![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke waarheid, vraag je. Wel, die waarover deze draad gaat. En de draad gaat duidelijk niet over wildplassen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals het Brusselmans ooit ook is overkomen, zal ook zij, door deze gratis reclame, een pak boeken meer verkopen. De enige lul is Devisch, die van een vlieg een olifant heeft gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Ik zou niet zeggen dat dit een vlieg was. Ik ben allesbehalve een fan van den Boerebond maar ik begrijp hun reactie perfect... Ik zou ook niet willen dat er in d egazet lezersbrieven onder mijn naam worden ingestuurd waar ik niets mee te maken heb. Dit is inderdaad identity theft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
'Gepist' tegen het been van Devisch? Veel erger! Zij heeft hem woorden in de mond gelegd die hij nooit gezegd heeft. Ze heeft aangetoond dat ze volledig niet te vertrouwen is, een leugenachtig wezen. Zogezegd voor te lachen? Laat me niet lachen! Het was een weldoordachte zet, een manier om haar frustratie's te verwerken tegenover de boerenbond. En Brusselmans is dit niet overkomen, simpelweg omdat hij dit nooit heeft gedaan! Wat hij gedaan had was iets totaal anders: hij heeft personen beledigd, op hun uiterlijk enzo. En daarvoor werd hij ook terecht aangepakt. En Devisch heeft groot gelijk dat hij dit aanpakt, ik zou het ook doen, de meesten zouden het doen. Daarvoor is hij geen lul. Ik hoop dat De Coster nu inziet dat om dergelijke kinderlijke spelletjes niet zomaar overheen kan gegaan worden. Het weze ook een waarschuwing naar iedereen die dat nog van plan is.
![]() |