![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus laat aan de cafebaas de keuze of hij een rokerscafe of niet wil uitbaten,dat geeft de klant eveneens de keuze. En op openbare plaatsen rookvrij geen enkel bezwaar.
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, het is niet omdat in een café mag gerookt worden dat er ook werkelijk volop gerookt wordt. In de meeste cafés waar ik kom is bijna geen sigarettenrook te bespeuren op die ene tooghanger na. Ik sta vrij sceptisch over die zogenaamde invloeden van passief roken. Het zal wel een invloed hebben maar de vraag is hoe groot? Volgens mij is een longkanker tgv passief roken moeilijk te bewijzen mede omdat er 100-den andere potentiële oorzaken zijn. Toen de GSM pas uitkwam werd er ook aan paniekzaaierij gedaan dat we allemaal huidkanker zouden krijgen door die straling (gesteund door wetenschappelijk onderzoek). Nu gaat half België zogezegd de Mexicaanse griep krijgen. De media leeft gewoon van paniek te zaaien.
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is vrij zijn ? Slaaf zijn van de sigaret ?
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(I rest my case)
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat je dan tot het cijfer van 8/10 komt is logisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mochten de vuile rokers de hoffelijkheid gehad hebben om aan een tafel pas beginnen te roken nadat iedereen gedaan had met eten ... het zou wellicht zo ver niet gekomen zijn. Nu is er een draagvlak om te komen tot datgene wat de artsen-kankerspesialisten voorstellen in het kader van de volksgezondheid; zonder de door henzelf uitgelokte haat tegen vuile rokers, zou dit draagvlak heel wat kleiner geweest zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je het spek aan je kloten zoudt krijgen, dan zal je wel je lot volledig in hun handen leggen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() ik vind al dat gezeik rond dat roken in café's toch maar erg.
Dat er niet mag gerookt worden in restaurants en bistrokes tot daar aan toe, maar in een café hoort nu eenmaal buiten een goei frisse pint dikwijls ook een sigaret. Ikzelf heb nooit gerookt maar ik heb geen problemen dat mensen roken, alleen als ik aan het eten ben of in mijn eigen kot wens ik dat mensen niet roken. voor de rest heb ik hier geen problemen mee. Precies alsof de lucht die wij buiten inademen zoveel gezonder is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er trouwens vrij zeker van dat er nog veel cafés rookvrij gaan worden als ze zien welk overweldigend succes dat ene rookvrij café in Leuven wel heeft. Of is dat succes niet zo overweldigend ? Zorg dan samen met uw collega’s dat het café meer succes heeft in plaats van succesvolle zaken af te kraken of om zeep te helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom 'ze zijn lomp en dus hoort een overheid ze te dwingen' een logische redenering is, is me wel vreemd.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 10 juli 2009 om 11:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overbakken voedsel eten ook.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen dwingen is inderdaad niet sociaal. Rookverbod afschaffen.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch niet uw probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het die oude generatie die hun solidariteitsstelsel te grabbel gooit voor iedereen, ook deze die nooit bijgedragen hebben ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||