![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oud kunstje: af en toe een drupje water met de vingertop achter het oor aanbrengen en je krijgt het door de verdamping koud.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 4 juli 2009 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Ik word daar ook altijd ziek van en zo zijn er héél veel die sinusitis, bronchites ..... daarvan krijgen. Als ik meerdere uren in een ruimte met airco zit ben ik ziek terwijl ik anders maar zelden ziek word en ben zeker de enige niet. Dan toch maar liever wat zweten hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nuja, misschien er toch maar eens wat waterstofperoxide of chloor in smijten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() GODVERDOMME!
Het heeft hier nog altijd nie geregend in meer dan 2 weken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, heus wel "aardse" beestjes maar toch een verdrietige ervaring, de vrouw had kikkerdril verzorgd en de donderkopjes groeiden voorspoedig, pootjes reeds daar en ze worden uitgemoord.
Stilstaand water kan griezelige risico's opleveren.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 4 juli 2009 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits ik geregeld op daken zit zie ik in de meeste gevallen dat de dakgoten zo zwaar vervuild en vol allerlei troep en beestjes zitten, dat ik me toch af en toe eens bedenkingen maak bij het opgevangen regenwater.
Sommige mensen wassen zich daar in, gebruiken het voor de wasmachine en misschien drinken ze er wel van ook nog. Maak dus tijdig de dakgoten proper.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar was den tijd van regenachtige zomer...
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Das ier al begonnen mee een fikse regenbui, temp is gezakt en ne goeien donderslag, mijn gedacht. Kpeis dak beter ff de PC afsluit... ![]() ![]()