![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Bent u ooit al naar een moslim huwelijk geweest?
Ik ben reeds naar verschillende geweest en weet je wat de niet moslims kregen alcohol, en de ene keer dat dat niet gebeurde was er bijna een rel. Ja, 't is waar wij passen ons zo gemakkelijk aan. Niet dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Madre Mia que locura! PS; Was dat in een echt islamitisch land - dat van die (GOH) alcohol. (Pas op eh, ik durf het woord haast niet te typen ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 24 juni 2009 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En zeggen omdat het moet van Allah is WEL een argument? Het verschil is dat buitenaardse wezens meer kans hebben te bestaan dan Allah dus mijne uitleg is plausibeler. Indien dat Allah toch een alibi is om van bepaalde voorkeursbehandelingen te genieten wil ik ook wel in Allah geloven; ah ja,Allah heeft mij zojuist verteld dat gij al uw geld van uw rekening moet overschrijven naar de mijne en indien ge dit niet doet zal hij u streng straffen door u te verdrinken in een container haram varkensstront. Trouwens, waarom zou ge u moeten argumenteren om al dan niet iets te mogen dragen?
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 24 juni 2009 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() 't is waar, 't is alleen maar nieuws als wij ons aanpassen of als zij hun eigen tradities bewaren.
Viva Euskadi Ta Askatasuna? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het aantal niet kleinburgerlijken dat kan overleven zonder dat op de kosten van die verachte kleinburgerlijken te doen is verwaarloosbaar klein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kleinburger heeft als enkel doel belastingen betalen. Het is een melkkoe zonder enige waarde buiten zijn belastinggeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Partijlid
|
![]() Dit komt uit een andere draad maar 'k wou het hier toch ook even delen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het verbod gaat hier over scholen, niet over "heel het land" waarom zouden scholen niet vrij mogen zijn om bepaalde zaken te verbieden die in hun ogen niet passen bij de school? De verwijzing naar nazi' is gewoon achterlijk. Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Wat maakt het uit dat iemand zich graag inzet voor zijn job en een pak daarvoor draagt? Het is niks voor mij maar als iemand dat wil ... Wie ben jij om daar kritiek op de geven? Die persoon zorgt voor zichzelf, familie en de maatschappij via belastingen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De islam is een religie die men op vele manieren kan interpreteren en beleven. Maar 1 ding staat gewoon vast en dat is dat de positie van de vrouw binnen de islam helemaal niet gelijk is aan die van de man. In landen waar de islam sterk aanwezig is worden vrouwen heel wat rechten ontzegt. Dus in dit opzicht is het dragen van die hoofddoek een onderdrukkingssymbool ongeacht welke draai men er ook aan wil geven. Hier mogen ze hem mss uit doen maar als je ziet welke reactie de moslims hebben op dit hoofddoek verbod weet je gewoon dat elk moslim meisje zo'n vod moet dragen van thuis uit of haar familie ten schande maakt en meer van die zever. Ik vind dit hoofddoek verbod een goede regel en helemaal geen fascistisch gedoe. Ik hoor moslims toch bijvoorbeeld nooit klagen over het gratis geld dat ze krijgen van het ocmw of andere sociale voordelen en over het kindergeld dat ze krijgen voor het maken van 15 kinderen. zelfs illegalen kunnen soms genieten van onze sociale vangnetten maar dan hoor je ze niet klagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een vakbond moet opkomen voor de werknemer maar mag tevens ook de realiteit niet uit ogen verliezen en ook denken op lange termijn. Het VB word in dit opzicht verkeerd begrepen en dit soort feiten worden verdraaid en uitvergroot om een anti VB propaganda te voeren terwijl men eigen zou bezig moeten zijn met de crisis en andere sociale en milieu problemen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Of het hoofddoekverbod nu een discriminerende of fascistische maatregel is, boeit me niet. Dat is een semantische discussie die weinig zin heeft.
Wat ik wel belangrijk vind is dat blijkbaar niemand doorheeft hoe nutteloos en contraproductief dit verbod is.
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ik jou moet geloven ben jij een verheven persoon of wat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja in Turkije. Alcohol volop. Heb jij een probleem met Turkse moslims, of enkel met een bepaalde soort of wat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat uw opmerking over katholieke scholen betreft, wel, m.i. kan je twee dingen doen: 1) "Katholiek" en elk ander religieus geïnspireerd onderwijs (aka gesubsidieerd vrij onderwijs) overboord gooien (of niet langer met overheidsgeld betalen) en van alle scholen betaald met overheidsgeld "gemeenschapsscholen" maken waar elk religieus symbool wordt geweerd (met uitzondering van bv. geschiedenislessen, wanneer het relevant is m.b.t. het onderwerp van de les (denk maar aan kruistochten)) ofwel 2) laten zoals het is; als ik me niet vergis worden joodse scholen ook gesubsidieerd, dus als men scholen wil mét hoofddoekjes, dan kunnen gesubsidieerde islamscholen worden opgericht. Persoonlijk ben ik voor 1); religie hoort niet thuis in het onderwijs, dat trouwens gesubsidieerd/betaald wordt met overheidsgeld. Gesubsidieerd religieus geïnspireerd onderwijs ruikt m.i. teveel naar een schending van de scheiding tussen Kerk en Staat. Geen religie in scholen. Geen enkele. Godsdienst hoort thuis in de privé sfeer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Ik begrijp niet dat de politiek correcten nog steeds komen aandraven met de stelling dat het zoveel mogelijk toelaten van hoofddoeken de integratie juist zal bespoedigen.
Als er één ding is dat we in ons land ondertussen toch al wel zouden moeten ontdekt hebben dan is het wel dat het verlenen van faciliteiten allesbehalve bevorderlijk is voor de integratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |