![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Als een kind en kind is waarom is het kindergeld dan niet gelijk?
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() gewoon smeerlapperij is dat, doet mij denken aan nazisme, joden, minderheden,... echt niet om fier op te zijn
![]() ![]() Ik hoop dat er harde gerechtelijke acties komen tegen deze fascistische heroplevingen in Vlaanderen ! Kinderen zijn hier de dupe en waar begint en eindigt het allemaal. ![]() Laatst gewijzigd door BlueThunder : 10 juli 2009 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() @BlueThunder : ik neem aan dat u sarcastisch bent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ge krijgt € 500, maar ge wordt voor € 1000 in't zak gezet de maand erop, dus da's dan ook weeral in Belgisch evenwicht hé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Vlaamse onderwijs is stukken beter dan het Waalse. Toch verdienen de Waalse leraars 10 �* 15% meer dan de Vlaamse. Vlaamse leraars zijn geen paillassons !" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van waar je bron? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ze in Holland een extra premie geven voor arbeiders gaan we dan hier ook gaan zeggen dat die keeskoppen ons als voetvegen behandelen omdat wij die niet krijgen? Ze zouden enkel een punt hebben als dit met federaal geld zou gebeuren maar aangezien het met Vlaams geld gebeurt hebben de Walen hier evenveel recht van spreken als de negerkes in Timbouktou.
Het is trouwens hypocriet aangezien een Vlaamse stem minder waard is dan een Waalse stem bij de FEDERALE verkiezingen. Dat ze maar weer gaan janken bij papa Europa die ze dan eens vriendelijk over hun bolleke gaat aaien. Mooi gedaan van de NVA, laat ze nog maar wat meer bleiten.
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 10 juli 2009 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij ge liegt, bedriegt enz. omdat ge een dubbele agenda hebt. En dan zijt ge een laag bij de grondse politieke propagandeur. Het gewone volk is ferm kontent met wat ekstra kindergeld. (als grootouder gun ik het van harte aan mijn kinderen, ten voordele van mijn kleinkinderen; zelf zal ik er niet meer rechtstreeks van kunnen genieten) Citaat:
Noord-Fransen en West-Vlamingen leven ook perfekt naast elkaar. Hollanders en Vlamingen van West-Vlaanderen tot Limburg ... perfekt; Mensen uit Arlon en omstreken naast de onderdanen van de zeer grote groothertog van Luksemburg; Eupen en Aachen ... Walen en Vlamingen ... een staatsgrens intern de EU houdt geen samenwerking tegen, houdt geen vriendschappen tegen, laat onderlingen huwelijken en sportwedstrijden toe, laat ekonomische samenwerking toe .... veel beter zelfs dan aan weerzijden van een taalgrens die ten zuiden ervan als flou ervaren wordt ... Dat snapt ge toch zelfs als ekstreem kommunist. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog iets:
een kind is een kind; en een student is een student ..??? behalve in die ene gemeente daar in Limburg waar men 500 € premie krijgt na het slagen van het eerste jaar hoger onderwijs. Waarom bleiren de Walenkoppen daar niet over?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem is dat ieders kind dokter of advocaat moet worden.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() En terecht . Een volk dat zich niet voortplant sterft uit . Dat is gewoon een biologisch feit.
|
![]() |
![]() |