![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En voor de TS: Als voor jou de islam het ware geloof is, mij goed, maar kom niet af met zogenaamde bewijzen. Ik ben al 44 jaar bezig met het bewijs van Gods bestaan aan het zoeken en ben het nog niet tegengekomen. (ik geloof ten andere in God). Ik heb ook al (spontane) voorspellingen gedaan, die uitkwamen, maar dat bewijst niet dat ik nu helderziend, helderhorend, helderwetend of wat ook ben. Geloof wat en wie je wil, maar of je nu rechtstaat, neerzit, knielt, ligt of op je kop staat om te bidden; Of je nu in een kerk een moskee, een tempel, op het strand, of in de kelder staat; En of je nu naakt bent of gekleed, het zal God worst wezen. De meeste regels en plichten die een godsdienst voorschrijft zijn voor uiterlijke zaken, hoe men zich moet gedragen en spreken, wat men al dan niet moet doen zijn aan evolutie onderhevig. Het 'geestelijke/spirituele' heeft daar niets mee te maken. Vele regels in welke religie ook, zijn ontstaan door macht en geld. Profeten zijn van alle tijden, en ook al zou mohammed de laatste zijn, als God morgen beslist van toch nog ééntje te sturen, zal niemand hem tegenhouden. Vraag jezelf eens af waarom God nu (1400 jaar geleden) pas het 'ware geloof' aan de mensen zou geven terwijl de mens al véél langer bestaat. Daarmee wil ik niet zeggen dat er een andere godsdienst de ware is.
Kies voor jezelf (e)en stem voor alle anderen. Laatst gewijzigd door heir4c : 2 juli 2009 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rooiwesp financiert daaraan mee - goed gevoel RW? Vooral als je weet in wat voor ellendige, armoedige omstandigheden je 'broeders en zusters' in de islamitische landen leven... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jahmaar, ik 'vroeg' om wat namen te noemen van islamitische organisaties die goede doelen steunen, landen of verenigingen waar dat geld heenging - ik ken er geen, jij wel?!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat ik meende te zeggen is dat we niet alleen daar niets over weten, maar ook over andere zogenaamde goede doelen.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet jij het?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.islamic-charity.com/ http://www.islamic-relief.nl/index.p...id=1&Itemid=64 http://www.atay.nl/ http://www.deverrehand.nl/ http://www.icfoundation.com/new_index.htm http://www.barakat.org/ http://www.islamicaid.org.uk/ Dit opzoeken duurde 6 �* 7 minuten, ik begrijp dus niet waarom je dit niet zelf kon doen. (Hoogstwaarschijnlijk zijn er trouwens nog vele honderden organisaties.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Neen, ik weet dat niet, maar ik weet ook niet waar al het geld aan uitgegeven word bij die andere goede doelen. weet jij het? En kom niet af dat je het weet, want dat is niet zo. Ze zullen het je niet vertellen.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islamitische landen zijn een van de grootste ontvangers van ontwikkelingshulp. De ontwikkelingshulp die ze zelf geven zal dus wel verwaarloosbaar zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan álle mensen die te kort komen - óók kafir - of toch maar enkel aan islamieten? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft maar naar de bijdrage nét boven je te kijken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 2 juli 2009 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ah die bijzonder rudimentaire schets zonder bronvermelding van 2006 alweer is blijkbaar het één of ander ultiem bewijs of zo.
Moet kunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() In de video kun je zien dat de profeet Mohammed (vzmh) o.a. heeft voorspeld dat het einde der dagen niet zal komen voordat:
- Mensen steeds langer gaan leven - er gewedijverd gaat worden over wie het hoogste gebouw gaat bouwen - er grote afstanden afgelegd zullen worden in korte tijden (auto's, vliegtuigen e.d.) - de stem van een persoon tegen zichzelf zal spreken (het inspreken en afluisteren van een geluidsbandje) - de stem van een persoon in het westen en in het oosten te horen zal zijn en ieder volk zal in het in zijn eigen taal horen (live televisie en radio via sateliet vertaald over de hele wereld) - de maan door de mens betreden zal worden Laatst gewijzigd door Turkse Nederlander : 2 juli 2009 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
de enige bronvermelding die ik in de door jou gelinkte pagina vind, is een blog vol amerikaans patriotisme waar dezelfde lijst nog eens op staat. verdere bronvermelding nihil. lijkt me dan ook niet zo'n betrouwbare info. trouwens, zelfs als het zou kloppen dat al die ayatollahs een grote bankrekening hebben (wat ik op zich niet zo vreemd zou vinden) dan zegt dit nog niet veel over de islam, wel iets over het feit dat hoge koppen in deze wereld echt pervers veel rijkdom kunnen verzamelen. ik ben er vrij zeker van dat er in zwitserland nog een pak rekeningen bestaan op naam van niet-moslims. wat dit trouwens te maken heeft met mijn uitspraak over het geven uit je eigen overvloed, snap ik niet echt. nu ja, ik ben het ondertussen gewend dat de islam-bashers meestal niet zo zeer in inhoud geïnteresseerd zijn. ze zoeken gewoon keer op keer een podium waar ze nog eens kunnen knokken met een moslim. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ai! die deed precies zeer.
ik gaf nochtans gewoon antwoord op SDX over waar die 10% naartoe ging. niks islambashen... ik betaal er niet aan mee.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
je gaf geen antwoord, je hielp mee om een uiterst dubieuze uitspraak te verspreidenl. een antwoord zou betekenen dat je ook zelf echt weet waar het geld van de zakaat naartoe gaat. aangezien de meeste moskeeën daar zelf over beslissen, kun je dat niet weten. dat zal jou worst wezen, je hebt nog eens je islamofobie kunnen ventileren. trouwens, ik wacht nog op een betrouwbare bron aan de hand waarvan je die bewering over die zwitserse bankrekeningen kunt staven. volgens mij bestaat die bron niet en is dit gewoon één van de tientallen leugentjes waaruit de anti-islamitische propaganda van de laatste jaren bestaat. ik zeg trouwens niet dat er geen moslims bestaan die een even leugenachtige anti-christenen campagne voeren (bijvoorbeeld het verhaaltje dat christelijke hulporganisaties je alleen helpen als je je eerst laat dopen). liegen is zeker niet het alleenrecht van de islamofoben. ik persoonlijk vind het liegen (of onkritisch verspreiden van leugens) van de de twee kanten even kinderachtig. zelf trek is bij alles wat ik beweer mijn bronnen na en check ik mijn informatie voor ik iets schrijf. ik vind het namelijk belangrijk om niets te schrijven wat niet klopt. zowel jij en je islamofobe geloofsgenoten als de fundamentalistische christen-bashers die ik onder de moslims ken vinden dat blijkbaar niet belangrijk. islam-bashers en christen-bashers lijken eigenlijk veel meer op mekaar dan we zouden denken. gelukkig zijn er nog veel meer moslims en niet moslims die inzien dat dat bashen kinderachtig is en die met mekaar in dialoog willen gaan om van mekaar te leren. vrede, redwasp
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja Circe blijkbaar zijn de ongelovigzen in hun ogen toch nog goed genoeg om hun fortuin te beheren.... Hebben ze schrik van de banken in hun eigen land,of mogen ginds zo min mogelijk mensen weten hoe warmpjes ze er allemaal inzitten.... |
|
![]() |
![]() |