Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Mocht België/Vlaanderen Islamitisch worden, zou u emigreren?
Ja 28 58,33%
Nee 20 41,67%
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2009, 01:43   #21
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
maar WAAR staat het woord 'rechten' in mijn post?
Ik schrijf; onze vrijheden - die bevochten zijn door onze voorvaderen - die hebben we gekregen om door te geven aan onze nakomelingen !
ik dacht wel dat je het wist maar onze vrijheden zijn rechten. vrijheden die nu egoistisch worden verdedigt. godsdienstvrijheid? als je het niet volgt volgens "onze" regels ; geen godsdienst voor jouw. recht op woning? als je niet leeft zoals "ons", ga maar weer weg. meningsvrijheid? als je niet hetzelfde zegt als wij, ga maar weer weg. deze dingen staan vol op deze fora.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 01:48   #22
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
ik dacht wel dat je het wist maar onze vrijheden zijn rechten. vrijheden die nu egoistisch worden verdedigt. godsdienstvrijheid? als je het niet volgt volgens "onze" regels ; geen godsdienst voor jouw. recht op woning? als je niet leeft zoals "ons", ga maar weer weg. meningsvrijheid? als je niet hetzelfde zegt als wij, ga maar weer weg. deze dingen staan vol op deze fora.
Allee komaan Sywen - put your money where your mouth is - citaten!!!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 01:55   #23
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allee komaan Sywen - put your money where your mouth is - citaten!!!
lees eens http://forum.politics.be/showthread.php?t=122739
http://forum.politics.be/showthread.php?t=119944
http://forum.politics.be/showthread.php?t=124593

en nog vele andere topics.

Oud 30 juni 2009, 01:57   #24
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Dat zijn 3 vaststellingen, waar zie jij ergens staan dat er geen godsdienstvrijheid is, waar staat dat iemand geen recht op een woning mag hebben, waar staat dat je geen eigen mening mag hebben?
Oud 30 juni 2009, 02:02   #25
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Ik ga slapen meisje, zoek het maar uit - in die waanzin ga ik niet mee - in religieuze waanzin al helemaal niet - ik heb het niet voor het zeggen, maar als het aan mij lag zou die wet op godsdienstvrijheid strikt aan banden gelegd worden, is dringend aan een herziening toe, godsdienstvrijheid betekent niet dat je diezelfde vrijheid mag gebruiken om ze te misbruiken - dat is wat een bepaalde groep wel doet - tot in het oneindige - de politiek moet daar dringend werk van maken en paal en perk aan stellen voordat het uit de hand loopt - en uit de hand lopen zál het - dat is niet meer tegen te houden indien de huidige politici niet dringend en urgente maatregelen gaan nemen en een strikte toepassing van de wetten gaan bepleiten!
Oud 30 juni 2009, 02:05   #26
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn 3 vaststellingen, waar zie jij ergens staan dat er geen godsdienstvrijheid is, waar staat dat iemand geen recht op een woning mag hebben, waar staat dat je geen eigen mening mag hebben?
zoals ik al zei, lees onder andere (er zijn er veel meer) die topics.. veel posts in topics draden zeggen dat.

Laatst gewijzigd door Sywen : 30 juni 2009 om 02:10.
Oud 30 juni 2009, 02:16   #27
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zoals ik al zei, lees onder andere (er zijn er veel meer) die topics.. veel posts in topics draden zeggen dat.
Meisje, ik heb andere katten te geselen dan die reli-waanzin en jouw - op niets gefundeerde - aantijgingen - ik zei; bekijk het maar, je ziet spoken, als iedereen zich zou aanpassen zoals élke andere groep immigranten zich aangepast heeft zonder een hoop heisa, ellende, steeds maar weer negatief in de media etc etc - dan was er geen enkele Vlaming die er een woord aan vuil zou maken, geen enkele Vlaming die er wakker van zou liggen - het is zelfs niet alleen in Vlaanderen of Blg. of Nl. het is óveral waar islam haar intrede doet een hoop ellende en geweld. OVERAL - kijk eens om je heen, lees eens wat over de grens - kom je wel eens over de grens?
Slaap lekker.
Oud 30 juni 2009, 02:25   #28
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meisje, ik heb andere katten te geselen dan die reli-waanzin en jouw - op niets gefundeerde - aantijgingen
ik reageer juist op de waanzin en onjuiste aantijgingen. als je dat niet ziet, soit, je doet maar. ik lig er niet wakker van.. slaapwel.

Oud 30 juni 2009, 02:30   #29
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik reageer juist op de waanzin en onjuiste aantijgingen. als je dat niet ziet, soit, je doet maar. ik lig er niet wakker van.. slaapwel.
Slaapwel meisje.
No hard feelings?
Oud 30 juni 2009, 02:50   #30
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Nederland, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Spanje, een van de progressieve staten van de VSA of Canada. Ongeveer in die volgorde op voorwaarde dat de holebirechten daar stand houden en dat ze zelf nog niet verislamiseerd zijn.

Mocht België / Vlaanderen terug oer-conservatief Katholiek worden, dan zou ik wellicht ook migreren.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 30 juni 2009 om 02:52.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 10:04   #31
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach, als het misgaat hoop ik dat het ineens goed misgaat - alles poef weg - de wereld kan herstellen van wat het mens'dom' haar aangedaan heeft en heel misschien komt er nieuw leven uit zee gekropen en kunnen ze met een nieuwe lei beginnen - ZONDER religieuze waanzin!

Ik ben trouwens al effe geleden vertrokken - het zal zo'n vaart nog niet lopen en mijn tijd wel duren - na mij de zondvloed, ik laat niemand na - mijn enig kind is overleden - dus kan het me eigenlijk allemaal niks meer schelen - degenen die wél nog nakomelingen hebben zouden zich zorgen moeten maken en vechten voor het behoud van onze - felbevochten verworven vrijheden - i.p.v. ze te verkwanselen!
Je schrijft dat je enig kind overleden is...dat raakt me even, het lijkt me als moeder zijnde de grootste verschrikking!
Maar je hebt gelijk, en dat is ook mijn motivatie, ik wil mijn kinderen niet zien leven in een islamitische staat, en daartegen is verzet "halal"!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 10:11   #32
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Anyway, ik moet bij de 'ja'-groep staan en heb enkel 'nee' omdat ik verwacht dat ik niets kan doen als het zo ver is. Da was duidelijk, maar het staat lullig nu.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 11:09   #33
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Ik vond dit een moeilijke vraag, eigenlijk zou er de optie "ik ga in het verzet" erbij moeten staan, maar ok, als 't maar die 2 opties zijn dan pak ik mijn valiezen en vertrek.
Oud 30 juni 2009, 11:21   #34
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Probleem is: in het verzet stappen vergt moed. Nu is het gemakkelijk te zeggen: vanuit je bureaustoel. Vergelijk met de Tweede Wereldoorlog en hoe opeens iedereen lid werd van het Verzet ná de Bevrijding.
Overigens is het ook hopen dat, indien je emigreert, je nieuwe gastland niet een strategische bondgenoot wordt van het nieuwe bewind uiteraard.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 30 juni 2009 om 11:22.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 11:24   #35
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
De Boeddhistisch/Hindoeïstische wereld, en China natuurlijk.
De Hindoes zitten al dertien eeuwen met cultuurverrijkers opgescheept. Anders stonden ze zeker veel verder, en hadden ze Europa misschien op een hoger beschavingspeil kunnen tillen. Eeuwenlang stond Mohammedanië een uitwisseling tussen hun cultuur en de onze in de weg. Het verlies is vast voor beide zijden enorm geweest.
Oud 30 juni 2009, 16:46   #36
timmuhh
Partijlid

timmuhh's schermafbeelding

Standaard

ik blijf , om te vechten . ik zal wss snel sterven , maar dan is het met eer , en ik zal er ook genoeg mee de dood ingenomen hebben .

Citaat:
a man does not die for a cause he doesn't believe in
adolf hitler
Oud 30 juni 2009, 17:27   #37
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
L.Nl - maak je geen illusies, het zijn nét de Amerikanen die ervoor gezorgd hebben, hopend op die manier zélf buiten schot te blijven - wie is het die er steeds op aandringt om Turkije bij de EU te laten, met Erdogan aan het roer die jaren geleden al een islamitische staat van Turkije wou maken, zijn uitspraken; "“Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten" en "Er bestaat geen gematigde islam" spreken voor zich!
En zekers nie mee zo ne pipo als Obama. Nee merci, laat de Yankee's maar daar blijven. Ik knok zelf wel alst moet. Ik laat me door geen ene moslim de les lezen, jamais, never, nooit vanze leve..
Die gaan wa meemaken alsk in mijn franse kollére schiet...
Oud 30 juni 2009, 17:37   #38
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
De Hindoes zitten al dertien eeuwen met cultuurverrijkers opgescheept. Anders stonden ze zeker veel verder, en hadden ze Europa misschien op een hoger beschavingspeil kunnen tillen. Eeuwenlang stond Mohammedanië een uitwisseling tussen hun cultuur en de onze in de weg. Het verlies is vast voor beide zijden enorm geweest.
Daar zou u wel eens een goed punt kunnen hebben. Maar ja, wat eraan te doen? We kunnen niet onze principes verloochenen om ze te verdedigen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 17:38   #39
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Als deze poll werkelijkhed zou zijn moeten we in dat geval rekening houden met flinke volksverhuizingen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 17:59   #40
timmuhh
Partijlid

timmuhh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Als deze poll werkelijkhed zou zijn moeten we in dat geval rekening houden met flinke volksverhuizingen.

die zal wel meevallen denk ik aangezien hier toch al een massa vreemdelingen wonen

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be