![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 8 juli 2009 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ongelukkig sterven is vreselijk, de dood is meer acceptabel als men gelukkig is. Mss daarom dat iedereen naar geluk streeft in zijn leven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Of Tsaikovski.
![]() Hoe nichterig ook, de pianoconcerto (1N?of 2?, schiet me nu niet te binnen)van bovengenoemde blijf ik goed vinden. Hoewel ik die maar 2-maal per jaar beluister.
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Tom Araya
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is hedendaagse klassieke muziek popmuziek ? Toch hadden Tsjaikovski en de heer M. Jackson bepaalde dingen gemeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl Madonna en Britney eigenlijk aan het strijden zijn voor de titel van queen, zijn MJ en EP de ongekroonde en ongenaakbare koningen in hun muziek, zelfs Madonna en Britney komen nog niet aan de hielen van deze twee zangers. Hoewel geen van beide de druk van het succes dat ze hadden aankon en daardoor veel te jong zijn gestorven. Eigenlijk zijn ze dus gewoon vermoord door hun succes. Madonna en Britney zijn zelfs nog een flauw afgietsel van wat Jackson en Preslie waren. Voor een nieuw fenomeen als deze twee zullen we opnieuw minstens een generatie moeten wachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tina Turner draait al mee van in de jaren 60, Madonna eind jaren 80. En Madonna haalt net als Britney ook meer de media met alles wat ze uitsteekt dan met haar muziek. De titel Koning of Koningin van een muzieksoort bekom je trouwens niet door de enige goede in dat soort muziek te zijn, of door de jaren dat je er in meedraait, maar omdat je jou soort muziek hebt doen doorbreken en bekent gemaakt hebt bij het grote publiek. Iets waar Madonna en Britney totaal geen moeite voor hebben gedaan, zij leven voor de media en de sensatie, terwijl MJ, EP, Bono, TT, De Beatles, Stones enz leven voor hun muziek zonder de media op te zoeken binnen hun dagelijkse leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Albumsales? Nieuwe records? Humanitaire acties? De hoeveelheid pers die je krijgt? Ticketverkoop.... Wat ik altijd schandalig gevonden heb is hoe de pers Madonna en MJ totaal oneerlijk vergeleek. Jacksons laatste album verkocht in totaal tussen 10 -11 miljoen exemplaren, met maar 2 echte singles en zonder al te veel promotie. De pers heeft dit altijd bestempeld als een 'flop' zelfs nu nog. Madonna's laatste album (hard candy) komt maar net aan 3 �* 4 miljoen sales. Het album daarvoor (confessions on a dancefloor) komt aan 7 �* 8 miljoen. Haar laatste twee albums samen heb dus ongeveer evenveel verkocht als één album van de king of pop. Maar zij wordt nog omschreven als populair en haar cd's 'verkopen goed'. Versta me niet verkeerd, Madonna is een topartiest en heeft vele barrieres gebroken, maar deze dubbele behandeling van de media heeft mij altijd gestoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() P.P. Arnold!
http://www.youtube.com/watch?v=wcKZoFRpZCI |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
En hoe goed Thriller ook was, de media, in dit geval het medium TV, heeft dankzij de geslaagde videoclips de carrière van Michael Jackson een gigantische boost gegeven. |
|
![]() |
![]() |