![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze geven ook geen Euro uit, zijn overal luidruchtig en rijden tergend langzaam met de caravan over de autobanen.
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Naar ik hier en daar al heb gelezen/gehoord zouden Russische toeristen nóg erger zijn...
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/4...___.html?p=7,1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() wat een onverdraagzaamheid in deze draad...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kom dikwijls en graag in Frankrijk, en heb er zelfs nauw contact met hen. Onlangs opperde ik nog eens dat ondertussen de wereldtaal al lang het Engels is, en dat de eentaligheid van de Fransoos in hun nadeel werkte. Maar zij beaamden dat zij wel degelijk Engels spraken. Daarop schakelde ik over op het Engels. Een gesprek met hen voeren in het Engels was dus echt wel onmogelijk. Het niveau van hun Engels is dat van een kleuter, gepaard met hun verkeerde intonaties en een verkeerde klankkleur maakte dat het echt onverstaanbaar was. Hilarisch... We hebben wat afgelachen, alleen beseften zij blijkbaar niet echt waarom we lachten... ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() Ik had ook Britten en Russen aan de top verwacht.
Chinezen en Israeliers moeten ook niet onderdoen op gebied van luidruchtigheid/arrogantie/gierigheid, maar ja, die vind je niet zoveel in Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Ontkennen dat zeer vele Fransose toeristen echt onbeschofte lui zijn heeft echt geen zin.
![]() Fransen uit het Noorden boeken hun vakanties al wel eens via België. In 2007 in Turkije bestond de groep uit vooral Vlamingen, wat Nederlanders en een handvol Fransen. Een aantal van de Turken uit het hotel sprak een meer dan voldoende NL en Engels. Maar geen Frans. De animatie verliep in het Engels. De meegereisde Fransosen hebben op een schabouwelijke manier hun ongenoegen geuit over het 'onvermogen' van het hotelpersoneel om Frans te spreken. Het kan er bij hen gewoon niet in dat zij met hun gebrek aan kennis van het Engels in het 'onvermogen' verkeren deel te nemen aan een steeds meer internationalere wereld waarin het Engels belangrijk is en niet het Frans. ![]() ![]()
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Ach, zolang 't geen Ollanders zijn ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgesproken was dat de voertaal Engels zou zij. De Frantalige Zwitser deed erg zijn best, hoewel slecht te verstaan. De Nederlander, de Duitse en de Vlaming die af en toe Dunglish spraken. De Française die gewoon........je raad het al. Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 10 juli 2009 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hollanders blijven het ergst vind ik.
En hoe duurder het hotel, hoe arroganter. Ik ken weinig mensen die zo ongegeneerd kunnen staan zeuren of dit of dat ongemak. Hollanders hebben veel meer dan andere mensen het idee dat zij het hotelpersoneel het vuur aan de schenen moeten leggen enkel en alleen omdat zij betaald hebben voor de reis. Vorig jaar in Mallorca stond er ene te zeuren dat het zwembad te klein was. De kamer was goed, het eten was in orde, de service aanvaardbaar maar het zwembad was te klein. Neenee, mijnheer wou geen ander hotel, mijnheer wou een ander zwembad. Toen de hotelmanager (want die worden er door Hollanders om de haverklap bij gehaald -Mijn cola is te koud! Waar is de manager?- ) mijnheer voor de voeten gooide dat hij toch moeilijk nu stante pede een nieuw zwembad kon voorzien kreeg hij als antwoord dat dat vooral zijn probleem was. Dit gezeur heeft drie dagen geduurd tot de aap uit de mouw kwam en mijnheer genoegen nam met een korting van 100 euro wegens het te kleine zwembad. Ik ken weinig nationaliteiten die zonder gene drie dagen op rij trammelant maken om toch maar 100 euro korting los te krijgen. Alle andere gasten liepen over van de plaatsvervangende schaamte maar dat deert Kees niet hoor. Echt hatelijk. Of dat compleet gebrek aan opvoeding. Mama ligt op een strandstoel met naast haar een bordje met een stuk of tien gesmolten ijsjes. Bengel komt uit het zwembad, gaat een ijsje halen (Vooruit! Goesting of niet, het is all-in!), likt er twee keer aan en legt het bij de 10 andere op het bord vooraleer hij terug het zwembad induikt. Of het moet zijn dat hij eerst nog een all-in cola gaat halen om bij de 15 andere halfvolle bekers te zetten. Zie je zo iets op vakantie kan je gerust zijn. Dat zijn Hollanders. Of Russen, maar dat is op verlof hetzelfde.
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() er zijn mensen die extra willen betalen voor een hollander-vrij hotel.
zegt genoeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigen ervaring : Duitsers en Nederlanders zijn de meest "te mijden" toeristen.
De laatste jaren krijgen die ook wel serieuze concurentie van de Russen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die doen dit soort dingen nooit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind Russen nog altijd de ergste toeristen.
Bron: Eigen ervaring en die van kennissen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |