![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
-Een te scherpe formulering -misschien erover maar "ik ben de enige die het doet" -"ik vertegenwoordig mijn kiezers" -Piano, marionet van het regime ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() niet dat ik een fanatiek aanbidder ben van Hitler, maar ik vond die avatar wel mooi, trouwens ik wist eerst nog niet eens dat dat van de leibstandard (ofzoget) van Hitler kwam want ik heb da van ne andere site opgepikt.
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Het Hof van Cassatie heeft duidelijk gesteld dat politieke partijen geen politieke instellingen zijn.
Toch blijft The Piano een partij steunen waarvan de voorzitter openlijk verklaart dat hij de politieke instellingen niet respecteert. Cassatie heeft immers met name de Koninklijke macht vermeld als politieke instelling. Alhoewel onze Grondwet duidelijk bepaalt dat de koning de ministers benoemt en ontslaat (art.96) zegt de heer Stevaert zeer duidelijk dat hij dat bepaalt. Hij heeft er zelfs bijgezegd welke zijn criteria zijn. The Piano is dus alles, behalve consequent.
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() En dan heb ik het wel over de motivatie. Je kan best die van mijn site nemen waar daar staat een index bij, dat vergemakkelijkt het opzoeken.
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Je mag kiezen: ofwel vervang je't door iets anders of wel leg ik klacht tegen je neer. Die avatar van de Leibstandarte Adolf Hitler wil ik niet zien. Dan kan iedereen hier meteen met swastika's beginnen aandragen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik lig toch ook niet te kutten op die hamers en sikkels wat ge hier ziet?
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Verander uwe naam of ik klaag u aan voor "arme mensen" racist.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
-------------------------------------------------------------------------------- *KNIP* Geachte, Puur wettelijk mag u schelden. Toch proberen we dit op dit forum omwille van het niveau te vermijden, en enkel mekaars ideeën aan te pakken. Wil u hier in het vervolg rekening mee houden? Dank bij voorbaat Peter Johan Iedereen die naar het debad heeft geluisterd op VTM tussen Filip Dewinter en KDG zal moeten toegeven dat FDW de nagel op de kop sloeg door aan te tonen dat het recht van spreken werd beknot in dit apeland. FDW heeft duidelijk en volgens mij zeer goed ingeslaagd aangetoond dat we niet meer in een rechtstaat wonen maar in een politiestaat waarbij iedereen -tot zelfs de politiek genoemde rechters- moeten luisteren en knikken naar de huidige regime VLD-SPA. In uw berichtgeving rukt u citaten uit z'n context en censureerd u doelbewust (!) tegenargumentatie van Blok-voorman Dewinter. Nou ja, van een gratis-fan kan je ook niets verwachten dat ze een prachtig debad waarbij FDW duidelijk zijn gelijk heeft gehaald te laten kelderen en zeggen dat de blokkers niet meer zijn dan een stelletje racistenbendes. Wat u ook zei over de kutmarokkanen is een smerige LEUGEN (!), zowel Filip Dewinter als andere leden van het Vlaams Blok hebben nooit de term 'kutmarokkanen' gebruikt laat staan geuit tegen Marokkanen. FDW zei ook dat je deze termen mocht gebruiken als een vrij mens hier in Vlaanderen net zoals er kutbelgen, kutfransen, kutturken, etc zijn MAAR FDW heeft nooit die term gebruikt laat staan geuit tegen alle marokkanen maar hij heeft begrip dat je recht van spreken hebt. Indien je dit moest betwisten ben je een *KNIP*¨(cfr. supra)die niets kan dan leugens, verzinsels, verdraaide feiten of halve waarheden verkondigen. Ook in verband met de uitspraak van Kareltje Degucht dat hij enkel maar FDW en de blok-leden mestkevers noemen is WEERAL een leugen. KDG heeft dit wel degelijk geuit tegen �*lle Vlaams Blok-kiezers, van de eerste tot de laatste, allemaal zijn ze volgens hem mestkevers. Nog meer zelfs, �*lle Vlaams Blok sympathisanten zijn zelfs nu ook al fascisten. Dat zal u wel niet zeggen, hé ![]() En u noemt zich een democraat, ja jan..
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Geachte,
Puur wettelijk mag u schelden. Toch proberen we dit op dit forum omwille van het niveau te vermijden, en enkel mekaars ideeën aan te pakken. Wil u hier in het vervolg rekening mee houden? Dank bij voorbaat Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Zo, en nu graag het integratiebeleid van de regering en de SPa.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() gaan we weer de intellectuele toer op ?
William - geef uw rekeningnummer eens - we moeten de mensen dringend oproepen te storten want u heeft een bril, een hoorapparaat en meer dan waarschijnlijk wat lessen maatschappijleer nodig ! Het was nochtans overduidelijk dat FDW deed --> martelaar Jezus aan het kruis spelen
![]() |
#35 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pas op wat ge zegt Piano, voor ge het weet zijde ne religieuze racist ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Thepiano krijgt het hoog in zijn bolleke ...
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
Adolf Hitler heeft dat symbool misbruikt om miljoenen mensen over de kling te jagen. Net zoals dat symbool van Gorefest daar ook bij hoort. Maar hoor ik je nu zeggen dat het gebruik van nazi-symbolen op dit forum toegelaten moeten worden?
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus graag een consequente reactie, ofwel geen reactie.
||
![]() |
![]() |