![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou zeggen dat er een wereld van verschil tussen beiden is...
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat 'n idiote en achterlijke gedachtengang houdt u er op na. Spijtig dat dat allemaal niet strafbaar is, eigenlijk.
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Als vrije meningsuiting niet strafbaar mag zijn, dan mag een vrije gedachtengang dat zeker niet zijn. Maar ge had uzelf een hele hoop moeite bespaard, moest ge meteen hebben gezegd wat uwen opmerking precies betekent.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Blijkbaar niet. Maar zou het moeten opzoeken waar ik het gelezen heb. Als ik me goed herinner zouden er reeds meerdere (zo'n 4 of 5, maar pin mij hier niet op vast) gevallen moeten zijn.
edit: http://www.hln.be/hln/nl/962/Gezondh...esistent.dhtml
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 7 juli 2009 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() in hong kong zit er ook ene
er zijn er nog
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |