![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
fonne maakt een analyse van het achterliggende systeem. De Prof (what's in a name?) doet dat niet.
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik bepaal nog altijd zelf wat ik lees en waar ik op reageer. Ik heb jou zeker niet nodig om te doen alsof mijn reactie op een heel andere quote was, zeker niet met daar als reactie onder: "kan jij lezen". Laatst gewijzigd door Kay_ : 22 juni 2009 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Nogal eenzijdige kritiek als je het mij vraagt, van het genre dat het Vlaams Blok wel eens gebruikt om alle problemen op de vreemdelingen te steken.
Het is zeker zo dat het effect van de Slimste Mens heeft meegespeeld, maar de opgang van de N-VA stond met de rol die ze in 2007-2009 gespeeld hebben in de sterren geschreven. Ook het Franstalige njet op elke staatshervorming die niet met nieuwe transfers en de uitbreiding van Brussel gepaard gaat heeft de N-VA vooruit gestuwd. Uiteraard is het makkelijk om uit die complexe waaier van factoren er 1 te gaan uitpikken, in casu de meest banale, om deze dan tot in het absurde te gaan uitvergroten. Om toch maar niet te moeten toegeven dat de mensen de Franstalige arrogantie beu zijn, want daar gaat het om: dit aspect totaal maskeren. En om Bart De Wever even hierbuiten te laten: Citaat:
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() die krijgen nog geen deuk in een pakje boter Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 juni 2009 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is Bart dewever een Self Made man... Hij heeft gewoon zichzelf zo gemeekt, de unique selling proposition: normaal is zeggen van uzelf dat je slim bent extreem arrogant, maar meedoen met een spelletje de slimste mens, en goed in scoren is bewijzen dat je slim bent zonder dat je arrogant overkomt. 90% van zijn collega's zouden afgaan gelijk een gieter... en dus nee Bart heeft dat effect verdiend. Hij heeft zichzelf groot gemaakt.
Dan nog uitgebreid kunnen debateren en 'fris' uit de hoek komen, is ook uniek, de kiezer heeft het toch ook al opgemerkt dat een debat iets anders is dan Genez,Vogels, die van die mantra's zit af te dreunen |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
MNM is daar een goed voorbeeld van, je moet is weten hoe populair die zender wel niet is.
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
We zullen zien. ![]() enfin, ik vond Donna ook best okay. Ik denk trouwens dat je als oude conservatieve vent savonds rond 23u luistert naar MNM je best gechoqueerd kunt geraken. Je moet maar eens luisteren naar de cock late night ![]()
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bracke buiten.
#33 |
Parlementslid
|
![]() Lambrecht heeft wel geen woord van kritiek over de jarenlange 'sossenliefde' van de VRT. Maar Dewever, daar kan hij niet tegen.
|
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Neen...waar leest U dat? Wat wel één van de redenen van de verkiezingspandoering is het volledige spectrum van het cordon mediatique. Het jarenlang opblazen van negatieve details en het jarenlang verzwijgen/demoniseren van de positieve boodschap. En wat woestijnvisdinges betreft: enkel het uitnodigen en één (=1) aflevering mogen meedoen betekent voor honderdduizenden een teken van herkenning door de goegemeente. En geloof me: de Dag Allemaal-, Evita-, Flair-, Story-, Humo-, Joepie-, Feeling-,Libelle-, De Morgen-, Standaard-,enz -lezers zijn daar enorm gevoelig aan.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 juni 2009 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Van woestijnvis, ja je probeert het VB weer als slachtoffertje op te voeren maar in de vrt debatten kwamen ze volop aan bod .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
En het is onzin dat men flitsende programma's nodig heeft, de kritiek is terrecht de formats van de vrt zijn compleet debiel, de rtbf doet dat veel beter lange discussie's over 1 onderwerpt waar echt op het scherp van de sneel werd gedebateerd op de vrt was het zoals steeds oersaai.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() En alle andere politici die meegedaan hebben aan 'de slimste mens'? Hoe komt het dat Bart er dan wel zo veel voordeel uit zou gehaald hebben en de andere niet?