![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij een lezer was, zou je weten dat een boek niet alleen om de lettertjes draait.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vies he, zo'n e-reader. en gevaarlijk zeg. Ge hebt daar geen gedacht van. Doet me denken aan die aflevering van de collega's toen jomme en jean hun eerste computer mochten aanschouwen. Paniek man. Enfin ik moet het u niet uitleggen zeker. ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 november 2009 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Pesser is de beste, de computer naar de foeter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een e-lezer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op LCD en E-inkt zijn er geen trillende pixels.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is LCD en dus geen elektronenkanon dat het scherm gaat afscannen a la 50 of 60 Hertz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exact
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() is er al romantiek en emogezeik over de charme van het boek, de unieke geur, het voelen van de kaft, het genot van het bladeren etc. geweest of moet ik het doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=22 http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=19 de tranen springen ons in de ogen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 november 2009 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zijn aan 't wachten tot de reader van Plastic Logic uitkomt. Ziet er een neig ding uit.
http://www.plasticlogic.com/ Transistors build on plastic - Plastic Logic Reader |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() En als gij ne lezer die veel onderweg is waart, zou ge weten dat het vervelend is om kilo's boeken mee te sleuren, dat als ge veel boeken koopt dat verdomd duur is en dat veel documenten afdrukken vervelend is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 8 november 2009 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Iedere fabrikant lijkt zijn eigen standaard te hebben, al beginnen ze 't schijnt elkaar toch meer en meer te ondersteunen. Het irritante is vooral dat vele teksten in een tekstformaat (papiergrootte) staan dat anders is dan de schermgrootte, waardoor ganser boeken moeten herschikt worden door de reader. En dat ziet er doorsnee niet erg fraai uit. Vervelend om te lezen. Vooral bij pdf's geeft dat enorme problemen.
(Om die reden heb ik nog geen eReader, ik wacht nog tot er een betaalbare A4 eReader uitkomt.) Laatst gewijzigd door Heftruck : 8 november 2009 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 november 2009 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan nauwelijks schrijven. Van veel lezen (academische lectuur? zware cursusboeken? ammehoela!) zal er ook wel niet al te veel in huis komen. Je wil gewoon zo'n ding om mee te kunnen pronken.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |