![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook is het leuker een gebouw dat niet van jou is te verkloten dan je eigen tent, en als het echt te gortig wordt kraak je gewoon een nieuw. Het is ook veiliger in een gebouw te zitten als je veel met aanstekers, lepeltjes, vloeitjes, tabak, wiet en alu-papier bezig bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dien hebben ze al gezelfmoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat dan ook meteen een antwoord is op een vorige quote die van knip dat haar ensow. Mijn haar is netjes kort geknipt. Ik sta bij elk uitzendkantoor hier ingeschreven, en doe klusjes bij in het zwart om te overleven. Misschien nu ik de komende weken een vaste residentie heb dat het wat eenvoudiger wordt om werk te vinden. Medio agustus krijg ik een uitspraak ivm net verblijsrecht hier en eventueel aanspraak op hulp hier. Als ik echt te lui was om te werken, had ik al lang voor de zekerheid van een uitkering gekozen en teruggekeerd naar den Belgique.
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ja we doen wel eens een blowtje, meestal s avonds na een lange dag om even tot rust te komen.
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wat een leuke steekjes onder water! Het staat zeer mooi bij de vijandigheid die uit je post druipt. Dit terzijde had ik liever een antwoord op mijn vraag gezien. En nee, een halfslachtig metafoor over koorddansers, verstopt tussen irrelevant gewauwel, is geen antwoord. Je zegt dat dakloos worden één van de ergste dingen is die een mens hier in Europa kan overkomen. Je zegt dat het net daarom is dat je tegen het verlenen van uitkeringen aan langdurige werklozen bent. Mijn vraag is: hoe ga je in godsnaam het aantal daklozen verminderen als je de uitkeringen schrapt van de groep die het meeste kans maakt om dakloos te worden? Wat denk je dat er gaat gebeuren met die langdurig werkloze zonder uitkering? Gaat die op magische wijze de volgende dag een job hebben om zijn huishuur te kunnen betalen? Wat is het alternatief dat je voorstelt?
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zijde gij zo'ne kortharige ??? tsssss , tja , dan klasseren ze u natuurlijk ineens in de onderste schuif ![]() Hoe wil je nu dat ze je serieus nemen als je der rondloopt gelijk nen doordeweeksen criminele bankdirekteur ... ![]() In alle geval , succes dermee , en zie da't dan wa in orde komt hé . ![]() Moet ge aan de "chinezen" vragen ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() We zijn der weer mee vandoor, morgen helaas bib dicht dus tot maandag!!!
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kssscht... weg mug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén advies: mijdt de politieke tak van de krakers en de hard-drugs krakers.
Blijf weg uit de wijk Soesterkwartier-zuid, daar woont ruw volk. Probeer dat blowen te beperken tot één of twee joints in de avond. Zorg dat je voor de winter werk en een ander onderkomen heb. Veel succes en sterkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() PSSttt
het belgisch leger neemt ook niet belgen aan.
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen, zorg ervoor dat je met genoeg mensen bent. Sluit je deur en ramen goed af langs binnen en zorg ervoor dat met beurtrol iemand de wacht houdt 's nachts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() En verder moet je zorgen voor een goede planning. Een rolbeurt opmaken wie kookt, wie kuist, wie 's nachts de wacht houdt, goede afspraken onderling tot in de puntjes... dat is de enige manier om zo lang mogelijk in het kraakpand te kunnen blijven. Probeer ook mensen achter je te krijgen, buren, hulpverleners, politici,....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() In jouw bericht.
Je weet wel wat ik bedoel, zo van die subtiele dingetjes zoals iemand een mug noemen. Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kort erop raakte ik door omstandigheden drie maanden werkonbewaam. Zelfs tijdens dat ziekteverlof belde hij me op en was heel onbeschoft aan de telefoon. Hij vroeg me op bijtende toon hoelang ik van plan was ziek te blijven. Alsof ik voor mijn plezier aan de ziekenbond was ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 juli 2009 om 20:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |