![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Is dutroux ook een moslim? De bende van nijvel, moslims? Kim de Gelder, Hans Van Themsche en ik kan zo doorgaan. Allemaal moslims?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze topic gaat niet over beroven of doodslagen. Hij gaat over religieuze intolerantie.
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik leid af dat het om orthodoxe joden gaat uit het feit dat: 1) het in de wijk is waar de meeste onder hen wonen: Belgielei/Mercatorstraat/Pelikaanstraat. De bijzonder godvruchtige en religieuze mensen worden derhalve stelselmatig met de beelden geconfronteerd. Ik kan me voorstellen dat dat vanuit hun standpunt bijzonder vervelend en moeilijk is. 2) het in die wijk stelselmatig gebeurt. Het is niet de eerste keer dat ik het vaststel maar al zeer lang. Meer dan tien jaar. Het gaat telkens over hetzelfde soort acties: het overplakken, overschilderen of beschadigen van affiches waarop een streepke blote buik of schouder te zien is. 3) het enkel en alleen op dergelijke stelselmatige manier gebeurt in die wijk. Indien het zou gaan om acties van fundamentalistische moslims, zou je het misschien niet vooral maar toch zeker ook in andere wijken vaststellen, bijvoorbeeld in de wijk waar ik woon of in Borgerhout of waar ik werk in Molenbeek of in Anderlecht. Op geen van die plaatsen heb ik al iets dergelijks vastgesteld. 4) ik er met een seculiere jood over gepraat heb en hij er niet aan twijfelde dat het om acties van orthodoxe joden gaat. Hij bevestigde mijn vermoeden en voegde eraan toe: 'die mensen zijn zot'.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn er nog anderen: toen men de fenomenale feminatheek van L.P. Boon wou tentoonstellen, bijvoorbeeld. Het verbod kwam toen vanuit de CD&V.
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Nog zo ene: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juli 2009 om 01:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een Vlaming ook ? de kans is daarvoor eerder klein
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft te maken met vandalisme en nodeloos vernielen van openbare publiciteitsborden waar bedrijven voor betalen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De daders en namen worden nooit vermeld in linkse krantjes... dus weet hij dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk niet dat er één komt. IK zal eens opzoeken of er ooit door de bedrijven klacht is neergelegd en of daar iets mee gedaan wordt.
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() 1 ding weet ik,vroeger zo rond de jaren 60/70 was ik tevreden in mijn geboorteland,en dat is meer dan ik nu kan zeggen!
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zijn er hier toch ook die zulke reclame streng veroordelen.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En (op risico van geband te worden) hier een link waar je kan zien hoeveel moreel hoogstaander onze bruine vrienden dan wel zijn (bezichtigen op eigen risico!) http://tinyurl.com/nr83uj Tenslotte: onze gebuur van 2 huizen verder is een Turk met "blonde vriendin", die gisteren rustig topless in hun tuin lag te zonnen. Erg nietwaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() De Joden zijn een hypocriet volkje dat zich altijd als slachtoffer voordoet. Ze beweren openlijk dat zij "het uitverkoren volk" zijn, aka wij zijn superieur alleen spelen ze het spelletje veel subtieler dan de moslims.
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tegen de beschadiging van andermans eigendom bestaan er natuurlijk geen wetten
![]() Er bestaat trouwens een woord voor het beschuldigen van Joden voor bepaalde misdrijven zonder enig bewijs: antisemitisme. |
![]() |
![]() |