![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de 16 miljoen Nederlanders er naar uitkijken om voor 6 miljoen schoothondjes nanny te mogen spelen, ziet het er ook voor hen niet goed uit.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik geef u nederig gelijk. Men kan de vader niet de fouten van de dochter aanwrijven.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eenmaal België er niet meer is, zullen de Vlamingen wel noodgedwongen moeten leren voor zichzelf op te komen. Dit kan misschien een troostende gedachte zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwoah. Ik dacht dat we gingen aankloppen bij Nederland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel kan toch geen Belgische hoofdstad blijven als hun ambtenaren en "volksvertegenwoordigers" constant sch**ten op meer dan de helft van het Belgische volk ? Laten we een andere hoodstad zoeken aub en geef Brussel zijn natuurlijke rol van bekrompen provinciestadje.
Laatst gewijzigd door Zucht : 23 juni 2009 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou die onafhankelijkheid trouwens tot stand kunnen komen? Toch niet doordat de 'belges' er zèlf het bijltje bij neerleggen, mag ik hopen? Hoe pijnlijk ze ook moge zijn, die gedachte blijft maar in mijn geest rondspoken, en ik krijg ze er niet uit.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou een slechte zaak zijn, zowel voor Vlaanderen als voor Brussel. Dat betekent natuurlijk nog niet dat de 6 miljoen Vlamingen dan maar naar het pijpen van de 1 miljoen Bruxellois moeten gaan dansen, zelfs al vinden deze laatsten zich als bewoners van 'la Capitale' hele pieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke gebieden ga ja nog allemaal uit je land wegsnijden om het zuiver en onafhankelijk te kunnen maken? Leve de republiek Zichen-Zussen-Bolder!
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zullen de néo-rexistes dan reageren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() kan azert of henri hier geen apart topic voor openen om te klagen hoe de franstaligen weigeren om nederlands te spreken? "de geste moet van beide kanten komen" of hoe ging et weer...
weer eens een bewijs dat franstaligen gewoon pertinent weigeren om nederlands te spreken... hoe meer van deze berichten er verschijnen, hoe meer mensen het zullen inzien dat ze enkel uit zijn op geld, voor de rest zijn de vlamingen niet nodig! Daarbij sluit ik mij aan bij zwartengeel zijn hypothese.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 23 juni 2009 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Antoinette Spaak heeft geen manieren en respect voor de Vlaming dat is duidelijk.
Olie op het vuur en mensen tegen elkaar opzetten. Pure schande en de media zal wel minimaliseren of niet berichten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Teveel champagne gedronken tijdens het golfspel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet weten, zij is een hoogbejaarde dame, die heel waarschijnlijk het Nederlands weingi gebruikt, en also misschien wat verleerd is.
Ze wou missch geen afgang risceren door in het Nederlands te praten. Waarover men zich hier toch weer druk maakt. Het was maar voor één dagje. Eén dagje....... ![]()
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() handig excuus wel... "ik gebruik het nederlands niet veel, en dus zal ik het nu ook niet gebruiken, anders zal ik mss afgaan. Stel u voor dat ik moeite zou doen en begrip opbrengen voor de nederlandstaligen". Ik heb veel meer respect voor ne franstalige politieker die, zij het wel gebrekkig, nederlands praat, dan iemand die ostentatief weigert om het te doen. Tis een FDFster, dus ze is per definitie vlaming-hatend :/ als er morgen een vlaming weigert om frans te spreken, dan vliegen ze er allemaal op, ginder onder de taalgrens.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 23 juni 2009 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |