![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terloops, je moet niet doen alsof ze overleden is, ze is alive and kicking, maar op andere fora. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Permanent verbannen, tjongejongejonge... Ze kon soms scherp uit te hoek komen doordat ze te snel en te emotioneel reageerde, maar dat ze nu is weggegomd is toch ook wel overdreven. Ben niet van de moderatie maar het zou heel mooi zijn mochten ze er nog es goed over na denken. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
en een voorlopige ban zal wrs niet meer hebben geholpen, aangezien ze dit al verschillende keren heeft gekregen. Als je telkens weer dezelfde fout blijft maken, ben je ofwel oerdom ofwel van slechte wil..
![]() |
#26 |
|
![]() Heb jij er al ooit een gekregen ?
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Enkel waarschuwingen
Edit: goed dat we er over bezig zijn, 'k zie net dat er nog 1 lopende is, was ik al vergeten ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 9 juli 2009 om 14:31. |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() juist,ik moest nog eens nagaan hoeveel punten ik op mijn gb kaart heb staan
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() spammen of persoonlijke topics? Ik zie jou niet direct schelden of persoonlijke aanvallen geven
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 9 juli 2009 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() ik ben voorstander van flitspalen
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan het ook anders bekijken - misschien zijn er wel mensen met enorme lange tenen die voor het minste op dat driehoekje gaan klikken - en andersom mensen die zich daar helemaal niet mee bezig houden, die heel wat meer kunnen hebben - technisch gesproken kan je dit bvb:
Citaat:
Je kan het nog anders bekijken - Circe is iemand die enorm veel kennis heeft (voor velen hier een paar maten te groot, wat ik ook al eerder vermeldde) en dan ook wat te vertellen had, een mening had, dan schop je nogal eens tegen zere schenen of trap je nogal eens op lange tenen - die geen enkele kritiek dulden - en ook vaak het bloed onder je nagels vandaan halen - je op die manier gaan uitlokken om tóch maar op dat driehoekje te kunnen klikken - voorbeelden genoeg. En dan heb je nog degenen die weinig tot niets te melden hebben - niet eens een eigen mening hebben - meelopers, schapen, kuddedieren - prietpraatvertellers - vanzelfsprekend dat die niet snel een ban of strafpunten zullen krijgen! EDIT; Ik heb hier anders ook al een boel jodenhaat-postings gelezen, een boel antisemitisme hier gezien, waar geen kat zich zorgen om maakt! Ze doen dat dan wel onder het mom van 'zionisme' of Israël met de grond gelijk maken, figuurlijk dan - makkelijk!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 juli 2009 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
ik moet me evenzeer als een ander aan de snelheid houden, dus waar ben ik hypocriet hierin????
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, niemand zegt dat je geen eigen mening mag hebben..maar doe het dan zoals het hoort, en kwets geen anderen en hou je aan de spelregels. Mensen die constant mensen beledigen, regels aan hun laars lappen, geen greintje respect tonen voor de beheerders van dit forums (door herhaaldelijk dezelfde fouten te maken) horen hier niet thuis vind ik.
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 9 juli 2009 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oja, en een persoonlijke aanval heb ik ook al gehad
![]()
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Wie zegt dat Circe dezelfde fouten heeft gemaakt? Ik heb strafpunten gekregen voor oproep tot geweld en schending van de privacy. Het probleem is dat een oproep tot geweld of schending van de privacy niet altijd zwart/wit is.
|
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() ik vind het zowiezo laag om mensen te beledigen. zelf heb ik nog geen enkel strafpunt. (wel 3 waarschuwingen 1 ivm auteursrecht (volledig artikel geplaatst ipv citaten eruit) , 1 ivm met quoten van een overtreding en 1 persoonlijke aanval )
zulke mensen horen niet mee te doen aan discussie. iemand beledigen omdat die een andere mening heeft getuigd van weinig karakter. en terzijde ik ben al de persoonlijke aanvallen ook wel beu. ik heb er nog geen enkel gemeld, maar als dat nog lang voortduurt zal ik ze wel melden.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 9 juli 2009 om 18:27. |
![]() |