![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Hoezo "Spaanse stijl"?
In heel Spanje nog nooit zo'n huizen gezien... Van waar komt toch dat waanbeeld?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juli 2009 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() is daar dan geen protest tegen geweest?
Laatst gewijzigd door monza : 9 juli 2009 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent een meester in het verdraaien van woorden; in het verkeerd interpreteren van één voorbeeld. Je krijgt mijn schoen naar je kop gegooid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() sorry, ik kom uit een milieu waar particulieren niet bij machte zijn een complex neer te poten.
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Ik merk enkel op wat u schrijft, als u iets anders zou bedoelen moet u maar beter uw best doen om het duidelijk te verwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er ook nog zo geen gezien ginder.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik vind evenzeer dat de persoon met wie je kommunikeert, ook wel best zijn ogen open mag houden (of zijn oren, als het mondeling zou gaan). Nu neem ik de vrijheid om één zin te siteren uit mijn openingspost. Heel letterlijk. Alleen enkele woorden nu in het rood gekleurd. Citaat:
Citaat:
post skrotum: wilt ge mijn schoen teruggeven, zodat ik hem klaar kan houden om nog eens te smijten, naar jou of naar iemand anders.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Viva Espana
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Wie eens goed wilt spijven, moet maar eens een tochtje door Dilbeek maken. Een kakofonie van allerhande stijlen die niet bij elkaar passen. Gaande van huizen met schietgaten tot ware aquariums.
Volgens mij mag dit gerust wat meer gereglementeerd worden. Ik heb liever een windmolen als gebuur dan één van die misbaksels. Laatst gewijzigd door captain jack : 9 juli 2009 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die verbieden zal dan weer racisme zijn, je moet daar voorzichtig mee zijn. Je kunt dus de minaretten stedebouwkundig ongepast verklaren, tenzij ze er 4 windmolensen van maken... Dan heb je een eco-moskee, en is dit mee met de tijd. Het dak moeten ze volleggen met zonnepanelen, de vloer 18cm isoleren dat ze geenr euma aan de knietjes krijgen zodat ze kunnen werken tot hun 68. Een ecologische verwarming is op zijn minst normaal, dus een greenhouse, met systeem D ventilatie. Ook nuttig om de vochtige lucht tijdens de vrijdagavondmis weg te ventileren zodat de massa niet moet puffen en stikken in haar eigen zweetvoetgeur. Ja op dat vlak mag het belgisch moskee model eens klaar en duidelijk geformuelerd worden. En als het niet strookt met de echte koran, tantpis, dan moeten ze er maar geen zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij kent ook eens één woord Spaans zenne...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() Verboten! und verboten!
Regel, regels, nieuwe regels VERBOTEN!
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik neem een voorbeeld aan Nederland. Soms gaat hun regelneverij té ver (met identieke huisjesrijen tot gevolg, waar zelfs de bloembakken in dezelfde kleur moeten zijn), maar even vaak staan daar pareltjes van woonwijken, met tenminste een rechte rooilijn die een mooi veilig fietspad toelaat.
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Interessant artikeltje daar in de Standaard, en de nagel op de kop : het gaat over een karikatuur van de Spaanse stijl, zoals sommige forummers denken waarschijnlijk opgescharreld uit B-films gedraaid op locatie in Mexico.
Het kan dus nog erger : Disney...
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |