![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ge u zelf weer onder controle hebt, leg dan eens aan het forum uit wat nonen zijn, wil je?
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 24 juni 2009 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Alleen, wij blanken wij hebben dat niet in ons hoofd moeten halen; scholen voor alleen blanken! Dat nog maar durven denken is/was al bijna een schande Maar ik weet niet of het zo een goed idee is, hen de vrijheid te geven om vrijelijk hun haat-ideologie te laten onderwijzen in heuse scholen. Tenslotte moeten we nog we met diezelfde mensen in dezelfde straat leven. Neen, ik ben meer voor het principe dat ze zich moeten inpassen in onze samenleving. Niet hun roots buitengooien, maar zich in het openbaar wel gedragen, zoals dat in onze streken gankelijk is. De jood, ik weet het, heeft ook eigen onderwiçjs en loopt ook rond met zijne kladdader op zijn kop, maar de incidenten en criminele feiten met joden zijn dan ook op 1 hand te tellen, wat hen, een puntje voor geeft. Als ik zie en hoor hoe men kindjes aanpakt in de koranles in de mechelse moskee. Brainwashing is dat. En ik versta er dan nog geen bal van. Moest dat wel het geval zijn en ik zou kunnen verstaan wat ze daar in die kleine hoofdjes brullen, ik denk dat we zo'n ![]()
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 24 juni 2009 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Komaan stop eens met lullen. Het is duidelijk dat je geen moslims kan verdragen. Zeg het zoals het is. Ik ben racist of islamofoob is veel duidelijk dan excuses te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik vroeg het reeds op de man/vrouw af wat die hoofddoek voor hen betekent en enkele keren luidde het antwoord expliciet: 'Omdat die BETER zijn dan', dus beter dan moslims zonder hoofddoek en uiteraard ook veel beter dan niet-moslims: dhimmis en kafirs die uiteraard een tweede tot derderangspositie hebben in de moslimse rangorde. Dergelijk discriminerend (potentieel racistisch) gedachtegoed is ontoelaatbaar in het onderwijs en druist in tégen visie van ALLE schoolnetten en druist in tégen de grondwet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is tenslotte niet de godsdienst die de gastarbeiders hier gebracht heeft, maar wel de internationalisering van het kapitalisme en de slaafse uitvoering van die agenda door ALLE burgerlijke partijen. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 24 juni 2009 om 18:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die mensen wordt dus geweigerd van hun moslim zijn tenvolle te beleven. Als dat maar goed komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloofsovertuiging is evenmin als goesting, luiheid of een ongelukkige jeugd een reden om het schoolreglement te overtreden.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Online Poll GVA (niet wetenschappelijk, enkel indicatief):
Moet de hoofddoek in alle Vlaamse scholen worden verboden? Ja (87,96%) Nee (12,04%) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb een afkeer van volksverlakkerij da's zeker. En godsdienst is daar een grote van, zo niet de grootste. en de islam de militantste. In heel de wereld zijn de moslims zogezegd onderdrukt. In heel de wereld waar er een aanzienlijk aantal moslims zijn, 'eisen' ze. zie ook, hier in euroopa. en dit is nog maar het begin. We zitten in belgie nog maar aan , hoeveel 6% van de bevolking? Wacht. Naar het schijnt is 12% een kritiek getal/ punt. de toekomst zal het ons zeker leren. Alleen spijtig, dat u me dan waarschijnlijk gelijk zal moeten geven. Maar dan is het kalf voor mijn kinderen en hopelijk dan toch ook wel voor de uwe, verdronken.
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
100% akkoord.
![]() |
![]() |
#32 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Blijkbaar kent u NIKS van de vlaamse cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Binnekort op vtm "In de ban van het hoofddoek"
![]() |
![]() |
#34 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ja ik moet zeggen daar zit veel logica in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer dan wat u kent van de Vlaamse spelling, me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat "geloofsovertuiging niet mogen tonen" ook geldt voor joden en katholieken, zie ik geen enkel probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met in de hoofdrol : Mahinur Özdemir
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun latere werkgever kan ook eisen dat ze tijdens de werkuren geen hoofddoek dragen, als ze met dit gegeven niet kunnen leven, moeten ze maar ander werk zoeken. Eenvoudig niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() nonen.
![]() |