![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mocht België/Vlaanderen Islamitisch worden, zou u emigreren? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
28 | 58,33% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
20 | 41,67% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() ik dacht wel dat je het wist maar onze vrijheden zijn rechten. vrijheden die nu egoistisch worden verdedigt. godsdienstvrijheid? als je het niet volgt volgens "onze" regels ; geen godsdienst voor jouw. recht op woning? als je niet leeft zoals "ons", ga maar weer weg. meningsvrijheid? als je niet hetzelfde zegt als wij, ga maar weer weg. deze dingen staan vol op deze fora.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=119944 http://forum.politics.be/showthread.php?t=124593 en nog vele andere topics.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga slapen meisje, zoek het maar uit - in die waanzin ga ik niet mee - in religieuze waanzin al helemaal niet - ik heb het niet voor het zeggen, maar als het aan mij lag zou die wet op godsdienstvrijheid strikt aan banden gelegd worden, is dringend aan een herziening toe, godsdienstvrijheid betekent niet dat je diezelfde vrijheid mag gebruiken om ze te misbruiken - dat is wat een bepaalde groep wel doet - tot in het oneindige - de politiek moet daar dringend werk van maken en paal en perk aan stellen voordat het uit de hand loopt - en uit de hand lopen zál het - dat is niet meer tegen te houden indien de huidige politici niet dringend en urgente maatregelen gaan nemen en een strikte toepassing van de wetten gaan bepleiten!
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() zoals ik al zei, lees onder andere (er zijn er veel meer) die topics.. veel posts in topics draden zeggen dat.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 30 juni 2009 om 02:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slaap lekker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() ik reageer juist op de waanzin en onjuiste aantijgingen. als je dat niet ziet, soit, je doet maar. ik lig er niet wakker van.. slaapwel.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
No hard feelings?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Nederland, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Spanje, een van de progressieve staten van de VSA of Canada. Ongeveer in die volgorde op voorwaarde dat de holebirechten daar stand houden en dat ze zelf nog niet verislamiseerd zijn.
Mocht België / Vlaanderen terug oer-conservatief Katholiek worden, dan zou ik wellicht ook migreren.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 30 juni 2009 om 02:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk, en dat is ook mijn motivatie, ik wil mijn kinderen niet zien leven in een islamitische staat, en daartegen is verzet "halal"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Anyway, ik moet bij de 'ja'-groep staan en heb enkel 'nee' omdat ik verwacht dat ik niets kan doen als het zo ver is. Da was duidelijk, maar het staat lullig nu.
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vond dit een moeilijke vraag, eigenlijk zou er de optie "ik ga in het verzet" erbij moeten staan, maar ok, als 't maar die 2 opties zijn dan pak ik mijn valiezen en vertrek.
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Probleem is: in het verzet stappen vergt moed. Nu is het gemakkelijk te zeggen: vanuit je bureaustoel. Vergelijk met de Tweede Wereldoorlog en hoe opeens iedereen lid werd van het Verzet ná de Bevrijding.
Overigens is het ook hopen dat, indien je emigreert, je nieuwe gastland niet een strategische bondgenoot wordt van het nieuwe bewind uiteraard.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 30 juni 2009 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Hindoes zitten al dertien eeuwen met cultuurverrijkers opgescheept. Anders stonden ze zeker veel verder, en hadden ze Europa misschien op een hoger beschavingspeil kunnen tillen. Eeuwenlang stond Mohammedanië een uitwisseling tussen hun cultuur en de onze in de weg. Het verlies is vast voor beide zijden enorm geweest.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Partijlid
|
![]() ik blijf , om te vechten . ik zal wss snel sterven , maar dan is het met eer , en ik zal er ook genoeg mee de dood ingenomen hebben .
Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Die gaan wa meemaken alsk in mijn franse kollére schiet... ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als deze poll werkelijkhed zou zijn moeten we in dat geval rekening houden met flinke volksverhuizingen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
die zal wel meevallen denk ik ![]() ![]()
![]() |