lo-er noemen?, na 5jaar, 10jaar, 25jaar, 2e generatie?, 3e generatie? Lelijke huizen?!; ik vind mijn huis helemaal niet lelijk; er staan plantjes op de vensterbank en al!. Het huis staat er trouwens al een heel tijdje, dus ik kan er niet aan doen als jij dat lelijk vindt. (1950 of zo) Al bij al maar triestige reactie hoor Preuße. Maar enfin, ik zal maar niet te hevig zijn, want wie weet ben ik tegen mijn buurman bezig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
[*]Afbraak van verkavelingswoningen ==> weet ik niet zo, welke bedoel je? [*]Heraanleg van bossen en velden voor landbouw ==> heraanleg bossen ok, maar niet voor landbouw [*]aanstelling van een goede Priester ==> eeeuhmm, hoeft niet per se voor mij, maar ok [*]de dorpen zoals het mooie Linden krijgen terug eigen bestuur ==> ik weet niet wat dat zou veranderen?... [*]Harde aanpak van vreemdelingencriminaliteit, uitwijzing van alle vreemden met strafblad ==> er is één keer ingebroken bij ons (Oost-Europeanen naar tschijnt; niet veel gestolen), maar verder geen last. Nee, ik wil liever geen harde aanpak, eerder een rustige laissez faire aanpak; komt de sfeer ten goede, ben ik zeker van! [*]verkeer vertragen en ontmoedigen door snelheidsbegrenzing en obstakels ==> helemaal voor!, en ook doodlopende straten maken; het verkeer gewoon beter kanaliseren of omleiden [*]een onmiddellijke bouwstop ==> bwa ja, ik zie niet echt wat dat gaat doen; zijn ze de kesselberg aan het kaalkappen voor bouwplaatsen of zo? [*]wie geen band heeft met de gemeente moet verhuizen ==> tja, als inwijkeling (of vreemdeling, zo u wil) ben ik een band aan het kweken en vind dat ik er al een beetje één heb; mag ik nu blijven? Laatst gewijzigd door Voltian : 17 juni 2009 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik stel ook voor dat Preuße als Reichspräsident benoemd wordt van Kessel-Lo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is wel raar dat u niet eens weet in welk jaar uw huis gebouwd werd! Dat is typisch de moderne mens: hij kan alleen nog maar zijn slaapverwekkend 9 to 5 jobje uitoefenen, de "kennis" die hij daarbij gebruikt is zo nutteloos dat hij bij mogelijk ontslag meteen in een zwart gat zou vallen. Hoe de overgrootvader noemde? In welk jaar het huis gebouwd werd? Hoe die vogel noemt, die zo mooi zingt? Waarom hun smerig snerthuis zonder kruis aan de muur een belediging voor Gods schepping is? Ze zouden het begot niet weten! Maar wie "idool" of andere slettenkermis gewonnen heeft, dat weten ze natuurlijk wel. Wat een slechte, verdorven, rotte mensheid. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is dat superieur! Vooral als je de kasteelheer mag zijn. Degenen die van zonsopgang tot zonsondergang op het veld moeten ploeteren, zullen het allemaal misschien net iets minder paradijselijk vinden. Maar hey, dat moeten we er maar bij nemen, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Er moet vandaag ook nog gewerkt ("geploeterd") en belastingen ("tienden") betaald worden. Het beeld dat u schetste als ware het totaal verouderd is in feite springlevend alleen nog erger geworden. Er moet nu méér gewerkt worden en méér belasting betaald worden. Feitelijk maakte u vooral duidelijk dat u weinig inzicht heeft in hoe de maatschappij erop achteruit gegaan is en hoezeer u een karikaturale blik op het verleden heeft.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |